Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΜΣ 513 Ακαδημαϊκό Έτος Εαρινό Εξάμηνο.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
.   Βάσει της φύσης των συναλλαγών ή των αλληλεπιδράσεων το ΗΕ διακρίνεται σε: ◦ Επιχείρηση με Επιχείρηση (Business to Business, B2B) ◦ Επιχείρηση.
Δρ. Πολύκαρπος Ευριπίδου Η πρωτη βοηθεια είναι το συνολο των ενεργειων που θα παρασχεθουν σε ένα τραυματια η έναν ασθενη πριν την επεμβαση του.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
15o ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας Σχολικό έτος
Επιχειρηματικότητα και Συστήματα Επικοινωνίας Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενότητα 12: Επίδραση της τεχνολογίας και της καινοτομικής επιχειρηματικότητας στις.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρούλης.
Αποφάσεις Διανομής. Εισαγωγή Για την διανομή των αγαθών από τον παραγωγό στον καταναλωτή απαιτείται μια σειρά λειτουργιών και δραστηριοτήτων μάρκετινγκ,
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Εισαγωγή στην Ηλεκτρονική Δημόσια Διοίκηση - Διακυβέρνηση.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Εναλλακτικές στρατηγικές.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Λογισμικό παρουσιάσεων
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ένα σώμα μπορεί να βρεθεί σε τρεις φυσικές καταστάσεις. Π.χ. Το νερό το συναντάμε στη φύση ως ΑΕΡΙΟ (υδρατμοί στα σύννεφα) ΣΤΕΡΕΟ.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Information Systems IMPACT
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΤΑΞΗ Α1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα, ΠΠΣΠΘ
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Κεφάλαιο 2 Ανάλυση αγοράς για δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Εκπαιδευτικές διαδικασίες με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ΚΛΕΙΣΑΡΧΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (MEdu, Phd) ΕΔΙΠ.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Εθνικότητα Προϊόντων &Υπηρεσιών: ενισχύει ή εμποδίζει την ανάπτυξη;
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Εισαγωγή στο διεθνοποιημένο εταιρικό περιβάλλον
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Φορολογικη λογιστικη ι
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους Αύγουστος 2019.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες

Κατηγορίες ΗΕ Βάσει της φύσης των συναλλαγών ή των αλληλεπιδράσεων το ΗΕ διακρίνεται σε: Επιχείρηση με Επιχείρηση (Business to Business, B2B) Επιχείρηση με Καταναλωτή (Business to Customer, B2C) Καταναλωτή με Επιχείρηση (Customer to Business, C2B)) Καταναλωτή με Καταναλωτή (Customer to Customer, C2C)

Κατηγορίες ΗΕ Ηλεκτρονική διακυβέρνηση Δημόσιος Φορέας με Πολίτη (Government to Citizen, G2C & C2G) Δημόσιος φορέας με Επιχείρηση (Government to Business, G2B & B2G ) Δημόσιος Φορέας με Δημόσιο Φορέα (Government to Government, G2G)

Άλλες Κατηγορίες ΗΕ Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο Κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο Τοπικό ηλεκτρονικό εμπόριο Ηλεκτρονική εκπαίδευση

Επιχείρηση με Επιχείρηση (Business-to-Business, B2B) HE Συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (συνήθως χονδρικό εμπόριο ή διαδικασία προμηθειών π.χ. κατασκευαστές - προμηθευτές) Η διεξαγωγή συναλλαγών δεσμεύει πολλούς πόρους των επιχειρήσεων π.χ. χρόνος που δαπανούν οι εργαζόμενοι για επεξεργασία παραγγελιών, έγκριση αποφάσεων, αναζήτηση προϊόντων. Σε ολόκληρη την οικονομία το ποσό ανέρχεται σε τρις $ ετησίως. Σημαντικό μέρος των Β2Β συναλλαγών υποστηρίζεται πλέον μέσω Διαδικτύου για αύξηση της παραγωγικότητας & οικονομικής ευημερίας Σήμερα αποτελεί πάνω από 85% του όγκου του ΗΕ. Το απόλυτο μέγεθος είναι δυνητικά τεράστιο.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B HE Τα βήματα που χαρακτηρίζουν τη διαδικασία προμηθειών: Αναζήτηση προμηθευτών για συγκεκριμένα προϊόντα Πιστοποίηση των πωλητών και των προϊόντων τους Διαπραγμάτευση των τιμών και των προδιαγραφών παράδοσης Έγκαιρη παράδοση βάσει προγράμματος Έκδοση εντολών αγοράς Διαβίβαση τιμολογίων Αποστολή του προϊόντος Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυτοματοποιήσουν ηλεκτρονικά την εμπορική διαδικασία, με σκοπό την απλοποίηση των διαδικασιών και του κόστους προμηθειών, την ταχύτερη αποστολή προμηθειών και τον αποτελεσματικό έλεγχο των αποθεμάτων

ΒΑΣΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ B2B ΗΕ – Αγορές στο δίκτυο αναφέρονται επίσης ως ανταλλακτήρια ή κόμβοι, συγκεντρώνουν εκατοντάδες έως και χιλιάδες πωλητές και αγοραστές σε μια ενιαία ψηφιακή αγορά στο Internet. Αποτελούν ιδιοκτησία του αγοραστή ή του πωλητή ή μπορούν να λειτουργούν σαν ανεξάρτητοι διαμεσολαβητές μεταξύ αγοραστή και πωλητή Ιδιωτικά βιομηχανικά δίκτυα συγκεντρώνουν ένα μικρό αριθμό στρατηγικών επιχειρηματικών εταίρων, οι οποίοι συνεργάζονται μεταξύ τους για την ανάπτυξη υψηλής απόδοσης αλυσίδων τροφοδοσίας και την ικανοποίηση της ζήτησης των πελατών για το προϊόν. Πρόκειται για την πλέον διευρυμένη μορφή εμπορίου Β2Β. Go2Paper είναι ένα ανεξάρτητο σημείο αγοράς που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία χαρτιού

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B ΗΕ Λεπτομερείς πληροφορίες για τα ιδιωτικά βιομηχανικά δίκτυα δεν βρίσκονται εύκολα. Οι περισσότερες εταιρείες που δημιουργούν και συμμετέχουν σε αυτά τα δίκτυα τα θεωρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και επομένως εμφανίζουν στοιχεία διστακτικότητας στην αποδέσμευση πληροφοριών για το κόστος και τη λειτουργίας τους. Παραδείγματα: GE, Dell Computer, Cisco Systems. MicroSoft, IBM, Nike, Coca-Cola, WalMart, Nokia , Hewlett-Packard ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B ΗΕ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B ΗΕ Επιχειρηματικά μοντέλα: Αγορές στο Διαδίκτυο: ηλεκτρονικοί διανομείς, ηλεκτρονικοί προμηθευτές, ανταλλαγές και συνεργασίες εταιρειών Ιδιωτικά Βιομηχανικά Δίκτυα: δίκτυα μεμονωμένων εταιρειών, δίκτυα που καλύπτουν έναν ολόκληρο κλάδο Παραδείγματα: www.cosmo-one.gr, www.be24.gr, www.yassas.com (δεν λειτουργεί πλέον), www.go2paper.com ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B ΗΕ

ΠΙΘΑΝΑ ΟΦΕΛΗ B2B ΗΕ Μειώνει το λειτουργικό κόστος Μειώνει το κόστος αναζήτησης για προμηθευτές Μειώνει το κόστος αποθήκευσης και στο ελάχιστο τα αποθέματα Αυξάνει την ευελιξία παραγωγής διασφαλίζοντας ότι τα εξαρτήματα θα παραδοθούν έγκαιρα Βελτιώνει την ποιότητα των προϊόντων ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ αγοραστών και πωλητών Μειώνει τον κύκλο ζωής του προϊόντος συνδιαμορφώνοντας σχέδια και χρονοδιαγράμματα παραγωγής με τους προμηθευτές Αυξάνει τις ευκαιρίες συνεργασίας με προμηθευτές και διανομείς Δημιουργεί μεγαλύτερη διαφάνεια τιμών – τη δυνατότητα να δει κανείς τις πραγματικές τιμές αγοράς και πώλησης σε μια αγορά

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B ΗΕ Οι Διεπιχειρησιακές Εφαρμογές περιλαμβάνουν εφαρμογές μεταξύ δύο ή περισσοτέρων επιχειρήσεων που έχουν ως στόχο τον εξορθολογισμό των μεταξύ τους συναλλαγών, ανασχεδιάζοντας, αντικαθιστώντας ή αναβαθμίζοντας μια σειρά διαδικασιών.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B ΗΕ Στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι εφαρμογές Διαχείρισης Προμηθειών οι οποίες προάγουν τις επιχειρηματικές συνεργασίες, μειώνοντας τα κόστη και τους χρόνους επεξεργασίας των παραγγελιών αγοράς Οι εφαρμογές Διαχείρισης Αποθεμάτων μειώνουν τη διάρκεια του κύκλου παραγγελία-αποστολή-πληρωμή

ΕΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – B2B ΗΕ Οι εφαρμογές Διαχείρισης Διανομών επιτρέπουν την ηλεκτρονική μετάδοση εγγράφων αποστολής και διανομής προϊόντων, συνεισφέροντας στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των πόρων. Οι εφαρμογές Διαχείρισης Καναλιών ενημερώνουν άμεσα τους εμπορικούς συνεργάτες μιας επιχείρησης για οποιαδήποτε μεταβολή στην κατάσταση λειτουργίας τους. Οι εφαρμογές Διαχείρισης Πληρωμών διασυνδέουν τις επιχειρήσεις με τους προμηθευτές και τους διανομείς τους, επιτρέποντας έτσι την ηλεκτρονική αποστολή και λήψη πληρωμών. Go2Paper είναι ένα ανεξάρτητο σημείο αγοράς που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία χαρτιού

B2B ΗΕ: Συστήματα Ανταλλαγής Ηλεκτρονικών Δεδομένων (EDI) Αναπτύχθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Αποτελούν πρότυπο επικοινωνίας για την ανταλλαγή διαφόρων εγγράφων προμηθειών π.χ. παραγγελιών αγοράς, τιμολογίων φορτωτικών, πληροφοριών διακανονισμών για μια βιομηχανία. Σκοπός μείωση του κόστους, των καθυστερήσεων και των σφαλμάτων που συνδέονται με τη χειροκίνητη ανταλλαγή εγγράφων Go2Paper είναι ένα ανεξάρτητο σημείο αγοράς που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία χαρτιού

B2B ΗΕ: Συστήματα Ανταλλαγής Ηλεκτρονικών Δεδομένων (EDI) Είναι ευρέως καθορισμένο πρωτόκολλο επικοινωνίας για ανταλλαγή εγγράφων μεταξύ υπολογιστών χρησιμοποιώντας τεχνικά πρότυπα σύμφωνα με το Αμερικανικό Ίδρυμα Προτύπων και Διεθνείς Οργανισμούς όπως τα Ηνωμένα Έθνη Κάθε μεγάλη βιομηχανία παγκοσμίως διαθέτει επιτροπές EDI που ορίζουν τη δομή και τις πληροφορίες των η-εγγράφων για τη συγκεκριμένη βιομηχανία. Σήμερα, η EDI ενεργεί σαν μια γενική τεχνολογία που επιτρέπει την ανταλλαγή κρίσιμων επιχειρηματικών πληροφοριών ανάμεσα σε εφαρμογές υπολογιστών ο οποίες στηρίζουν πολλές επιχειρηματικές διαδικασίες. Σπουδαία τεχνολογία δικτύου κατάλληλη για να στηρίζει επικοινωνία ανάμεσα σε λιγότερους συνεργάτες με άμεσες μακροχρόνιες εμπορικές συνεργασίες. Η τεχνική πλατφόρμα της άλλαξε από μεγάλους κεντρικούς Η/Υ σε προσωπικούς υπολογιστές και τα τηλεπικοινωνιακά περιβάλλοντα άλλαξαν από ιδιωτικά, αποκλειστικά σε δίκτυα στο Internet. Ακατάλληλη για ανάπτυξη η-αγορών με χιλιάδες συμμετέχοντες. Δεν δέχεται εύκολα νέα μέλη, ακριβή λύση, έμπειρους προγραμματιστές Go2Paper είναι ένα ανεξάρτητο σημείο αγοράς που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία χαρτιού

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ALIBABA Κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Β2Β & Β2C Φέρνει σε επαφή αγοραστές και πωλητές μικρού και μεσαίου μεγέθους τόσο από την Κίνα όσο και από άλλα μέρη του κόσμου Παρόλο που το ξεκίνημα της εταιρείας ήταν πολύ δύσκολο σήμερα τα ετήσια έσοδά της ξεπερνούν τα 24 δις $ Αρχικά, ανάπτυξη ενός προϊόντος το οποίο απευθύνεται σε Κινέζους εξαγωγείς που θέλουν να έρθουν σε επαφή με Αμερικανούς αγοραστές μέσω Διαδικτύου (2002) 37 εκατ. εγγεγρ. χρήστες από 240 χώρες, 2,8 εκατ. «βιτρίνες» προμηθευτών Το όραμα του ιδρυτή της εταιρείας Jack Ma, είναι: «Θέλω να δημιουργήσω ένα εκατομμύριο θέσεις εργασίας, να αλλάξω το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον της Κίνας και να την μετατρέψω στη μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά στον κόσμο» http://www.Alibaba.com https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%B6%CE%B1%CE%BA_%CE %9C%CE%B1 Go2Paper είναι ένα ανεξάρτητο σημείο αγοράς που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία χαρτιού

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Β2Β - BOEING Μία ενδιαφέρουσα εφαρμογή B2B είναι η ηλεκτρονική αγορά της Boeing https://myboeingfleet.boeing.com Η Boeing είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής πολεμικών και πολιτικών αεροσκαφών σε διεθνές επίπεδο Η εταιρεία διαμόρφωσε μία αγορά, την οποία ονόμασε PART με στόχο να υποστηρίξει τις ανάγκες συντήρησης των πελατών –εταιρειών (εξυπηρέτηση επιχειρηματικών πελατών) Στρατηγική του PART είναι να παρέχει ηλεκτρονική πρόσβαση από ένα μοναδικό σημείο πρόσβασης στις αεροπορικές εταιρείες (πελάτες) αλλά και στους παροχείς ανταλλακτικών (προμηθευτές) Στην αρχή, η επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές πραγματοποιούνταν μέσω τεχνολογιών EDI

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Β2Β - BOEING To 1996, η Boeing δημιούργησε στο Διαδίκτυο την PART Οι πελάτες μπορούσαν: Να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και τις τιμές τους Να παραγγείλουν ανταλλακτικά Να ελέγξουν την κατάσταση των παραγγελιών Σε λιγότερο από ένα έτος, περίπου το 50% των πελατών της εταιρείας χρησιμοποιούσε το PART για την τοποθέτηση παραγγελιών και την αναζήτηση πληροφοριών υποστήριξης Η εφαρμογή BOLD (Boeing OnLine Data) δίνει τη δυνατότητα σε μηχανικούς και τεχνικούς στα αεροδρόμια να έχουν πρόσβαση σε τεχνικούς οδηγούς (manuals) που χρειάζονται για συντηρήσεις και επισκευές http://boeing.mediaroom.com/ https://prezi.com/036er6szw6ft/boeing-marketplace/

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Β2Β - VW VW Group περιλαμβάνει Volkswagen, SKODA, SEAT, Bugatti, Bentley, Audi, Lamborghini, Ducati, Porsche Αγοράζει ετησίως εξαρτήματα αυτοκινήτων και έμμεσα υλικά αξίας 100 $ δις (83% των ετήσιων εσόδων της VW) Διαχείριση όλων των προμηθειών της μέσω Διαδικτύου Δεν επιθυμούσε μια δημόσια ανεξάρτητη λύση ή μια πρόταση της βιομηχανίας όπως η γιγαντιαία κοινοπραξία αυτοκινητοβιομηχανία (Covisint) Ford, General Motors, Daimler- Chrysler “Η πλατφόρμα Covisint υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να επιτρέψουμε στους πελάτες μας να είναι ηγέτες ψηφιακής τεχνολογίας και να ξεκλειδώσουν την αξία των πληροφοριών τους μέσω της αυτοματοποίησης, της ανάλυσης και της τεχνητής νοημοσύνης. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τους πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους της Covisint στο OpenText σήμερα.”

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Β2Β - VW Επέλεξε μια ιδιωτική πλατφόρμα που της επιτρέπει να ενσωματώνει τους προμηθευτές της καλύτερα στις δικές της επιχειρηματικές διαδικασίες και θα έλεγχε καλύτερα ποιος θα συμμετείχε. Κάθε μεγέθους προμηθευτής μπορεί να έχει πρόσβαση στο VWGroup Supply με ένα βασικό πρόγραμμα περιήγησης Εγγεγραμμένοι 36.000 προμηθευτές Εφαρμογές: αιτήσεις για προσφορές, διαπραγματεύσεις συμβολαίων, κατάλογο προϊόντων, διαχείριση παραγγελιών, πληρωμές ... Το 2010 διεξήχθησαν 3.000 ηλεκτρονικές διαπραγματεύσεις συμβολαίων στο Internet αξίας 12 δις € Ο ηλεκτρονικός κατάλογος του VW Group περιλαμβάνει ~ 2,5 εκατ. Αντικείμενα από 600 προμηθευτές ανά την υφήλιο. http://www.vwgroupsupply.com

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Β2Β Πριν το 2000, οι επιχειρήσεις πίστευαν ότι θα μεταμόρφωναν τις αγοραστικές διαδικασίες μεταξύ επιχειρήσεων. Από τις 900 Β2Β η-αγορές που λειτουργούσαν στα μέσα του 2000 σχεδόν 500 έκλεισαν στο τέλος του 2000 Δυσκολίες στην εφαρμογή βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων Λίγες εταιρείες δραστηριοποιούνται πλέον στον τομέα αυτό Παράδειγμα: Harley-Davidson https://www.h-dsn.com/ https://www.h- dsn.com/genbus/PublicDocServlet?docID=332&docExt=pdf

ΕΝΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΗΕ (INTRABUSINESS EC) Περιλαμβάνει όλες τις εσωτερικές δραστηριότητες ενός οργανισμού που αφορούν στην ανταλλαγή αγαθών/ υπηρεσιών/ πληροφοριών μεταξύ διαφόρων ατόμων, μονάδων και τμημάτων μέσα στον οργανισμό Λαμβάνει χώρα συνήθως σε ενδοδίκτυα ή σε εταιρικές πύλες Παράδειγμα: η-εκπαίδευση

ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ Η κατηγορία των Ενδο-επιχειρησιακών Εφαρμογών περιλαμβάνει κάθε εσωτερική χρήση των τεχνολογιών του ΗΕ στα πληροφοριακά συστήματα ενός οργανισμού.

ΕΝΔΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ Οι βασικότερες εφαρμογές αυτής της κατηγορίας αφορούν την Επικοινωνία Ομάδων Εργασίας, επιτρέποντας στα στελέχη μιας επιχείρησης να επικοινωνούν μεταξύ τους χρησιμοποιώντας Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο και Τηλεδιάσκεψη. Οι Ηλεκτρονικές Εκδόσεις αποτελούν εφαρμογές οι οποίες επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να οργανώνουν, δημοσιεύουν και διανέμουν εγχειρίδια για τους εργαζομένους, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Web. Οι εφαρμογές που αφορούν την Παραγωγικότητα του Εργατικού Δυναμικού βελτιώνουν τη ροή πληροφοριών μεταξύ των ομάδων παραγωγής και πωλήσεων μιας επιχείρησης, όπως επίσης και μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών της.