Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Πόσα και ποια είδη καλωδίων γνωρίζετε; Χάλκινο Καλώδιο, Συνεστραμένα Ζεύγη Καλωδίων, Ομοαξονικά Καλώδια, Οπτικές Ίνες.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
mke.uop.gr [open source doc / internet]
Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες Βελτίωση ελέγχου ποιότητας Βελτίωση ποιότητας προϊόντος Επενδύσεις σε περισσότερους ελέγχους χρηστικότητας Χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας Αύξηση προϋπολογισμού για έρευνα αγοράς Πιο ανταγωνιστικές τιμές Συνεργασία με τους πωλητές λιανικής για αύξηση του όγκου και μείωση των τιμών ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Απαιτείται εκπαίδευση με προσανατολισμό το αποτέλεσμα Βελτίωση υποστήριξης πελατών Δημιουργία προγράμματος εκπαίδευσης Να απαιτείται μεγαλύτερη εμπειρία για το προσωπικό που προσλαμβάνεται Μείωση κόστους υποστήριξης με συνδρομή Προσθήκη επιλογών υποστήριξης, όπως είναι το Internet