ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Advertisements

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία ΙΙ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ Εργαστήριο 1: Άσκηση 1: Σχέση γεωγραφικού-γεωκεντρικού πλάτους.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
C o p y ri g ht © ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙ ΚΟ Σ R OSILI Έρευνα αγοράς και διαχείριση Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: Καινοτόμα Μοντέλα σε ψηφιακό Περιβάλλον Μ. Βλαχοπούλου,
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Creative Brief Creative Concept
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Διαφημιστική εκστρατεία
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Η Επικοινωνία Α΄.
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Προσεγγίζοντας την έννοια της αειφόρου τοπικής ανάπτυξης μέσα από τον σχεδιασμό ενός ψηφιακού παιχνιδιού 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμαρουσίου Σχ. Έτος 2015-’16 Ευτυχία.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ https://www.youtube.com/watch?v=TVmc7MBU_G0 https://www.youtube.com/watch?v=K9vFWA1rnWc

ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία Αντικειμενική άποψη για την αγορά (out-of-the-box) Πιθανή εμπειρία σε σχετικούς τομείς

ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Διαφημιστικές εταιρείες ολοκληρωμένων υπηρεσιών (full service) Δημιουργικές Μπουτίκ (Creative Hotshops) Ειδικευμένες Επιχειρήσεις Μέσων Επικοινωνίας (Media Shops) Διαφημιστικές εταιρείες Αμεσου Marketing Διαφημιστικές εταιρείες Προώθησης Πωλήσεων Επιχειρήσεις Δημοσίων Σχέσεων Διαδραστικές διαφημιστικές εταιρείες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Δ.Σ. Αντιπρόεδρος Δημιουργικού Εντυπη Παραγωγή Συγγραφείς / Καλλιτέχνες Τηλεοπτική Παραγωγή Κυκλοφορία Αντιπρόεδρος Εξυπηρέτησης Πελάτη Υπεύθυνος λογαριασμού Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών Marketing Εποπτεία Λογαριασμού Προώθηση Πωλήσεων Ερευνα Αντιπρόεδρος Διοίκησης & Οικονομικών Διοίκηση Γραφείου Διοίκηση Προσωπικού Οικονομικά Λογιστικά Πρόεδρος

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΣΗΜΑΣΙΑ Δημιουργική Στρατηγική : Προσδιορίζει τι θα πει / μεταδώσει το Διαφημιστικό Μήνυμα Δημιουργική Τακτική : Πως θα εκτελεσθεί η δημιουργική στρατηγική ΣΗΜΑΣΙΑ : Λόγω της σημαντικότητας της δημιουργικής διαδικασίας για την επιτυχία της καμπάνιας, είναι σημαντικό ακόμη και τα μη δημιουργικά στελέχη να κατανοήσουν τη δημιουργική διαδικασία. Δημιουργικο budget vs συνολικο διαφ budget

Δημιουργικότητα στη Διαφήμιση Η μετατροπή όλων των πληροφοριών για τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του προϊόντος, τα σχέδια marketing, την έρευνα καταναλωτών και τους επικοινωνιακούς στόχους στη δημιουργική σύλληψη που θα δώσει ζωή στο διαφημιστικό μήνυμα Distinguished creative campaigns Cannes 2015 Lions

2 Απόψεις για τη δημιουργικότητα Δημιουργική είναι η διαφήμιση που πουλάει το προϊόν Δημιουργικότητα με βάση την καλλιτεχνική ή αισθητική αξία η αλήθεια βρίσκεται στη μέση Γενικά Διαφημιστικά Πρότυπα (P.302) Case : ABSOLUTE Campaigns 1980’ – 2007’s (P.302)

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ Η Δημιουργική Πρόκληση Ανάληψη Δημιουργικού Ρίσκου «Ορθολογιστές» και «Ποιητές» Το Δημιουργικό Προσωπικό Η Δημιουργική Διαδικασία (YOUNG : εμβύθιση-αφομοίωση- εκκόλαψη-φώτιση-πραγματικότητα/επαλήθευση) Σχεδιασμός Λογαριασμού (Account Planning)

ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ Δημιουργική διαφήμιση vs Διαφήμιση Πιεστικής Πώλησης https://www.youtube.com/watch?v=K9vFWA1rnWc https://www.youtube.com/watch?v=NqUCVDJdr78

DMB&B ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ Αυτή η διαφήμιση … … τοποθετεί το προϊόν απλά και με σαφήνεια; … συνδέει την επωνυμία με ένα ακαταμάχητο όφελος; … περιέχει μια Ιδέα Ισχύος; … σχεδιάζει μέσα στα πλαίσια του brand personality? … είναι απρόσμενη; … είναι προσηλωμένη σε ένα και μοναδικό σκοπό; … ανταμείβει τον υποψήφιο καταναλωτή; … είναι οπτικά συγκλονιστική; … επιδεικνύει επίμοχθη δεξιοτεχνία;

ΕΙΣΡΟΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (1) Ερευνα Υποστήριξης (για το προϊόν, την αγορά-στόχο, τον ανταγωνισμό, κλπ, των γενικών τάσεων, συνθηκών & εξελίξεων, και των διαφημιστικών προσεγγίσεων/τεχνικών) Εκδόσεις, άρθρα, ερευνητικές αναφορές, κλπ Πληροφορίες από εμπλεκομένους με το προϊόν Συζητήσεις πελατών/ανθρώπων Χρήση και εξοικείωση με το προϊόν Δουλειά και εξοικείωση μέσα στην εταιρεία του διαφημιζομένου Ερευνα Προϊόντος Ποιοτικές και ποσοτικές Ψυχογραφικές μελέτες κοινού-στόχος (στάσεις και απόψεις ετήσια) Branding Research (επιθυμητή εικόνα μαρκών και τρόπος ζωής)

ΕΙΣΡΟΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (2) Ποιοτικές Ερευνες Εις βάθος συνεντεύξεις (depth intervews) Ομάδες εστίασης (focus groups) για προϊόν, αλλά και pretesting – ΚΡΙΤΙΚΗ Ερευνες Παρατήρησης (στο φυσικό περιβάλλον των καταναλωτών) – Σύγκριση με focus groups Επαλήθευση και Αναθεώρηση Αξιολόγηση πρόχειρων δημιουργικών υλοποιήσεων (θεματική μακέττα – storyboard, animatics της)