ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Α.Π.Θ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Στόχοι 1.Σχεδιασμός υψηλού επιπέδου προγραμμάτων σπουδών 2.Η προαγωγή των Μαθηματικών επιστημών μέσω της επιστημονικής έρευνας 3.Η δημιουργία ικανών και.
ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Εκδήλωση του Γραφείου Διασύνδεσης, Σπουδών και Σταδιοδρομίας με θέμα «Οι Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» Θεσσαλονίκη,
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Μεταπτυχιακές Σπουδές
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Διδακτική Πληροφορικής
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Το Τμήμα (Επιστήμης Υπολογιστών)
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Ο Ρόλος των Μαθηματικών στην Πληροφορική
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Α.Π.Θ. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Α.Π.Θ. Ανέστης Φωτιάδης Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Έφη Παπαγεωργίου Διδακτορική Φοιτήτρια Φεβρουάριος 2017

«Και που τα χρειαζόμαστε όλα αυτά;» «Γιατί να σπουδάσουμε Μαθηματικά;» ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Τίθενται πάντοτε τα ερωτήματα: «Και που τα χρειαζόμαστε όλα αυτά;» «Γιατί να σπουδάσουμε Μαθηματικά;»

Σκοπός, λοιπόν, της παρουσίασής μας είναι: Να δώσουμε μία απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα. Να παρουσιάσουμε το Μαθηματικό Τμήμα του ΑΠΘ και το πρόγραμμα σπουδών που προσφέρει. Να παρουσιάσουμε τις επαγγελματικές προοπτικές ενός/μίας νέου/νέας πτυχιούχου Μαθηματικών.

Που τα χρειαζόμαστε όλα αυτά; Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη Φυσικής, Βιολογίας, Ιατρικής, Οικονομίας, Τηλεπικοινωνιών, Μετεωρολογίας, Μεταφορών, Αρχαιολογίας, Αρχιτεκτονικής, Τεχνών, και όλων σχεδόν των επιστημών!!! Έχουν σημαντικό ρόλο στην επίλυση τεχνικών προβλημάτων!!! Είναι χρήσιμα στην καθημερινή μας ζωή!!! Ρομπότ Curiosity στον Άρη Google, GPS, κινητά τηλέφωνα και όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές!

Ελλειπτικές τροχιές των πλανητών: Συμμετρία που παρατηρούμε στη φύση και στο σώμα μας:

Μαθηματικά και Φυσική Εφαρμογές Διάχυση της θερμότητας, Διάδοσης των κυμάτων, Διάδοσης σήματος, κλπ. Εφαρμογές Τηλεπικοινωνίες, Κβαντική Μηχανική, Οπτική, Οικονομετρία, …

Από το DNA στην Τοπολογία! Η τοπολογική μορφή του DNA, δηλαδή η θέση του μέσα στο κύτταρο, έχει επιπτώσεις στην εξέλιξη του κυττάρου. Το 1971 ο βιοχημικός James Wang παρατήρησε ότι κάποια ένζυμα μπορούν να τροποποιήσουν την εικόνα του DNA, να δημιουργήσουν «κόμπους» .

«Τοπολογία των κόμπων» (Knot Topology) για να μελετήσουμε την τοπολογική συμπεριφορά του DNA και τις επιπτώσεις της στην λειτουργία των κυττάρων!!! =

Από τη Θεωρία Αριθμών και την Αλγεβρική Γεωμετρία στην κρυπτογράφηση και αποκρυπτογράφηση! Η Θεωρία Κωδίκων και η Κρυπτογραφία, κλάδοι των Μαθηματικών που αναπτύχθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες, βασίζονται στη Θεωρία Αριθμών και στην Αλγεβρική Γεωμετρία.

Ανακατασκευή επιφανειών και απεικόνισή τους Θέλουμε να καταλάβουμε το σχήμα μιας επιφάνειας γνωρίζοντας μόνο έναν πεπερασμένο αριθμό σημείων της. Το παραπάνω πρόβλημα τίθεται σε διάφορα ερευνητικά πεδία: Στη χαρτογράφηση του πυθμένα της θάλασσας, στις γεωλογικές έρευνες, στην Αρχαιολογία, στην απεικονιστική Ιατρική, στην πλαστική και επανορθωτική χειρουργική, … Με τη βοήθεια της Διαφορικής και Υπολογιστικής Γεωμετρίας μπορούμε από ένα σύννεφο σημείων (πεπερασμένου πλήθους) της επιφάνειας να κατασκευάσουμε μία «πιστή» της εικόνα!

Μαθηματικά και Αρχιτεκτονική Οι πυραμίδες της Γκίζας, 2580 π.χ. Η πυραμίδα του Λούβρου, 1989 Παρθενώνας (438 π.χ.) και θέατρο της Επιδαύρου (4ος αιώνας π.χ.), στην κατασκευή τους έχει ρόλο ο αριθμός φ, ο αριθμός της αρμονίας που διέπει τη φύση, ο αριθμός της χρυσής τομής!!!

Μονότοξο γεφύρι της Πλάκας (1866) Υπερβολοειδής γέφυρα (Manchester 1999) Παραβολή: Μονόχωνο υπερβολοειδές:

Γιατί να σπουδάσω Μαθηματικά; Σπουδές Μαθηματικών είναι μία άριστη επιλογή για τους/τις μαθητές/μαθήτριες που έχουν το αίσθημα της ανάλυσης και της αφαίρεσης, της μελέτης αφηρημένων εννοιών, της συλλογής και επεξεργασίας πληροφοριών τους/τις αρέσουν οι πνευματικές προκλήσεις, το Μάθημα! Αν ανατρέξουμε στην ετυμολογία της λέξεως «Μαθηματικά» έχουμε: Μαθηματικά ↔ Μαθηματικός ↔ Μάθημα ↔ Μανθάνω = Μαθαίνω, αποκτώ γνώσεις με μελέτη.

Τον όρο «Μαθηματικά», για ό,τι εννοούμε σήμερα με αυτόν, τον καθιέρωσε η Σχολή του Αριστοτέλη, διότι, όπως υποστήριζαν οι Περιπατητικοί - οι μαθητές του Αριστοτέλη, «…για να λάβει κάποιος γνώσεις και να εντρυφήσει στα Μαθηματικά, πρέπει να τα διδαχθεί, να παρακολουθήσει Μάθημα, ενώ τη Ρητορική, την Ποίηση, τη δημώδη Μουσική, μπορεί να τις καταλάβει κάποιος χωρίς να παρακολουθήσει κάποιο Μάθημα…»

Γιατί να σπουδάσουμε Μαθηματικά; Σπουδάζοντας «Μαθηματικά» μπαίνετε σε έναν τομέα που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε τις πνευματικές σας ικανότητες, θα σας μάθει την «επιστημονική αυστηρότητα», θα σας ανοίξει πόρτες σε νέα, προκλητικά και ποικίλα επαγγέλματα. Ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι Θετικές Επιστήμες και οι νέες τεχνολογίες έχουν πρωτεύοντα ρόλο, και σε μία κοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας, που έχουν ανάγκη από Μαθηματικούς!!!

Σπουδάζοντας Μαθηματικά στο Α.Π.Θ. Το Μαθηματικό Τμήμα του Α.Π.Θ. βρίσκεται στο βορειοδυτικό άκρο της Πανεπιστη- μιούπολης του Α.Π.Θ., στο κέντρο της Θεσσαλονίκης:

Σπουδάζοντας Μαθηματικά στο Α.Π.Θ. Το Τμήμα ιδρύθηκε το 1928, διανύει, λοιπόν, την ένατη δεκαετία της ζωής του, το επόμενο έτος θα συμπληρώσει 90 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας, και τα πρώτα πτυχία δίνονται το 1933. Έκτοτε, έχουν αποφοιτήσει από το Τμήμα περισσότεροι από 11.000, περίπου, Μαθηματικοί που έχουν στελεχώσει τα Ελληνικά Γυμνάσια, Λύκεια και Πανεπιστήμια, και πάρα πολλοί από αυτούς σταδιοδρόμησαν και σταδιοδρομούν σε Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα της Ευρώπης και της Αμερικής.

Σπουδάζοντας Μαθηματικά στο Α.Π.Θ. Είναι ένα Τμήμα που προσφέρει υψηλού επιπέδου σπουδές και έχει ως στόχους: Να εκπαιδεύει τους προπτυχιακούς φοιτητές στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης και στην κατανόηση των θεμελιωδών εννοιών των μαθηματικών. Να παρέχει, μέσω των τομέων, τις απαραίτητες μαθηματικές γνώσεις, με απώτερο σκοπό οι πτυχιούχοι του να έχουν υψηλής ποιότητας επιστημονική κατάρτιση.

Για την καλύτερη ευόδωση των στόχων του, είναι χωρισμένο σε πέντε τομείς: Τομέας Άλγεβρας, Θεωρίας Αριθμών και Μαθηματικής Λογικής Τομέας Μαθηματικής Ανάλυσης Τομέας Γεωμετρίας Τομέας Επιστήμης Υπολογιστών και Αριθμητικής Ανάλυσης Τομέας Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευνας οι οποίοι καλύπτουν όλους τους βασικούς κλάδους των Καθαρών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών.

Δομή Προπτυχιακού Προγράμματος – Ολοκλήρωση σε 4 έτη 24 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ (Υ) 17 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 1 ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Η/Υ (Γλώσσα Fortran ή C++) 4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (ΥΕ) (από ομάδα 21 μαθημάτων διαφορετικών τομέων) £4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (ΕΕ) ³ 9 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (Ε)

Η φιλοσοφία του Τμήματος είναι: Oι φοιτητές να εκπαιδευτούν πρώτα με επιτυχία στα υποχρεωτικά μαθήματα και στη συνέχεια, ώριμοι πια, να επιλέξουν προσεκτικά και ανάλογα με το προσωπικό τους ενδιαφέρον και την ιδιαίτερη κλίση τους τα μαθήματα επιλογής. Στόχος του φοιτητή ΠΡΕΠΕΙ να είναι: Να συμπληρώσει το απαιτούμενο για την αποφοίτηση πλήθος E.C.T.S. (European Credit Transfer and Accumulation System): τουλάχιστον 240 E.C.T.S. Να αποκτήσει το δικό του προσανατολισμό, με τα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν περισσότερο και που θα του είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τη συνέχιση των σπουδών του σε κάποιο μεταπτυχιακό Τμήμα, αν κάτι τέτοιο τον ενδιαφέρει.

Μαθήματα Υποχρεωτικά Εισ. Άλγεβρα (Α/4/4) Γραμ. Άλγεβρα (Α/4/4) Αλγεβρ. Δομές I (Γ/4/4) Αλγεβρ. Δομές II (Δ/4/4) Τομέας Άλγεβρας Λογισμός Ι (Α/5/4) Λογισμός ΙΙ (Β/5/4) Λογισμός ΙΙΙ (Γ/4/4) Τοπ. Μετρ. Χώρων (Γ/4/4) Λογισμός ΙV (Δ/4/4) Διαφ. Εξισώσεις (Δ/4/4) Εισ. Πραγμ. Ανάλ. (Ε/3/3) Μιγαδ. Ανάλυση (Στ/4/4) Μαθημ. Ανάλυσης Τομέας Αναλ. Γεωμετρία Ι (Β/4/4) Αναλ. Γεωμετρία ΙΙ (Γ/4/3) Κλασ. Διαφ. Γεωμ.Ι (Ε/5/4) Διαφορ. Πολ/τες I (Z/3/3) Τομέας Γεωμετρίας Εισ. στον Προγραμματισμό (F ή C) (A/3/-) Επιστ. Υπ.-Αρ. Αν. Τομέας Θεωρ. Πληρ/ική (Β/3/3) Αριθμ. Ανάλυση (Ε/3/3) Μαθημ. Προγραμ. (Β/3/3) Θεωρ. Πιθανοτ. Ι (Γ/4/4) Στατιστική (Δ/5/4) Μαθ. Μέθ. Ε.Ε. (Δ/3/3) Θεωρ. Πιθανοτ. ΙΙ (Ε/3/3) Στοχ. Στρατηγικές (Ε/3/3) Στατιστικής & ΕΕ Τομέας

Μαθήματα Υποχρεωτικά Επιλογής ΑΛΓΕΒΡΑΣ Θεωρία Ομάδων (Στ) Θεωρία Συνόλων Ι (Ζ) Μαθημ. Λογική Ι (Ζ) Θεωρία Αριθμών (Η) Θεωρία Galois (Ζ) ΑΝΑΛΥΣΗΣ Θεωρία Μέτρου (Στ) Στοιχεία Συναρτη- σιακής Ανάλ.. (Στ) Διαφ. Εξισ. με μερικές παραγ. (Ζ) Ανάλυση Fourier (Η) ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Γραμμ. Γεωμετρία Ι (Στ) Κλασ. Διαφορική Γεωμετρία ΙΙ (Στ) Διαφορίσιμες Πολλα- πλότητες Ι (Ζ) Διαφορίσιμες Πολλα- πλότητες ΙΙ (Η) ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Υπολογιστικά Μαθηματικά (Στ) Γλώσσες – Μηχανές - Γραμματικές (Στ) Κώδικες Διορθωτές Λαθών (Η) ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Εφ. Ανάλ. Παλινδρ. και Διασπ. (Στ) Θεωρία Πινάκων (Στ) Προσδ. Μέθοδοι Βελτιστοπ. (Στ) Μαθημ. Στατιστική (Ζ)

Το Π.Μ.Σ. του Τμήματος Μαθηματικών με τρεις ειδικεύσεις 1. Στα Θεωρητικά Μαθηματικά. 2. Στη Στατιστική και Μοντελοποίηση. 3. Στη Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου. Το Διατμηματικό Π.Μ.Σ. στα «Πολύπλοκα Συστήματα και Δίκτυα» Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από τα Τμήματα του Α.Π.Θ. Μαθηματικό, Γεωλογικό, Βιολογικό και Οικονομικών Επιστημών

Και μετά τις σπουδές, τι; Ποιες είναι οι ευκαιρίες; Η διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ένα από τα πιο ωραία επαγγέλματα είναι αυτό της μετάδοσης των γνώσεων. Τα Γυμνάσια και τα Λύκεια πάντοτε έχουν ανάγκη από εκπαιδευτικούς υψηλού επιπέδου! Βιομηχανία και Υπηρεσίες Οι Μαθηματικοί βρίσκουν ευκαιρίες καριέρας σε τομείς όπως: Βιομηχανία, Τηλεπικοινωνίες, Μεταφορές, Τράπεζες, Ασφαλιστικές Εταιρείες, Οικονομικούς Οργανισμούς,… Έρευνα Για τους πιο επίμονους και υπομονετικούς, η έρευνα και η Πανεπιστημιακή διδασκαλία προσφέρει μία πολύ ελκυστική καριέρα. Σε αυτή την περίπτωση, η εκπόνηση μίας διδακτορικής διατριβής είναι το πρώτο βήμα…

Λοιπόν, γιατί να σπουδάσουμε Mαθηματικά; Για την τιμή του ανθρωπίνου πνεύματος! (C. G. J. Jacobi 1804-1851) Γιατί υπάρχουν προβλήματα και πρέπει να τα λύσουμε! (David Hilbert, 1862-1943)

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε: Στην ιστοσελίδα του Τμήματος: http://www.math.auth.gr Στο Facebook του Τμήματος: https://www.facebook.com/mathimatiko.auth Στον Οδηγό Σπουδών του Τμήματος: http://www.math.auth.gr/sites/default/files/Οδηγός Σπουδών Τμήματος Μαθηματικών 2016-17.pdf

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Σας περιμένουμε!