Μάρκετινγκ, εμπορική επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CRM ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ.
Advertisements

Expanding your horizons! Σπουδές στη Βρετανία. Τα πανεπιστήμια 120 κρατικά και διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια κολλέγια πανεπιστημίων κρατικά κολλέγια.
BizExperts. ΤI EINAI ? Πρόκειται για μια δυναμική πλατφόρμα παροχής όλων των υπηρεσιών που έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις Πρόκειται για.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Τεχνητή Νοημοσύνη Ενότητα 1: Εισαγωγή Κατερίνα Γεωργούλη ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ TEI ΑΘΗΝΑΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Data Warehouse – Data Mining
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Αναγνώριση Προτύπων (Pattern Recognition)
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
H μεγαλη εκρηξη.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
RIPASSO 3.
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
Προφίλ Facebook.
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Οι βασικές καινοτομίες του GDPR
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2016/679 ΕΕ (GDPR)
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – Σύμβουλος Υπουργείου Υγείας σε θέματα ΙΤ
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
Ελευθερία Καραγιώργου
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
Διαχείρισης Πιστωτικού Ελέγχου
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ GDPR ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Ο νέος Γενικός Κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ιδιωτικοτητα και προσωπικα δεδομενα στο διαδυκτιο
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάρκετινγκ, εμπορική επικοινωνία και GDPR Σπύρος Τάσσης Δικηγόρος (LL.M), Πρόεδρος ΕΕΠΠΔΙ, co-chair IAPP Greek KnowledgeNet Chapter www.dataprotection.gr

(τα σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης) AdTech (τα σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης) Ο όρος "adtech”, αναφέρεται στις νέες τεχνολογίες ανάλυσης των τάσεων του (ψηφιακού κυρίως) κοινού με κυριότερο στόχο, μέσα από την χρήση εκτεταμένων και σύνθετων συστημάτων συμπεριφορικής ανάλυσης, να είναι εξατομικευμένη η κατεύθυνση της διαφήμισης. Το διαδίκτυο που όλοι αγαπάμε και γνωρίζουμε εξαρτάται και είναι χτισμένο σε μεγάλο βαθμό από τους καταναλωτές και την ψηφιακή διαφήμιση. Οι χρήστες έχουν δεχτεί εδώ και πολύ καιρό τις αλληλεπιδράσεις με τους διαφημιζόμενους, όμως έχουν αρχίσει και οι αντιδράσεις για το βάθος ανάλυσης που κάνουν πλέον οι εταιρείες. Η διαφήμιση αυτή γίνεται κυρίως με ψηφιακά banner ωστόσο με τον όρο ad tech εννοούμε επίσης τα συστήματα back-end που βοηθούν στην άμεση διαφήμιση σε ένα κοινό-στόχο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ολοκληρωμένες πλατφόρμες μάρκετινγκ και συστήματα ανάλυσης ψηφιακών διαφημιστικών ενεργειών. Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Artificial intelligence, big data and machine learning AdTech Artificial intelligence, big data and machine learning Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιούν τεράστιο αριθμό δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από ευρύ φάσμα πηγών, να λαμβάνουν αποφάσεις και να παρέχουν νέες ιδέες. Η ικανότητα της AI να εισβάλλει στην ιδιωτική ζωή και να επηρεάσει την ανθρώπινη συμπεριφορά με το χειρισμό προσωπικών δεδομένων αποτελεί προτεραιότητα για τις εποπτικές αρχές. Η νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων και της ιδιωτικότητας και ειδικά ο GDPR θα αποτελέσει βασική συνιστώσα σε οποιοδήποτε ευρύτερο ηθικό πλαίσιο για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με εξελιγμένα εργαλεία συμπεριφορικής ανάλυσης που στηρίζονται σε συστήματα ΑΙ. Η συμπεριφορική διαφήμιση, η δημιουργία του αγοραστικού/καταναλωτικού/ πιστοληπτικού προφίλ θα είναι εφικτή μόνο μέσα από το πρίσμα του Γενικού Κανονισμού. Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Ad tech Οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την άντληση δεδομένων από τα υποκείμενα συγκρούονται σε πολλά σημεία με τον GDPR. Τα νέα δεδομένα έχουν αλλάξει το πεδίο εφαρμογής και η βιομηχανία εξακολουθεί να ανησυχεί πολύ για το τι σημαίνει συμμόρφωση. Ο δρόμος για χρήση ad tech με επαρκή συμμόρφωση πλέον πρέπει να περιέχει: Διαφάνεια και ενημέρωση Επαρκή νομική βάση για την επεξεργασία δεδομένων (βέβαια παρατηρείται εκτενής χρήση της συγκατάθεσης και privacy fatigue των υποκειμένων) Ασφάλεια και συνέπεια στον διαμοιρασμό των δεδομένων. Δύσκολα τα location data Μελέτες δείχνουν ότι οι πολύ στοχευμένες διαφημίσεις εκνευρίζουν και ανησυχούν τους αποδέκτες τους. Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

1 χρόνος GDPR Τα δεδομένα αναγνωρίζονται ως asset και ως δικαίωμα Ξεκαθάρισμα βάσεων δεδομένων Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

(1 χρόνος GDPR) Τα δεδομένα ως asset και ως δικαίωμα Ορθή χρήση και Δίκαιη επεξεργασία και Σεβασμός = καλύτερη επεξεργασία και εκμετάλλευση των δεδομένων Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Ξεκαθάρισμα βάσεων δεδομένων (1 χρόνος GDPR) Ξεκαθάρισμα βάσεων δεδομένων Οι διαδικασίες συμμόρφωσης και λογοδοσίας βοήθησαν: Στην κατανόηση χρήσης και χρησιμότητας των δεδομένων ανά κατηγορία Στην δημιουργία πολιτικής διατήρησης των δεδομένων Στην απαλλαγή από άχρηστα δεδομένα Στον επανασχεδιασμό της αποτελεσματικής προστασίας των δεδομένων Στον επανασχεδιασμό της χρήσης των νόμιμων βάσεων δεδομένων για τους σκοπούς των οργανισμών που τα επεξεργάζονται Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Η ελλιπής ενημέρωση/συμμόρφωση οδηγεί σε: (1 χρόνος GDPR) Η ελλιπής ενημέρωση/συμμόρφωση οδηγεί σε: Μικρά ποσοστά πραγματικής συμμόρφωσης (περίπου 30-40% των οργανισμών δηλώνουν ότι έχουν συμμορφωθεί – δεν γνωρίζουμε πόσοι έχουν κάνει ορθή συμμόρφωση) Αποθέωση της Συγκατάθεσης ως ασφαλής νομική βάση επεξεργασίας (GDPR email) Λανθασμένη ενημέρωση, επιλογές και χειρισμό των Cookies και των Fan pages DPIA που δεν εμβαθύνουν στις κρίσιμες επεξεργασίες Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Αποθέωση Συγκατάθεσης (GDPR email) Failures Αποθέωση Συγκατάθεσης (GDPR email) Η συγκατάθεση είναι μόνο από τις έξι (6) νομικές βάσεις επεξεργασίας δεδομένων. Οι υπόλοιπες είναι: Σύμβαση Έννομη υποχρέωση Έννομο συμφέρον Δημόσιο συμφέρον Ζωτικό συμφέρον υποκειμένου Τι ισχύει για την άμεση εμπορική προώθηση; Υπάρχοντες πελάτες = έννομο συμφέρον = soft opt in Μη πελάτες = συγκατάθεση = opt in Υπηρεσίες τρίτων = διαφορετικός σκοπός = διακριτή συγκατάθεση (opt-in) Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Cookies και Fan pages (περιμένοντας τον ePrivacy….) Failures Cookies και Fan pages (περιμένοντας τον ePrivacy….) Η χρήση των cookies HTTP δεν έχει μειωθεί, παρόλο που μια σειρά από εναλλακτικές μεθόδους για την επίδοση της ηλεκτρονικής παρακολούθησης έχουν προκύψει και γίνονται πιο συνηθισμένες. Επί του παρόντος ισχύει το πλαίσιο του Ν. 3471/2006 μαζί με τον GDPR: Συγκατάθεση, έπειτα από σαφή και εκτενή ενημέρωση Ενημέρωση = cookie notification/pop-up Ελέω GDPR η ενημέρωση πρέπει να είναι ΣΑΦΗΣ και ΕΜΦΑΝΗΣ Εξαιρέσεις για cookies που είναι τεχνικά απαραίτητα για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα ή την παροχή της υπηρεσίας διαδικτύου (π.χ. καλάθι e-shop). Απαγόρευση cookie walls! Μια νέα εποχή για τις επαγγελματικές ιστοσελίδες (fan pages) στο Facebook. Το ΔΕΕ αποφάνθηκε ότι οι διαχειριστές λαμβάνουν ανώνυμα στατιστικά στοιχεία για τους επισκέπτες με τη βοήθεια του εργαλείου Facebook Insight και αναγνώρισε ότι το Facebook τοποθετεί τα cookies. Παράλληλα όμως το ΔΕΕ χαρακτηρίζει τη συνέργεια μεταξύ του Facebook και του διαχειριστή τέτοιων σελίδων ως θέμα κοινής ευθύνης κλείνοντας το μάτι σε μία κατάσταση όπου αυτοί οι 2 θα θεωρούνται ως joint controllers (από κοινού υπεύθυνοι επεξεργασίας). Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Big Failures Cambridge Analytica: Η Cambridge Analytica Ltd ήταν μια βρετανική πολιτική συμβουλευτική εταιρεία που συνδύαζε data mining και ανάλυση δεδομένων με στρατηγική επικοινωνία κατά τη διάρκεια των εκλογικών διαδικασιών. Η εταιρεία έκλεισε τις δραστηριότητές της το 2018 κατά τη διάρκεια του σκανδάλου δεδομένων Facebook-Cambridge Analytica, όταν αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία είχε αποκτήσει και χρησιμοποίησε προσωπικά δεδομένα σχετικά με χρήστες του Facebook από έναν εξωτερικό ερευνητή ο οποίος είχε πει στο Facebook ότι το συλλέγει για ακαδημαϊκούς σκοπούς. Το σκάνδαλο οδήγησε στο κλείσιμο της εταιρείας και φανέρωσε διαδικασίες συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων που παράγονται στο facebook και τα άλλα social media για τα οποία οι χρήστες είχαν άγνοια. Quantcast: H NGO Privacy International υπέβαλλε καταγγελία στην Ιρλανδική DPA για τις πρακτικές που ακολουθεί η αμερικάνικη εταιρεία που εξειδικεύεται στα data analytics, το adtech και τα συστήματα ΑΙ, εγείροντας ζητήματα συμμόρφωσης με τον Κανονισμό για τα προϊόντα της - συμπεριλαμβανομένης της adtech τεχνολογίας και του εργαλείου διαχείρισης συγκατάθεσης που παρείχε στους διαφημιζόμενους - καθώς επίσης και για το αν έχει έγκυρη νομική βάση για την επεξεργασία των δεδομένων των υποκειμένων που δεν είναι πελάτες της. Το ενδιαφέρον σε αυτή την υπόθεση είναι ότι η εταιρεία είναι ένας τεχνολογικός γίγαντας που οι καταναλωτές δεν έχουν ποτέ ακούσει αλλά πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Adtech που ενεργεί πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας, πωλώντας εργαλεία μάρκετινγκ που επεξεργάζονται και ομαδοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Διαδικτύου. Ο ICO πρόσφατα (20/6) προειδοποίησε ότι όλες οι εταιρείες AdTech στο Ην. Βασίλειο παρανομούν λόγω σοβαρών ελλείψεων στην λήψη συγκατάθεσης, στην ενημέρωση και στην διαφάνεια επεξεργασίας δεδομένων και έδωσε ΓΕΝΙΚΗ διορία 6 μηνών να συμμορφωθούν. Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Συμπεράσματα Αν δεν γίνει κατανοητή η ανάγκη για ορθή χρήση των ψηφιακών προσωπικών δεδομένων η νέα κανονικότητα θα είναι οι πάροχοι ψηφιακού περιεχομένου να χρησιμοποιούν ολοένα και πιο αδιαφανείς διαδικασίες ελέγχου της διαφήμισης με το πρόσχημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Αυτό σημαίνει λιγότερο αποτελεσματικός έλεγχος της ψηφιακής διαφήμισης. Χρειάζεται ένας συμβιβασμός ώστε να ισορροπήσει η ανάγκη για ανάπτυξη των υπηρεσιών Διαδικτύου και ιδίως της διαφήμισης με τα δικαιώματα των χρηστών αλλά και των εμπλεκομένων παρόχων. Οι χρήστες θέλουν να προστατεύσουν την πραγματική ταυτότητά τους. Γι αυτό είναι κρίσιμο να τηρηθεί στον μέγιστο βαθμό η αρχή της Privacy by Design, ώστε κάποια δεδομένα του να καθίστανται ανώνυμα ή να ψευδωνυμοποιούνται. Έρευνες δείχνουν ότι οι χρήστες/καταναλωτές είναι πρόθυμοι να δεχτούν την ψηφιακή διαφήμιση, αλλά επιθυμούν τη μη ενοχλητική διαφήμιση ή τον διαμοιρασμό των δεδομένων τους με τρίτα μέρη. Θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η εύλογη πεποίθηση ότι τα δεδομένα τους δεν είναι αντικείμενο εμπορίας χωρίς την ειδική συγκατάθεση τους. Σπύρος Τάσσης www.dataprotection.gr

Ευχαριστώ www.dataprotection.gr Info@dataprotection.gr info@tassis.com