ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ :Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CHILDRENS’ RIGHTS Τα δικαιωματα των παιδιων… I’ve got the right to… Έχω δικαίωμα να...
Advertisements

Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
« ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ » A.XA ΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK ΚΥΠΡΟΥ.
«Ανέστη Χριστός, και νεκρός ουδείς επί μνήματος» Αληθώς ανέστη ο Κύριος!
ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ Δωρεά οργάνων είναι η εκδήλωση της επιθυμίας του ατόμου τα όργανά του, μετά το τέλος της ζωής του να δώσουν ζωή σε κάποιον πάσχοντα συνάνθρωπό.
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» Εθελοντικός Οργανισμός για τα Παιδιά.
Εκπαιδευτικές Δράσεις του Ο.Α.Σ.Π. Η εφαρμογή του έργου «RACCE» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Δρ Α. Κούρου Δρ Α. Κούρου Προϊσταμένη Τμήμ.
«Ψάρια- εισβολείς» έχουν εμφανιστεί σε μεγάλους αριθμούς και εξαπλώνονται ραγδαία στην θαλάσσια περιοχή της Κρήτης, όπως και όλης της Μεσογείου, με αδιευκρίνιστες,
ΒΑΛΣ Ένας Αριστοκρατικός Χορός. Τι Είναι το Βάλς? Πόσα Είδη Υπάρχουν? Θεωρείται, χορός της ισορροπίας λόγω του ότι περιλαμβάνει πολλές στροφές και αποτελεί.
Η κουλτούρα στην αίθουσα διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας. Η περίπτωση της νέας ελληνικής Άννα Χατζηπαναγιωτίδη Σχολή Επιστημών της Αγωγής Πανεπιστήμιο Frederick.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
1. Συνοχή, 2. πληροφορητικότητα, 3. συνεκτικότητα, 4. προθετικότητα, 5. διακειμενικότητα, 6. περιστασιακότητα και 7. αποδεκτότητα.  Τα κριτήρια αυτά.
Εισήγηση για τον κόσμο των Συναισθημάτων Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Bιβλιο: ΕΙΔΙΚΕΣ -ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ Διακομιχάλης Μ.,Μανδηλας Α.,Κελεντζης Σ., 1.
2. Διαφωτισμός - Immanuel Kant Πρωτοτυπία και Αυθεντικότητα στην Τέχνη.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
«Ηλεκτρονικό Αρχείο Παρουσίασης (power point)_Επιμορφωτικό Υλικό»
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Εξόρυξη γνώσης Εισαγωγή
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Κυριάκος Αθανασίου, Καθηγητής TEAPH-EKPA.
ΣΟΥΣΑΜΙ Το σουσάµι ανήκει στα φυτά µεγάλης καλλιέργειας που παράγουν ελαιούχους σπόρους και κατατάσσεται στις αποκλειστικώς ελαιοδοτικές καλλιέργειες.
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Στόχοι Asking for and giving the time The weather
ACTION AID: ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΤΑΞΗ Α1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
UNICEF.
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Δράσεις και προτάσεις για το
Margaret Hidla Thacher
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)
Κεφάλαιο 8 Αναδυόμενα θέματα στον τουρισμό
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
Ένταξη (Integration) ή Συνεκπαίδευση (Inclusion);
Λύκειο Eθνομάρτυρα Κυπριανού
Μια θεωρηση τησ συναισθηματικησ ανατπτυξησ
Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων 1ο ΕΘΝΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Θεματικός.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Kαθηγητής Τμήματος Κοινωνιολογίας Παν/μίου Κρήτης
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το νερό καλύπτει τα 4/5 του πλανήτη
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΑ
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το νερό καλύπτει τα 4/5 του πλανήτη
THOMAS, Απειροστικός Λογισμός, ΠΕΚ 2018,
Εργασία Αναπτυξιακής Ψυχολογίας
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Βασικές αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ :Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στις μέρες μας τα περισσότερα σπίτια έχουν μία ή περισσότερες τηλεοράσεις , με αποτέλεσμα ένα σημερινό παιδί 18 ετών να έχει περάσει περισσότερο χρόνο βλέποντας τηλεόραση παρά ασχολούμενο με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Στη συνέχεια τίθενται διάφορα ερωτήματα για το αν αυτό το κουτί αποτελεί καταστροφή για τη γνωστική , κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Ένας τρόπος για να υπολογίσουμε την επίδραση της τηλεόρασης είναι να χρησιμοποιήσουμε το πείραμα που έκανε η πόλη Notel στον Καναδά. Αντίθετα κάποιες άλλες βιβλιογραφίες θεωρούν πως η τηλεόραση σε μέτριες δόσεις προσφέρει πολλές χρήσιμες πληροφορίες μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα.

Η Εξέλιξη της Στοιχειώδους Εκπαίδευσης στην Τηλεόραση Με τον όρο στοιχειώδης εκπαίδευση στην τηλεόραση εννοούμε την ικανότητα ενός ατόμου να καταλαβαίνει πώς μεταδίδονται οι πληροφορίες στη μικρή οθόνη. Έχει αποδειχθεί ότι τα παιδιά κάτω τον 7 ετών δυσκολεύονται να θυμηθούν μια ιστορία αλλά και να αντιληφθούν τηλεοπτικά προγράμματα που παρουσιάζουν φανταστικές ιστορίες, καθώς η κατανόηση αυτή αυξάνεται από την μέση ηλικία ως την εφηβεία. Επιπλέον οι έφηβοι είναι σε θέση να βγάλουν συμπεράσματα σχετικά με σκηνές που απέχουν χρονικά μεταξύ τους με τον ίδιο τρόπο που ενοποιούν διάφορες πληροφορίες σε ένα γραπτό κείμενο.

Οι Επιδράσεις της Τηλεοπτικής Βίας Έχει αποδειχθεί από εκατοντάδες μελέτες και έρευνες πως τα παιδιά που βλέπουν πολύ βία στην τηλεόραση, έχουν περισσότερη εχθρική και επιθετική συμπεριφορά από συμμαθητές τους που δεν βλέπουν βία , φαινόμενο που εξήγησε με βάση το πείραμά του ο Rowell Huesman . Επιπλέον η συχνή παρακολούθηση τηλεοπτικής βίας μπορεί να δημιουργήσει την πεποίθηση του κακού κόσμου , στον οποίο όλα τα προβλήματα λύνονται με επιθετικούς τρόπους . Ακόμη η Margaret Thomas και οι συνεργάτες της έκαναν ένα πείραμα στο οποίο κατέληξαν πως η τηλεόραση μπορεί να αναισθητοποιήσει τους τηλεθεατές σε πραγματικά βίαια συμβάντα.

Η Τηλεόραση ως Πηγή Κοινωνικών Στερεοτύπων Η τηλεόραση , ενώ ενισχύει τα παιδιά με δυνητικά κοινωνικά στερεότυπα , μπορεί και από την άλλη πλευρά να τα καταπολέμηση. Παρ’ όλα αυτά όμως υπάρχουν στοιχεία τα οποία μας δείχνουν πως η νοοτροπία των παιδιών σε εθνικές και φυλετικές ομάδες επηρεάζεται με βάση από αυτά που παρουσιάζονται στην τηλεόραση . Καθώς γνωρίζουμε πως είναι ένα μέσω που μπορεί να ενώσει ή να απομακρύνει τους ανθρώπους .

Οι Αντιδράσεις των Παιδιών στα Διαφημιστικά Μηνύματα Τα παιδιά μικρής ηλικίας ζητούν από τους γονείς τους ό,τι βλέπουν μέσα από την τηλεόραση , τα παιδιά από 9 έως 11 ετών αντιλαμβάνονται ότι οι διαφημίσεις έχουν σκοπό να πείσουν και να πουλήσουν , ενώ από 13 έως 14 έχουν αποκτήσει έναν υγιή σκεπτικισμό σχετικά με την διαφήμιση . Μπορεί όμως ακόμα και οι έφηβοι να παρασύρονται όταν το προϊόν έχει γοητεία και βρίσκεται από πίσω κάποια δημοσιότητα. Για αυτό το λόγο είναι γεγονός πως πολλοί γονείς ανησυχούν για την επίδραση των διαφημίσεων . Επιπλέον το Action for Children’s Television το οποίο είναι μια οργάνωση γονέων , θεωρεί πως οι αρνητικές συνέπειες των τηλεοπτικών διαφημίσεων μπορεί να είναι μεγαλύτερες από την τηλεοπτική βία .

Μειώνοντας τις Βλαβερές Συνέπειες της Έκθεσης στην Τηλεόραση Οι στρατηγικές που θα βοηθήσουν στην καταπολέμηση αυτού του φαινομένου είναι οι εξής : Περιορισμός της τηλεθέασης Παροτρύνετε τα παιδιά να βλέπουν τα κατάλληλα γι’ αυτά προγράμματα Εξηγήστε τις τηλεοπτικές πληροφορίες στα παιδιά Γίνετε πρότυπο καλών τηλεοπτικών συνηθειών Βασιστείτε στο κύρος ως γονείς

Εκπαιδευτική Τηλεόραση και Ενδιαφέρον των Παιδιών για το Κοινωνικό Σύνολο Η σημερινή κρατική τηλεόραση μεταδίδει διάφορα προγράμματα τα οποία έχουν σκοπό να δείξουν δραστηριότητες που γίνονται για το κοινό καλό όπως η συνεργασία , η βοήθεια και η αλληλεγγύη. Ωστόσο θα πρέπει και οι γονείς να παροτρύνουν τα παιδιά τους να παρακολουθούν τέτοιου είδους προγράμματα για να έχουμε τα ιδανικά αποτελέσματα . Επιπλέον είχε δημιουργηθεί το Sesame Street το οποίο απευθυνόταν σε παιδιά από 3 έως 5 ετών και τους έδινε τη δυνατότητα να μπορούν να προετοιμαστούν καλύτερα για το σχολείο μέσα από την τακτική παρακολούθησή του. Έρευνες όμως έδειξαν πως το παραπάνω πρόγραμμα παρακολουθούνταν και από παιδιά που βρισκόντουσαν σε πλεονεκτική θέση . Για αυτό οι γονείς θα πρέπει να κατανοήσουν πως τα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι πολύτιμες πηγές γνώσεων για τα παιδιά τους .

Η Ανάπτυξη του Παιδιού στην Εποχή των Υπολογιστών Οι υπολογιστές στην τάξη : Τα αποτελέσματα μελετών δείχνουν ότι η χρήση των υπολογιστών στην τάξη έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα , καθώς η τακτική χρήση προγραμμάτων που περιέχουν ασκήσεις φαίνεται ότι βελτιώνει τις δεξιότητες των παιδιών στην ανάγνωση και στα μαθηματικά και ιδιαίτερα εκείνον που έχουν χαμηλές επιδόσεις. Έπειτα οι υπολογιστές πέρα από τις ασκήσεις βοηθούν τα παιδιά να βελτιωθούν στην γραφή και στην επικοινωνία . Επιπλέον η χρήση του υπολογιστή αυξάνει τη αυτοδυναμία και προάγει νέους τρόπους σκέψης που δεν μπορούν να προκύψουν μέσα από τις σχολικές ασκήσεις. Τέλος είναι εξίσου σημαντικό να αναφέρουμε πως οι μαθητές που μαθαίνουν να προγραμματίζουν ή να λύνουν προβλήματα με τον υπολογιστή είναι πιο συνεργάσιμοι και επιμένουν για την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους .

Ανησυχίες για τους Υπολογιστές : Τρεις είναι οι ανησυχίες που διατυπώνονται συχνότερα Ανησυχίες για τα Ηλεκτρονικά παιχνίδια Ανησυχίες σχετικά με τις Κοινωνικές Ανισότητες Ανησυχίες για την έκθεση στο διαδίκτυο

Το Σχολείο ως Παράγοντας Κοινωνικοποίησης Το σχολείο προάγει τη γνωστική και τη μεταγνωστική ανάπτυξη διδάσκοντας στα παιδιά κανόνες και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων. Ο Frederick Morrison και οι συνεργάτες του , σύγκριναν τις γνώσεις παιδιών που έχουν κερδίσει τάξη με παιδία που συνέχιζαν κανονικά και διαπίστωσαν πως τα παιδιά που είχαν κερδίσει τάξη είχαν καλύτερες επιδόσεις στις δεξιότητες ανάγνωσης , μνήμης , γλώσσας και αριθμητικής σε σχέση με τα συνομήλικά τους. Επιπλέον οι μαθητές μέσω του σχολείου έρχονται σε επαφή με ένα ανεπίσημο πρόγραμμα σπουδών στο οποίο μαθαίνουν να υπακούουν σε κανόνες , να συνεργάζονται και να σέβονται , ώστε να γίνουν σωστή πολίτες . Συμπεραίνουμε λοιπόν πως το σχολείο είναι ένας φορέας κοινωνικοποίησης που έχει σκοπό να επηρεάσει την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών για να μπορέσουν να προετοιμαστούν για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία .

Εργασία : Κωνσταντίνος Κάτσιαβος Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών Εξάμηνο 1