Peer Coaching and Mentoring

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
2.3.Στόχοι. Στόχος είναι κάτι το ιδιαίτερο που θέλουμε πολύ να πετύχουμε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, που μπορεί να είναι και πρόκληση.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ…. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/ΥΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/Υ 2. ΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ EΝΑΝ PROJECTORΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Το σχολείο στο μέλλον… Μια παρουσίαση γεμάτη φαντασία, διάφορες μελλοντικές υποθέσεις και σκέψεις!
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
ΧΟΡΗΓΙΑ.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε την παρουσία σας στο:
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε την παρουσία σας στο:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
| νέα εποχή στο ανθρώπινο δυναμικό_.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Peer Coaching and Mentoring Πρότυπο Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Αλκιβιάδης Τζελέπης Σωτήριος Χασάπης Αθήνα, Μάιος 2018 Α. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΥ

Πρόλογος Η τοποθεσία: Marbella – Malaga, Ισπανία. Ο χρόνος: Από 06/11/2017 έως 10/11/2017. Το πρόγραμμα: Peer Coaching and Mentoring (Erasmus+ KA1). Επιπροσθέτως: Ισπανική κουλτούρα. Α. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΥ

Peer Coaching and Mentoring Ο σκοπός του προγράμματος επιμόρφωσης, είναι: να δημιουργήσει μια σχέση μέντορα μεταξύ των συμμετεχόντων και του εκπαιδευτή. να αποκτηθεί ένα ισχυρό εργαλείο για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. να δώσει εφόδια στους εκπαιδευτικούς, να ενώνει τις ομάδες και να οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα / σχέσεις στη σχολική τάξη.

Peer Coaching and Mentoring Η μεθοδολογία του προγράμματος επιμόρφωσης: περιλαμβάνει συζητήσεις και διαδραστικά παιχνίδια, εργασία σε ομάδες και ζευγάρια, παρουσιάσεις και μελέτες περιπτώσεων, τεχνικές σκέψης και μεμονωμένες δραστηριότητες. Η έμφαση δίνεται στην εμπειρία της μάθησης και της εργαστηριακής προσέγγισης.

Peer Coaching and Mentoring Η διαδικασία επίλυσης ενός προβλήματος βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν (GROW) τη μαθηματική τους σκέψη: G (for Goal): θέτουν στόχους (επιμέρους – ενδιάμεσους – τελικό). R (for Reality): συνηθίζουν να σκέπτονται και να εργάζονται μέσα στο κατάλληλο περιβάλλον που δημιουργούν οι συνθήκες του προβλήματος. O (for Options): ανακαλύπτουν και διερευνούν τις επιλογές που διαθέτουν. W (for Will / What / When): μαθαίνουν να ενεργούν (ACTION).

Peer Coaching and Mentoring Ο Καθηγητής στο ρόλο του καθοδηγητή. 1. Βοηθά τους μαθητές να θέτουν έξυπνους (smart) στόχους, δηλαδή Συγκεκριμένους (specific). Μετρήσιμους (measurable). Ακριβείς – εφικτούς (accurate/attainable). Πραγματοποιήσιμους (realistic). Σε συγκεκριμένο χρόνο (time bound).

Peer Coaching and Mentoring Χρησιμοποιεί όλους τους τρόπους με τους οποίους οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον κόσμο: Οπτικό – Ακουστικό – Κιναισθητικό. 3. Ακούει ενεργά. 4. Θέτει δυναμικές ερωτήσεις, οι οποίες ωθούν τους μαθητές να ενεργούν. 5. Δίνει κίνητρο. 6. Διευκρινίζει – Διαμεσολαβεί – Περιγράφει.

Peer Coaching and Mentoring

Αντί Επιλόγου The GROW Model The GROW Model is deservedly one of the most established and successful coaching models. Created by Sir John Whitmore and colleagues in the 1980s, it was popularized in Sir John’s best-selling book, Coaching for Performance.

Πρότυπο ΓΕ.Λ. Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Αντί Επιλόγου Πρότυπο ΓΕ.Λ. Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τζελέπης Αλκιβιάδης Χασάπης Σωτήριος Ευχαριστούμε Πολύ