ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

Quiz για το διαδίκτυο !.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου Σπύρος Παπαλεξάτος Νικόλας Λαϊνιωτης Γεώργιος Αλεξόπουλος Θύμιος Δραγώτης Παναγιώτης Κοντοδήμος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΑσφΑλεια στο ΔιαδΙκτυο
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Κώδικας χρήσης Διαδικτύου
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΜΟΛΙΑΝΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ» ΘΕΜΑ: ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΒΑΛΙΑΝΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΝΙΑΝΙΟΣ.
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΙ Ο ΚΑΚΟΣ Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ

Σχέδιο δρΑσης Σχολική χρονιά 2017-18 Σχέδιο δρΑσης Σχολική χρονιά 2017-18   Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί ΤΑΡΑΝΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΙ Ο ΚΑΚΟΣ Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ,ΖΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ.ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ ΤΗΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ, ΤΗΣ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΔΩΡΟ ΕΝΑ ΛΑΠΤΟΠ.

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΑΝ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΙΧΕ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ,Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ,ΤΗΣ ΕΙΠΑΝ ΌΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ. OI ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΛΑ ΤΗΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ.Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΗΤΑΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ,ΕΣΤΕΛΝΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ.

ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΧΟΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΧΟΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΕΧΤΗΚΕ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ,ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ.Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ. ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΕΝΑΣ ΑΓΩΣΤΟΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ

Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ.

ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ,ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΩΡΙΩΝ.ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΦΕΛΗ.ΜΕ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ,ΜΟΥΣΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ Κ.Α. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ.Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ,ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ .

ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΛΕΞΟΥΜΕ ΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ,ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΑΨΟΥΝ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ. ΤΕΛΟΣ,ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ .ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΣΧΗΜΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΩΝΟΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΜΑΣ.ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΕΣ,ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΝΑΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ