2Ο ΓΕΛ ΜΕΓΑΡΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Με ωτοστόπ για την Ιθάκη»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A d e l e.
Advertisements

ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
Η φωνή του εκπαιδευτικού
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Το καλοκαίρι που πέρασε
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΡΕΑΤΣΟΥΛΗ.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. Συναίσθημα είναι μια κατάσταση εσωτερική, μια μοναχική εμπειρία του ατόμου.Υπάρχει λεκτική έκφραση του συναισθήματος και μη λεκτική.Οι συναισθηματικές.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ «Πορεια προσ την υπευθυνοτητα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
2Ο ΓΕΛ ΜΕΓΑΡΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Με ωτοστόπ για την Ιθάκη»
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
Oι αφανείς πρωταγωνιστές μιας παράστασης
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
Θεατρική ομάδα 6ου Γυμνασίου Κέρκυρας
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2Ο ΓΕΛ ΜΕΓΑΡΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Με ωτοστόπ για την Ιθάκη» 2Ο ΓΕΛ ΜΕΓΑΡΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Με ωτοστόπ για την Ιθάκη» «Με ωτοστόπ για την Ιθάκη», ο τίτλος της παράστασης του Κώστα Ακριβού σε χορογραφίες Ολυμπίας Μπεναρδή. Συντελεστές της παράστασης ο Κώστας Ακριβός, η Ευγενία Κραβαρίτη, η Χριστιάνα Ροζάκη, και η Αφροδίτη Σάλτα.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Η θεατρική ομάδα του σχολείου μας, όπως κάθε χρόνο, διαμορφώθηκε στην αρχή τους σχολικού έτους και συμμετείχαν σε αυτή μαθητές του σχολείου μας, κυρίως από την Α’ και τη Β’ Λυκείου, ενώ οι πρόβες μας γίνονταν κάθε Σάββατο στο χώρο του σχολείου και στο Στρατουδάκειο Πολιτιστικό Κέντρο. Στις πρώτες συναντήσεις τα παιδιά εξοικειώνονται με τη θεατρική πράξη μέσα από θεατρικό παιχνίδι, αναγνώσεις κειμένων και ασκήσεις που βοηθούν στην ανάπτυξη του αισθήματος της ομαδικότητας και στη σωματική έκφραση συναισθημάτων και σκέψεων. Στη συνέχεια επιλέγεται το έργο και τα παιδιά μπορούν να ασχοληθούν με διάφορους ρόλους για την καλύτερη κατανόηση του κειμένου, μέχρι την τελική διανομή. Χωρίζονται σε ομάδες χορού που διδάσκονται τις αντίστοιχες χορογραφίες σε ώρες διαφορετικές από αυτές των προβών. Αρκετές φορές οι μαθητές παρακολουθούν αποσπάσματα βιντεοσκοπημένων θεατρικών παραστάσεων που λειτουργούν ως αφόρμηση για συζήτηση αναφορικά με θέματα της θεατρικής πρακτικής.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος προσκαλέσαμε στο σχολείο τη θεατρική ομάδα του Γ. Κουρκουμέλη που μας παρουσίασε παράσταση με δραματοποιημένα κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας και ακολούθησε συζήτηση της ομάδας με τους συντελεστές της παράστασης σχετικά με τις δυνατότητες θεατρικοποίησης πεζών κειμένων και τη διαχρονικότητα της ελληνικής γλώσσας. Πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στον Βόλο, στην οποία περιλαμβανόταν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους όπως το Σέσκλο και το Διμήνι και στην οικεία Κόντου, της οποίας οι εσωτερικοί χώροι έχουν φιλοτεχνηθεί από τον Θεόφιλο.

Μια παρωδία, λοιπόν, της Οδύσσειας παρουσίασε η θεατρική ομάδα του 2ου Γενικού Λυκείου Μεγάρων στο Στρατουδάκειο, στις 6-7-8-9-10 Μαϊου. Μια παράσταση με πολύ χορό, τραγούδι και άφθονα κωμικά στοιχεία. Έπαιξαν οι μαθητές: Αντωνίου Σαράντης, Βαλτά Αλίκη, Δημητριάδης Άγγελος, Ηλιάδου Αγάπη, Κάντα Γεωργία, Κάρκα Βασιλική, Κούρσου Αλεξάνδρα, Κουφή Παρασκευή, Λαγού Καλλιόπη, Μπρέντα Ειρήνη, Παπαγιάννη Ελευθερία, Πιπέρου Ειρήνη, Πρωτόπαππα Θεανώ, Ρακιντζή Μαρία, Σαργέντη Παναγιώτα, Σπερδέγια Φιορέλα Αθηνά, Λάγιου Δήμητρα, Στρατιώτη Ελένη, Σωτηρίου Ευτυχία, Σωτηρίου Ιωάννα, Τσολάκου Ειρήνη, Τσολιάκου Ευαγγελία, Κιόσια Αρμάντο, Κουμαρινού Καθολική, Μητρογιώργη Αθηνά, Μουρτζούκος Ηρακλής, Μπεθάνη Καλλιόπη, Σακελλαρίου Δήμητρα, Σακελλαρίου Φανή, Σαμούρη Άννα, Τσικαλάς Νίκος, Τσιούνης Κώστας, Χατζημελετιάδη Κλεονίκη, Καρατσόλη Μαρία, Νταλίπι Θεολόγος.

Συγχαρητήρια του Δημάρχου στα μέλη της Θεατρικής Ομάδας του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων 17.05.2016  |  από Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων Δήμου Μεγαρέων Ο Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Γρηγόρης Σταμούλης δήλωσε: « Βρέθηκα κι εγώ ως θεατής στην τελευταία παράσταση του  έργου «Με ωτο στοπ για την Ιθάκη» και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από  το θέαμα.  Εξαιρετική καλλιτεχνική δημιουργία από τους συντελεστές της παράστασης τον Κώστα Ακριβό, την Ευγενία Κραβαρίτη, τη Χριστιάνα Ροζάκη και την Αφροδίτη Σάλτα.  Μία παράσταση με πολύ χορό κι εξαιρετική δουλειά με  τις χορογραφίες της Ολυμπίας Μπεναρδή, τραγούδι και άφθονα κωμικά στοιχεία κι εξαιρετική απόδοση των ρόλων τους από όλους τους μαθητές και μαθήτριες της Θεατρικής Ομάδας του 2ου Γενικού Λυκείου των Μεγάρων.  Αισθάνομαι την υποχρέωση να συγχαρώ όλους μαζί κι έναν - έναν και μία -  μία ξεχωριστά τους μαθητές και μαθήτριες για τη λαμπρή απόδοσή τους, τον Διευθυντή του Σχολείου και όλους όσους συνέβαλαν σε αυτήν την προσπάθεια,  που φανερώνει περίτρανα ότι η νεολαία μας συμμετέχει ενεργά κι  έχει αγκαλιάσει με αγάπη κι ενδιαφέρον την καλλιτεχνική δημιουργία κι έχει ανεβάσει  πολύ το επίπεδο στα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου μας.

Τι έγραψαν μερικοί από τους μαθητές: Τι έγραψαν μερικοί από τους μαθητές: ΄΄Γέλασα, γνώρισα καινούρια άτομα με τα οποία συνεργάστηκα άψογα και πάνω απ’ όλα μου δόθηκε μια ευκαιρία να απελευθερωθώ και να ξεπεράσω κάποια όρια στον εαυτό μου.΄΄   ΄΄Φέτος ήταν μια ακόμα υπέροχη χρονιά με πολύ γέλιο, κέφι και υπέροχες αναμνήσεις.΄΄ ΄΄Η αλήθεια είναι ότι δεν προλαβαίνω να γράψω και πάρα πολλά γιατί έχει αρχίσει η παράσταση και πρέπει να ετοιμαστώ. Αυτό που θέλω να πω είναι ένα τεράστιο ευχαριστώ. Ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές, τα υπέροχα αξέχαστα Σάββατα.Θα μου λείψουν τόσο πολύ όλα. Δεν βαρέθηκα ούτε στιγμή.΄΄ ΄΄Όποιος λέει ότι ο έρωτας είναι το καλύτερο συναίσθημα τοτε μάλλον δεν έχει παίξει θέατρο.΄΄ ΄΄Ό.τι και να γράψω θα είναι πολύ λίγο μπροστά στα συναισθήματα. Συναισθήματα χαράς, συγκίνησης, ευχαρίστησης, διασκέδασης.΄΄ ΄΄Ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες αναμνήσεις και εμπειρίες αυτά τα δύο χρόνια. Με βοήθησε πολύ να ξεφύγω από τον παλιό ντροπαλό εαυτό μου. Είναι μια εμπειρία που δε θα ξεχάσω ποτέ και πάντα θα νοσταλγώ.΄΄

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ