12η ΕΝΟΤΗΤΑ «ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ».

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράδειγμα 1:Σειριακή αναζήτηση
Advertisements

Επιπλοκές της αιμοκάθαρσης
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
ENGLAND!!! ONE OF THE MOST FAMOUS COUNTRIES IN EUROPE.
ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
Μουσουλμάνοι Μαρία Αμπατζή Στ’2 1 ο Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης
Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Γεώργιος Βουγιουκλής Τεχνικός Διευθυντής ELiDOC.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 8 (PART B): Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Επιχειρείν Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Α ) Κύτταρο Β ) Δομές DNA - RNA Παρουσίαση Βιολογίας.
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης H. Gardner, Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic, 2000.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Επιμορφωτική ημερίδα: Η καινοτομία στη διδασκαλία των Φιλολογικών
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Ορισμοί Ιεραρχικός Μη γραμμικός τύπος δεδομένων Γονέας – Παιδιά
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Δημ. Δρογκούλας.
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Προμήθεια / καταλληλότητα νερού
Το όνομά σας | Το όνομα του καθηγητή | Η τάξη σας
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγικό Πλαίσιο
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΨΗΦΙΑ 61,60, 61,46, 61,55, 61,61 61,555  0,069 61,560,07 (Ν = 4) ζυγό τεσσάρωv δεκαδικώv ψηφίωv 0,0001 g ή 0,1 mg τέταρτoυ δεκαδικoύ ψηφίoυ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στόχοι Asking for and giving the time The weather
Χρήματο – οικονομικές κρίσεις: τα διδάγματα της ιστορίας
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Πετράκη Ειρήνη Σολωμός Αλέξανδρος Σπύρου Μαριαλένα Τάξη: Β’2
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
Εύρος κίνησης Εύρος κίνησης ονομάζεται η πλήρης δυνατή κίνηση
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Αυτόνομο Νευρικό Σύστημα (ΑΝΣ)
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Κυματική ενέργεια   .
Επικεφαλής κινήματος οι συνταγματάρχες Νικόλαος Πλαστήρας
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
«Ανάπτυξη εφαρμογής για τη διαχείριση μεθόδων αναζήτησης σε οπτικοποιημένο περιβάλλον»  Μπλάγας Χρήστος.
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART B): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 8 (PART A): Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Επιχειρείν Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)
Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής έχουμε την τιμή
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Άννα Φρανκ «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ»
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
WALES. Wales (Welsh: Cymru) is a country that is part of the United Kingdom and is part of the island of Great Britain and offshore islands. It is bordered.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Πολιτική Έρευνα.
АКТУАРСТВО др Наташа Папић-Благојевић
Γ1.6 Τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι…
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Ενότητα A5.1.2β (Εντοπισμός Πληροφοριών στον Ιστό )
Περγιαλιώτης Βασίλης Πανεπιστημιακός Υπότροφος Γ` Μ/Γ
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Η βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (αποθετήριο) «Ιφιγένεια»
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12η ΕΝΟΤΗΤΑ «ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ»

Η Ατλαντίδα υπήρξε στov Ατλαντικό ωκεανό και ήταν η κυριαρχούσα οργανωμένη δύναμη τη 1Οη χιλιετηρίδα π.Χ.

Η πρωτεύουσα της Ατλαντίδας

ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Lamps of Atlantis (HD Trailer) Ατλαντίδα Πλάτωνας, Αρχαία Ελληνικά Α' Γυμνασίου Εν.12η, Πειραματικό Γ/σιο Κρήτης (βίντεο) ΠΛΑΤΩΝ-ΤΙΜΑΙΟΣ (ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ) Α' ΜΕΡΟΣ(17a-22 c) – βίντεο ανάγνωσης- Β΄ ΜΕΡΟΣ (22c-27a) SEARCH FOR ATLANTIS - History channel Part 1 (με Ελληνικούς υπότιτλους), Part 2 & Part 3 (10΄ το κάθε μέρος) Ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ για την Ατλαντίδα (45΄) Πλατωνικοί διάλογοι για την Ατλαντίδα Ο μύθος της Ατλαντίδας Για το μύθο της Ατλαντίδας βλ.  Εδώ Πληροφορίες και εικόνες Tραγούδι του Β. Παπακωνσταντίνου: https://www.youtube.com/watch?v=FlXmQ_NoqlY Τραγούδι του Π. Θαλασσινού: https://www.youtube.com/watch?v=7HF4mCbmiMU ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 12Η ΕΝΟΤΗΤΑ

Οι βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Πλάτωνας (427 - 347 π.Χ.) Βιογραφικά στοιχεία Το πλατωνικό έργο Διαίρεση του έργου του Οι βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ 12Η ΕΝΟΤΗΤΑ

Ο Πλάτωνας (427-347 π.Χ.) παρουσιάζει την Ατλαντίδα στενόμακρη, από ανατολή και δύση. Μπορούσε, γράφει, να τη διασχίσει, όποιος ήθελε, περπατώντας 18 μερόνυχτα. Περνώντας ύστερα με πλοίο από μερικά άλλα νησιά, να φτάσει στην απέναντι ήπειρο. Εννοεί την Αμερική. Ο Πλάτωνας βέβαια δεν ήξερε την Ατλαντίδα. Αυτά που περιγράφει στα βιβλία του, ήταν σημειώσεις που του τις έδωσε ο Κριτίας, ο οποίος τις είχε από το παππού του που τις πήρε από το Σόλωνα. Ο Σόλωνας (639 - 559 π.Χ.) είχε επισκεφτεί τη Αίγυπτο, όπου εκεί οι ιερείς της Σάιδας του αποκάλυψαν τα πανάρχαια μυστικά που ήταν γραμμένα σε πλάκες με ιερογλυφικά αρχαιογράμματα. Το ισχυρό έθνος των Ατλάντων, έγραφαν οι πλάκες που διάβαζαν οι ιερείς, κατέκτησε σχεδόν όλα τα παράλια των χωρών της Μεσογείου από βορρά και νότο κι έφτασε μέχρι το Περσικό κόλπο.  Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ

ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Το αρχαΙο κεΙμενο, λεξιλογικΕΣ επιΣημΑνΣειΣ και απΟδοΣη νοΗματοΣ http://3gym-alexandr.evr.sch.gr/files/arx-en12.pdf ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Σε ερωΤΗΣειΣ κατανΟηΣηΣ ΑΣκηΣη για τη μετΑφραΣη ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Επεξεργαςια Κειμενου - Μεταφραςη: http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/metafraseis%20a%20gym/a12xm.htm http://www.gkonstantinou.com/school_work/enotita12/enotita12.html

Με ποια μεγάλη δύναμη της εποχής συγκρούστηκε; Ποιες πληροφορίες αντλούμε από το κείμενο για τη δύναμη της Ατλαντίδας; Με ποια μεγάλη δύναμη της εποχής συγκρούστηκε; Τι έκανε την Αθήνα να ξεχωρίσει από τις άλλες πόλεις εκείνη την περίοδο; Πώς καταστράφηκε η Ατλαντίδα, σύμφωνα με το κείμενο; ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ

[= είμαι ισχυρός, έχω την εξουσία, ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΑ Κρατέω [= είμαι ισχυρός, έχω την εξουσία, 2. επικρατώ] θ. κρατ- ΛΕΞΙΚΑ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ

Αρχαία Ελληνική / Νέα Ελληνική το κράτος [= (α.ε.) δύναμη] ὁ κραταιός [= ισχυρός] ἡ κράτησις (-η) [(α.ε.) ως β΄ συνθετικό] τό κράτημα κράτιστος [= 1. ισχυρότατος, 2. άριστος] οι κρατούντες [= οι κυβερνώντες] κρατικός κρατητήριο κρατίδιο κρατούμενος / κρατούμενο ἐπικρατῶ ἡ ἐπικράτησις (-η) ἐπικρατής ἡ ἐπικράτεια [= 1. κυριαρχία, 2. χώρα] κατακρατῶ [= υποτάσσω κάποιον] ἡ κατακράτησις (-η) ἀκρατής [= ανίσχυρος] ἡ ἀκράτεια ἡ γυναικοκρατία ἐγκρατής [αυτός που είναι κύριος του εαυτού του] ἡ ἐγκράτεια συγκρατῶ ἡ συγκράτησις (-η) ὁ αὐτοκράτωρ [= ο κύριος του εαυτού του] ὁ θαλασσοκράτωρ / θαλασσοκράτορας ἡ ἀριστοκρατία ἀριστοκρατικός ἡ δημοκρατία / δημοκρατικός ἡ τιμοκρατία [= (α.ε.) πολίτευμα όπου η συμμετοχή των πολιτών στην εξουσία ήταν ανάλογη της περιουσίας τους] / τιμοκρατικός κρατικοποιώ [= κάνω μια επιχείρηση ή οργανισμό ιδιοκτησία του κράτους] κρατικοποίηση αποκρατικοποίηση ανδροκρατία γραφειοκράτης γραφειοκρατία γραφειοκρατικός τεχνοκράτης τεχνοκρατικός αποικιοκράτης αποικιοκρατικός τρομοκρατώ τρομοκράτης τρομοκρατικός Τουρκοκρατία Ενετοκρατία

Ασκήσεις λεξιλογικές Να αντιστοιχίσετε τους ορισμούς με την κατάλληλη λέξη.  Αντιστοίχισε τις λέξεις με τις συνώνυμές τους  Βρες τα αντώνυμα των παρακάτω λέξεων  Αντιστοίχισε τις λέξεις δημιουργώντας ονοματικά σύνολα.  Συμπλήρωσε τα κενά επιλέγοντας την κατάλληλη λέξη  Κατέβασε τις πρόσθετες ασκήσεις σε αρχείο pdf   

Θεωρία και ασκήσεις γραμματικής & συντακτικού Θεωρία και ασκήσεις γραμματικής & συντακτικού  Η γραμματική και το συντακτικό της ενότητας: Θεωρία γραμματικής: Γ΄ κλίση ουσιαστικών:  δύναμις  βασιλέων  στόματος Θεωρία συντακτικού: Τα είδη των προτάσεων ως προς τους όρους τους   Ασκήσεις  Άσκηση συμπλήρωσης καταλήξεων διπλόθεμων φων.σε -ις, (θλίψις) Άσκηση συμπλήρωσης καταλήξεων μονόθεμων σε -εύς (ἱερεύς) Άσκηση συμπλήρωσης καταλήξεων ουδέτερων σε -α (δρᾶμα)

Ασκήσεις συντακτικού Να χαρακτηρίσετε τις παρακάτω προτάσεις ως προς τους όρους τους: Δαρεῖος Κῦρον σατράπην ἐποίησεν. Ἐνταῦθα ἔμεινε Κῦρος ἡμέρας τριάκοντα. Ὑγιαίνετε! Οἱ Ἕλληνες ἐνίκησαν τούς βαρβάρους. Μέτρον ἄριστον. Λακεδαιμόνιοι τά τε μακρά τείχη καί τόν Πειραιᾶ κατέλαβον. Θουκυδίδης Ἀθηναῖος ξυνέγραψε τόν πόλεμον. Λύσανδρος τάς τε ναῦς καί τούς αἰχμαλώτους καί τἆλλα πάντα εἰς Λάμψακον ἀπήγαγεν. Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις με βάση την πληρότητά τους * Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις ως προς τους όρους τους (σχ. βιβλίου, Α' 12, 6η) Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις ως προς τους όρους τους (σχ. βιβλίου, Α' 12, 7η)  Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις με κριτήριο τους όρους τους (σχ. βιβλίου, Α' 18, 15η)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 1.Να αποδώσετε με δικά σας λόγια το περιεχόμενο του κειμένου, αφού πρώτα δείτε την παρουσίαση. 2.Να σχηματίσετε προτάσεις με τις λέξεις: κράτος ανδροκρατία 3.Τι σημαίνει η φράση: "κρατώ το λόγο μου"; 4. Μετά από την περιήγησή σας στον κόσμο της Ατλαντίδας θεωρείτε ότι πρόκειται για μια πόλη που υπήρξε πραγματικά ή ότι είναι γέννημα της φαντασίας του Πλάτωνα;  

ΕΡΕΥΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ερευνήστε σε τι οφείλεται η διαχρονική απήχηση μύθων και αφηγήσεων για άγνωστους ή χαμένους πολιτισμούς, αναζητώντας πληροφορίες: για τον πολιτισμό των Μάγια, το τρίγωνο των Βερμούδων, και το τέρας του Λοχ-νες

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ Στράβων, Γεωγραφικά 2.3.6 Πρὸς ὃ καὶ τὸ τοῦ Πλάτωνος εὖ παρατίθησιν, ὃτι ἐνδέχεται καὶ μὴ πλάσμα εἶναι περὶ ἧς ἐκεῖνος ἱστορῆσαι Σόλωνά φησι πεπυσμένον παρὰ τῶν Αἰγυπτίων ἱερέων, ὡς ὑπάρχουσά ποτε ἀφανισθείη, τὸ μέγεθος οὐκ ἐλάττων ἠπείρου. Μετάφραση Σε σχέση μ' αυτό ορθώς παραθέτει και την εκδοχή του Πλάτωνα ότι υπάρχει πιθανότητα να μην είναι πλαστή ιστορία τα σχετικά με το νησί της Ατλαντίδας για την οποία εκείνος λέει ότι ο Σόλωνας αφηγήθηκε αφού την είχε πληροφορηθεί από τους Αιγύπτιους ιερείς ότι, ενώ κάποτε υπήρχε, εξαφανίστηκε στο μέγεθος όχι μικρότερη από ήπειρο.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ Πλάτων, Κριτίας 108e - 109a Πάντων δὴ πρῶτον μνησθῶμεν ὃτι τὸ κεφάλαιον ἦν ἐνακισχίλια ἔτη, ἀφ’ οὗ γεγονώς ἐμηνύθη πόλεμος τοῖς θ’ ὑπὲρ Ἡρακλείας στήλας ἔξω κατοικοῦσιν καὶ τοῖς ἐντός πᾶσιν· ὃν δεῖ νῦν διαπεραίνειν. Τῶν μὲν οὖν ἥδε ἡ πόλις ἄρξασα καὶ πάντα τὸν πόλεμον διαπολεμήσασα ἐλέγετο, τῶν δ’ οἱ τῆς Ἀτλαντίδος νήσου βασιλῆς, ἥν δὴ Λιβύης καὶ Ἀσίας μείζω νῆσον οὖσαν ἔφαμεν εἶναί ποτε, νῦν δὲ ὑπό σεισμῶν δῦσαν ἄπορον πηλόν τοῖς ἐνθένδε ἐκπλέουσιν ἐπὶ τὸ πᾶν πέλαγος, ὥστε μηκέτι πορεύεσθαι, κωλυτὴν παρασχεῖν. Μετάφραση Πρώτα απ' όλα βέβαια ας θυμηθούμε ότι πέρασαν συνολικά εννέα χιλιάδες χρόνια από τότε που κηρύχθηκε ο πόλεμος ανάμεσα σε κείνους που κατοικούσαν έξω από τις Ηράκλειες στήλες και σ' όσους κατοικούσαν εντός· τον πόλεμο αυτό πρέπει να τον αφηγηθώ μέχρι το τέλος. Λεγόταν ότι την αρχηγία όσων κατοικούσαν μέσα από τις στήλες μέχρι το τέλος του πολέμου την είχε αυτή εδώ η πόλη (η Αθήνα). ενώ των άλλων αρχηγοί ήταν οι βασιλιάδες της Ατλαντίδας η οποία είπαμε, ήταν κάποτε νησί πιο μεγάλο από τη Λιβύη και την Ασία τώρα όμως, αφού βυθίστηκε μετά από σεισμούς άφησε λάσπη που εμποδίζει αυτούς που αποπλέουν από εδώ, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προχωρήσουν προς το ανοιχτό πέλαγος (προς τον ωκεανό).