Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Διακρίσεις και ο ρόλος του σχολείου Το πρόγραμμα PROGRESS και εμείς.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
Προσχολική Παιδαγωγική Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Μαρία Καμπεζά Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Συνέντευξη με νήπια.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ο ρόλος της συμβουλευτικής στη γονεϊκότητα
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Πρόσκληση σε πάρτι Παρουσιάσεις ομάδων με θέμα: «προβλήματα των νέων»
Για τις παρεμβάσεις σας
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών eSafetyLabel+ Ambassadors Team

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Εισαγωγή Κατανόηση θεμάτων σχετικά με τον χρόνο χρήσης ψηφιακών οθονών Συζήτηση Αρνητικές συνέπειες του χρόνου που καταναλώνουμε μπροστά στις οθόνες Πώς να προστατευτούμε από την υπερβολή Αξιολόγηση - Αυτοαξιολόγηση Ερωτήσεις / εξατομίκευση / εμπειρίες

Εισαγωγή Με το παρόν εκπαιδευτικό υλικό επιδιώκεται η συνειδητοποίηση των μαθητών της έννοιας του χρόνου που καταναλώνουν μπροστά στις οθόνες των ψηφιακών συσκευών καθώς επίσης η συνειδητοποίηση των πλεονεκτημάτων της χρήσης τους και της σωστής διαχείρισης του χρόνου και η αλλαγή της στάσης τους σε περίπτωση υπερβολικής χρήσης ή εξάρτησης.

Στόχοι Με τη συζήτηση θα καταλάβουν πώς η προσκόλληση αυτή μπορεί να επηρεάσει ζητήματα σχετικά με τη μελέτη, το παιχνίδι, το φαγητό, τη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους και ακόμα περισσότερο ζητήματα διαδικτυακού εκφοβισμού, sexting και σχέσεων με τους συνομήλικους ή την οικογένεια. Με τον εισαγωγικό καταιγισμό ιδεών και τη συζήτηση που ακολουθεί επιδιώκεται η ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος των μαθητών.

1. Κατανόηση θεμάτων σχετικά με τον χρόνο χρήσης ψηφιακών οθονών 1. Κατανόηση θεμάτων σχετικά με τον χρόνο χρήσης ψηφιακών οθονών Δημιουργώντας έννοιες σχετικές και παίζοντας με τις λέξεις «οθόνη» και «χρόνος» στις δραστηριότητες του καταιγισμού ιδεών, της ανάθεσης ρόλων στο παιχνίδι της μυθοπλασίας και της κατασκευής ερωτήσεων στο κουίζ οι μαθητές παρουσιάζουν από την εμπειρία τους έννοιες σχετικές με τον χρόνο χρήσης των ψηφιακών τους συσκευών και συνειδητοποιούν τον τρόπο που επηρεάζει την καθημερινότητά τους. Καταγράφουν την ανάγκη χρήσης των ψηφιακών συσκευών και επισημαίνουν τα αρνητικά στοιχεία που προκύπτουν από την υπερβολική χρήση τους.

2. Συζήτηση Επιδιώκουμε μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και την επιχειρηματολογία που τα ίδια τα παιδιά παρουσιάζουν, να αντιληφθούν πόσο επηρεάζει τη ζωή τους η χρήση των ψηφιακών συσκευών.

3. Αρνητικές συνέπειες του χρόνου που καταναλώνουμε μπροστά στις οθόνες Εδώ δίνεται έμφαση στις αρνητικές συνέπειες από την υπερβολική και χωρίς έλεγχο χρήση των ψηφιακών συσκευών. Η προσέγγιση μπορεί να γίνει αρχικά κατά ομάδες. Κάθε ομάδα μελετά μία περίπτωση. Κατόπιν οι ομάδες μεταφέρουν την εμπειρία τους στην ολομέλεια.

4. Πώς να προστατεύσουμε τον χρόνο που καταναλώνουμε μπροστά στις οθόνες Μετά την ανταλλαγή απόψεων και την κατάθεση των εμπειριών των μαθητών καλούμε τους μαθητές να αποφασίσουν για το ποιες ενέργειες, στάσεις ή πρακτικές θα πρέπει να εφαρμόζονται και ποιες να αποφεύγονται με στόχο την σωστή διαχείριση του χρόνου που καταναλώνουν μπροστά στις οθόνες. Οι πρακτικές που θα προκύψουν καταγράφονται και αποτυπώνονται για τη δημιουργία κουίζ ερωτήσεων σωστού λάθους.

5. Ερωτήσεις Αξιολόγησης – Αυτοαξιολόγησης (1) Το κουίζ που προέκυψε από την καταγραφή και την αποτύπωση των απόψεων των μαθητών δίνουν τη δυνατότητα εκτίμησης, τόσο στον διδάσκοντα όσο και στους ίδιους τους μαθητές του βαθμού επίτευξης του σκοπού και των επιμέρους στόχων της δραστηριότητας.

5. Ερωτήσεις Αξιολόγησης – Αυτοαξιολόγησης (2)

Σύνοψη Δραστηριοτήτων

Ερωτήσεις/εξατομίκευση/εμπειρίες