ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Advertisements

Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
2η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2013 θέμα: “Μουσική γνωστική ανάπτυξη μέσα από το βίωμα” Δρ Γιώτα.
Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/ /ΦΕΚ 298/ /τ. Β Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/ /ΦΕΚ 298/ /τ.
Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ MedISys MedISys Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα υγείας Τεχνολογία αιχμής Κάλυψη του θεσμικού.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες Ενότητα 1: Εισαγωγή Βασίλης Τσελφές Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα.
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Πολιτικές – Νομοθετικό Έργο – Δράσεις – Μέτρα σε εξέλιξη
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τμήμα Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Επιμέλεια-παρουσίαση
Καταγραφή των κυήσεων στις οροθετικές γυναίκες της ΜΕΛ του ΠΑΓΝΗ
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
UNICA Network of Universities from the Capitals of Europe
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας Σταυρακάκης Κων/νος Εφραίμ.
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
«ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Αθήνα, 12 Ιουλίου 2011
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Δρ Νίκη Παπαδοπούλου-Παπά
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
بسم الله الرحمن الرحيم.
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Παρουσίαση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Ψυχολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑIΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2018

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης άρχισε να λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 1984-85. Από το ακαδημαϊκό έτος 2000-2001 μετονομάζεται σε Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και από το  2002-2003 στεγάζεται στον Πύργο της Παιδαγωγικής Σχολής, για τον οποίο εκτός από το υπάρχον κτίριο, προβλέπονταν δύο ακόμη πτέρυγες. Ο συνολικός αριθμός των φοιτητών/τριών που αποφοίτησαν μέχρι σήμερα είναι 7.123 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Το Τμήμα αποτελείται από 22 μέλη ΔΕΠ, 1 ΕΕΠ, 5 ΕΙΔΙΠ και 5 ΕΤΕΠ. Διαθέτει δανειστική βιβλιοθήκη και εργαστήρια Η/Υ. Είναι εξοπλισμένο με διδακτικό και γενικότερο παιδαγωγικό υλικό, παιχνίδια, αρχεία, ταινίες, λογισμικό, CD μουσικής, μουσικά όργανα κ.α. Γενική Παρουσίαση

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Οι σπουδές οργανώνονται με στόχο: την ολοκληρωμένη κατάρτιση των φοιτητών, την εκπροσώπηση όλων των επιστημών της αγωγής, τη σύνδεση θεωρίας και πράξης και τον προσανατολισμό στην εκπαίδευση και στην αγορά εργασίας. Η οργάνωση των Σπουδών

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Οι προτεινόμενες σπουδές επιχειρούν να καλύψουν τις ανάγκες του παρόντος αλλά και του μέλλοντος των φοιτητών/τριών: την αντιμετωπιζόμενη ανεργία, το άνοιγμα σε νέους επαγγελματικούς τομείς και την ανάδειξη του ουσιαστικού ρόλου του παιδαγωγού της προσχολικής ηλικίας στη δημιουργία της μελλοντικής κοινωνίας. Η οργάνωση των Σπουδών Η οργάνωση τω Σπουδών

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Οι φοιτητές/τριες τα δύο πρώτα χρόνια των σπουδών τους παρακολουθούν ένα κοινό κορμό μαθημάτων, τα οποία τους εισάγουν στις επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης. Στην αρχή του τρίτου χρόνου επικεντρώνονται σταδιακά σε μαθήματα, τα οποία τους οδηγούν από τη γενική στην ειδική γνώση. Η οργάνωση των Σπουδών

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Η αλλαγή της εικόνας της ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει σε νέας μορφής επαγγέλματα και παροχή νέων υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό οργανώθηκε ένα πλαίσιο σπουδών που να οδηγεί τους πτυχιούχους σε νέους εκπαιδευτικούς ρόλους. Πρόγραμμα Σπουδών

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Οι νέες επιστημονικές, κοινωνικές και οικονομικές ανάγκες που διαμορφώθηκαν στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, όπως και και οι νέες απαιτήσεις στην αγορά εργασίας, οδήγησαν, το 1999, στην αλλαγή του παλιού Προγράμματος Σπουδών και το σχεδιασμό ενός νέου και σύγχρονου Προγράμματος, το οποίο εφαρμόζεται από το ακαδημαϊκό έτος 1999-2000 και άλλαξε εκ νέου το 2012-13 Πρόγραμμα Σπουδών

Σύμφωνα με το Αναμορφωμένο Πρόγραμμα Σπουδών, η φοιτήτρια/της πρέπει να έχει συγκεντρώσει ελάχιστο αριθμό 240 πιστωτικών μονάδων (ECTS) από: Μαθήματα Βάσης 120 ECTS: Οι μονάδες προέρχονται από 20 μαθήματα που επιλέγει από 30 συνολικά στα δύο πρώτα έτη.  Μαθήματα Προσανατολισμού 60 ECTS: Οι μονάδες προέρχονται από 10 μαθήματα που επιλέγει από 20 συνολικά στα Ε’ και Στ’ εξάμηνα.  Πρακτική Άσκηση 48 ECTS 12 ECTS από την Ξένη Γλώσσα

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Για το σχεδιασμό του Προγράμματος αυτού πραγματοποιήθηκαν έρευνες καταγραφής των σύγχρονων παιδα γωγικών τάσεων και της οργάνωσης των άλλων Παιδαγωγικών Τμημάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών επιχειρήθηκε η διεύρυνση το ρόλου που καλείται να παίξει ο εκπαιδευτικός στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Πρόγραμμα Σπουδών

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Παράλληλα βελτιώθηκε η υπάρχουσα υποδομή και ο εξοπλισμός του Τμήματος και αυξήθηκαν τα υλικά μέσα που χρησιμοποιούνται στη διάρκεια των σπουδών. Μετά από εφαρμογή ΈΞΗ ΕΤΩΝ, το Πρόγραμμα Σπουδών σχεδιάζεται να αναμορφωθεί με βάση την εμπειρία εφαρμογής του, τις νέες ανάγκες και την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών. Πρόγραμμα Σπουδών

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Η πρακτική άσκηση οργανώνεται έτσι ώστε να μην εμποδίζει την ομαλή λειτουργία των μαθημάτων, να συνδέει τη θεωρητική με την πρακτική γνώση, και σταδιακά, στο μέλλον, να επιτρέψει άσκηση και σε ειδικούς εργασιακούς χώρους εκτός από το σχολείο. Πρακτική Άσκηση

Ο αριθμός των μαθημάτων είναι πενήντα έξι (56) και διακρίνονται σε δύο: α) (28) μαθήματα Βάσης και (28) μαθήματα Προσανατολισμού. Κάθε μάθημα αντιστοιχεί σε έξι πιστωτικές μονάδες (6 ECTS). Στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών οι φοιτητές/τριες επιλέγουν: 20 μαθήματα Βάσης στο Α, Β, Γ και Δ εξάμηνο (5 ανά εξάμηνο). 10 μαθήματα Προσανατολισμού στο Ε’, ΣΤ΄ και Η’ εξάμηνο. 1 επιπλέον μάθημα Προσανατολισμού ή ένα μάθημα Ελεύθερης Επιλογής (από άλλο Τμήμα), στο Ζ΄ εξάμηνο. 1 μάθημα Ξένης Γλώσσας υποχρεωτικά στο Ε΄ εξάμηνο.

Επίσης παρακολουθούν υποχρεωτικά: Εφαρμοσμένη Προσχολική Παιδαγωγική Ι (Πρακτική Άσκηση και Θεωρητική Κατάρτιση) στο ΣΤ΄ εξάμηνο ( 23 ημέρες). Εφαρμοσμένη Προσχολική Παιδαγωγική ΙΙ (Πρακτική Άσκηση και Θεωρητική κατάρτιση) στο Ζ΄ εξάμηνο ( 16 εβδομάδες). Ο υποχρεώσεις των φοιτητών/τριών σε κάθε εξάμηνο αντιστοιχούν σε 30 πιστωτικές μονάδες (ECTS)’ Διπλωματική Εργασία: Η εκπόνηση πτυχιακής εργασίας είναι προαιρετική

Κάθε φοιτήτρια για να ολοκληρώσει τις σπουδές της και να λάβει πτυχίο πρέπει να έχει συμπληρώσει οκτώ τουλάχιστον εξάμηνα σπουδών (4 έτη) και να έχει συγκεντρώσει ελάχιστο αριθμό 240 πιστωτικών μονάδων (ECTS). Για τη λήψη του πτυχίου ο φοιτητής πρέπει να εξεταστεί επιτυχώς σε 20 μαθήματα Βάσης, 10 μαθήματα Προσανατολισμού, 1 μάθημα Προσανατολισμού ή Ελεύθερης Επιλογής, 1 μάθημα Ξένης Γλώσσας και τα 2 μαθήματα Πρακτικής Άσκησης.

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος Στο Τμήμα λειτουργεί διετές Πρόγραμμα « 1. «Η ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης» 1α. Ψυχοπαιδαγωγικές Συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. 1β. Ψυχοπαιδαγωγικές Συνιστώσες της Πολυπολιτισμικότητας. Μεταπτυχιακές Σπουδές

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ   Παρουσίαση του Τμήματος 2. «Επιστήμες Αγωγής» 2α. Εκπαιδευτική Πολιτική 2β. Πολιτισμικές Σπουδές και περιβάλλοντα Αγωγής για το παιδί 2γ. Δημιουργική γραφή στη Λογοτεχνία και στην Εκπαίδευση   Μεταπτυχιακές Σπουδές

Παρουσίαση του Τμήματος Α’ ΜΕΡΟΣ Παρουσίαση του Τμήματος 3. Διαϊδρυματικό ΠΜΣ "Επιστήμες της Αγωγής- Τεχνολογίες Μάθησης» 4. Διατμηματικό ΠΜΣ «Ειδίκευση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση 5. Διατμηματικό ΠΜΣ «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Καινοτόμες Εφαρμογές στην Εκπαίδευση» Μεταπτυχιακές Σπουδές

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Γενικά Η απασχόληση στο χώρο της προσχολικής ηλικίας, όπως και γενικότερα στο χώρο της εκπαίδευσης, είναι μια απασχόληση ιδιαίτερων απαιτήσεων που προϋποθέτει τη συνειδητή επιλογή και τη ουσιαστική βούληση του καθενός που εισέρχεται στο χώρο αυτό.

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Γενικά Οι επαγγελματικές προοπτικές των πτυχιούχων των Παιδαγωγικών Τμημάτων είναι ενδιαφέρουσες, αλλά απαιτούν την προσωπική επένδυση των φοιτητών σε γνώσεις και δεξιότητες. Το Τ.Ε.Π.Α.Ε. επιδιώκει να παρέχει σπουδές υψηλών απαιτήσεων και προοπτικές προς νέα επαγγέλματα.

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Απασχόληση στην Προσχολική Εκπαίδευση Όλοι οι απόφοιτοι του Τμήματος μπορούν να ενταχθούν στην δημόσια ή ιδιωτική Προσχολική Εκπαίδευση. Το υψηλό επίπεδο σπουδών, η πρακτική άσκηση και η εισαγωγή στα δημόσια νηπιαγωγεία μετά από εξετάσεις δίνουν σημαντικές ευκαιρίες για όσους φοιτητές/τριες έχουν αυτόν τον προσανατολισμό.

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Απασχόληση στην Προσχολική Εκπαίδευση Ο αριθμός των ιδιωτικών νηπιαγωγείων και ιδιωτικών παιδικών σταθμών έχει αυξηθεί σημαντικά με αποτέλεσμα πολλοί από τους απόφοιτους του Τμήματος να βρίσκουν απασχόληση στο χώρο αυτό.

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Απασχόληση σε χώρους εκδόσεων παιδικού βιβλίου Απασχόληση σε χώρους παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού Προγράμματα Φιλαναγνωσίας και Δημιουργικής Γραφής Απασχόληση σε χώρους πολιτισμού

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Απασχόληση σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Προσφέρονται ευκαιρίες για απόκτηση δεξιοτήτων ικανών να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο στα νηπιαγωγεία αλλά και σε άλλους χώρους (δημιουργικής απασχόλησης, κατασκηνώσεις, εργαστήρια χορού, ζωγραφικής, ξένων γλωσσών), όπως και στη διοργάνωση εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων παιδαγωγικού χαρακτήρα σε δήμους, πολιτιστικά κέντρα, κ.ά..

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Απασχόληση σε χώρους εκδόσεων παιδικού βιβλίου Προσφέρεται ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα συγγραφής παιδικών βιβλίων συνδεδεμένο άμεσα με τη μελέτη, οργάνωση και διαχείριση του παιδικού βιβλίου και δεξιότητες που αφορούν την άτυπη και τυπική Εκπαίδευση Οι γνώσεις αυτές μπορούν να στηρίξουν τους αποφοίτους για αναζήτηση απασχόλησης στο χώρο αυτό.

Επαγγελματικές προοπτικές Β’ ΜΕΡΟΣ Επαγγελματικές προοπτικές Απασχόληση σε χώρους παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού Εξειδικευμένα μαθήματα προσφέρουν στους φοιτητές γνώσεις και δεξιότητες ικανές να αξιοποιηθούν σε χώρους παραγωγής παιδαγωγικού υλικού, εκπαιδευτικών παιχνιδιών και εφαρμογή νέων τεχνολογιών εκδόσεις, Βιβλιοθήκες, Βιβλιοπωλεία.

Επιμέλεια παρουσίασης Τηλέφωνα επικοινωνίας Γραμματεία Τμήματος Γραμματεία Τομέα Παιδαγωγικών Γραμματεία Τομέα Αισθητικής Παιδείας Γραμματεία Τομέα Ψυχολογίας- Ειδικής Αγωγής Γραμματεία Τομέα Γλώσσας και Ιστορίας 9950 64 9950 46 9950 45 9950 15 9950 90 http://www.auth.gr/nured/ Επιμέλεια παρουσίασης Α. Καρακίτσιος