«Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ενδοϋπηρεσιακής Κατάρτισης» - Comenius PRATIQUES INNOVANTES DANS L'ENSEIGNEMENT DES LANGUES   (19/03/2012-30/03/2012) Centre de.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επισκέψεις Μελέτης. Οδηγός του Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση για το 2013: meletiswww.iky.gr/europaika-programmata/episkepseis-
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
7 ème Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Athènes,21-24 octobre 2010 Communiquer, échanger, collaborer en français dans.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Μικρή επανάληψη.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
E-twinning Δραστηριότητες για τον Αυτισμό
Exo 3 :Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Cliquez pour changer de page
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
ΕπαναΣταΣειΣ
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Partageons nos valeurs dans l'effort
Exo : Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ενδοϋπηρεσιακής Κατάρτισης» - Comenius PRATIQUES INNOVANTES DANS L'ENSEIGNEMENT DES LANGUES   (19/03/2012-30/03/2012) Centre de Linguistique Appliquée de l'Université de Franche-Comté (CLA), Besançon, France Τσάκου Ευαγγελία, εκπ/κός ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Besançon, Μάρτιος 2012 Centre de Linguistique Appliquée de l'Université de Franche-Comté (CLA)

«PRATIQUES INNOVANTES DANS L'ENSEIGNEMENT DES LANGUES» Στόχοι: Να επιτρέψει στους καθηγητές και επιμορφωτές της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας : να εμβαθύνουν τις γλωσσικές και πολιτιστικές γνώσεις τους μέσα σε ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο συνεργασίας. να χρησιμοποιήσουν τα νέα εργαλεία της παιδαγωγικής καινοτομίας με διαδραστικό τρόπο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ 1 – Μεθοδολογία και πρακτικές τάξης (18 ώρες) 1.1 – Μιλώντας γαλλικά στην τάξη της γλώσσας 1.2 – Διδασκαλία των γαλλικών σε εφήβους και παιδιά δημοτικού 1.3 – Διδασκαλία της σύγχρονης λογοτεχνίας 2- Τα multimedia στην τάξη της ξένης γλώσσας (18 ώρες) 2.1 Διδάσκοντας με τη βοήθεια της σταθερής και της ζωντανής εικόνας 2.2 Διδάσκοντας με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα 2.3 Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην Εκπαίδευση

3 – Ο Διαπολιτισμικός διάλογος (8 ώρες) 3 3 – Ο Διαπολιτισμικός διάλογος (8 ώρες) 3.1 – Η διαπολιτισμικότητα στην τάξη της γλώσσας 3.2 - Κοινωνικοπολιτισμική διάσταση-δράση: ανακαλύπτω μια πόλη 4 – Παιδαγωγικές καινοτομίες στη B/βάθμια εκπαίδευση (14 ώρες) 4.1 – Η εξέλιξη του γαλλικού εκπαιδευτικού συστήματος και η κινητικότητα των εκπαιδευτικών 4.2 – Ανάλυση των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπηκαι ανάλυση αποτελεσμάτων από διεθνείς οργανισμούς για την εκπαίδευση ( PISA) 4.3 – Εργαλεία και καινοτόμες πρακτικές για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών (e-twinning, δίγλωσσες τάξεις και project, συνδιδασκαλία αντικειμένου σε ξένη γλώσσα ) 4.4 – Παρακολούθηση διδασκαλίας τάξεων, σχετική εργασία και συζήτηση-ανταλλαγή απόψεων με τους συναδέλφους (11 ώρες)

Centre de Linguistique Appliquée de l'Université de Franche-Comté (CLA) Μαθήματα, διαλέξεις, βιωματικά εργαστήρια, παρακολούθηση διδασκαλίας σε τάξεις, κοινωνικοπολιτισμικές δραστηριότητες.

Μαθήματα, διαλέξεις

Βιωματικά εργαστήρια

Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση

Κοινωνικοπολιτισμικές δραστηριότητες

Επισκέψεις σε σχολεία της Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Lycée Claude Nicolas Ledoux

Επισκέψεις σε σχολεία της Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Collège Victor Hugo

Συμπεράσματα Επικοινωνία, επαφή και συνεργασία με συναδέλφους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες και γνωριμία με τρόπους ζωής, τόπους και εκπαιδευτικά συστήματα. Σύγκριση διαφορετικών παιδαγωγικών μεθόδων και πρακτικών και υιοθέτηση καινούργιων παιδαγωγικών προσεγγίσεων, είτε βελτίωση όσων ήδη εφαρμόζονται. Ανάληψη περισσότερων πρωτοβουλιών και εφαρμογή καινοτομιών. Εμπλοκή σε συνεργασίες-προγράμματα με εταίρους άλλων χωρών - Κινητικότητα εκπαιδευτικών

Διευρύνοντας τους ορίζοντες … Διευρύνοντας τους ορίζοντες … Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση-Comenius: FORESITE- Les TICE dans l’Enseignement des Langues, 22-26/10/2012, Sèvres, France. E-twinning : Έργο : “Copains de voyage”, Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία, σχολ.έτος 2012-2013 … FORMATIONS PEDAGOGIQUES POUR PROFESSEURS DE FLE – 2013, (CAVILAM) , Αύγουστος 2013, Vichy.

Σας ευχαριστώ Τσάκου Ευαγγελία, εκπ/κός ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας