Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εύη Μακρή-Μπότσαρη. Δράσεις 1.Ταξινόμηση του υπάρχοντος υλικού 2.Επιλογή καινούριου υλικού 3.Πιλοτικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.
Advertisements

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS, LMS): ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΙV εξάμηνο Νοσηλευτικού Τμήματος ΤΕΙ Λάρισας Η έννοια της γενικής χειρουργικής Βασική ορολογία 02.ΙΙΙ.2010 Δ. Παπαγόρας.
Η Προσέγγιση Εκμάθησης Γλώσσας και Περιεχομένου (CLIL) στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας στις Η.Π.Α. Σταυρούλα Τσούτσα & Θάλεια Χατζηγιάννογλου.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
Σχεδίαση και Εφαρμογές Διαδραστικών Συστημάτων ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΣΤΟΧΟΙ & ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Δρ. Aντώνης Καραγεώργος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλίας.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 Η Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων.
Πολιτικές & Διαχείριση Ασφάλειας Δρ. Γιώργος Αγγελινός Περίγραμμα μαθήματος & τρόπος αξιολόγησης.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Κεφάλαιο 4 Εκκεντροφόρος άξονας Βαλβίδες ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Δημήτριος Κ. Καρδαράς
Περιεχόμενα Παρουσίασης
MSc in Management and Information Systems
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Απόφαση Απόφαση θεωρείται η διαδικασία επιλογής μεταξύ εναλλακτικών λύσεων για την επίτευξη κάποιου στόχου.
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
MSc in Management and Information Systems
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Αλεξάνδρα Παπάζογλου Φωτεινή Αραβανή
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Κεφάλαιο 2 Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ. Συνεργασία Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ. Εύη Μακρή-Μπότσαρη

Δράσεις Ταξινόμηση του υπάρχοντος υλικού Επιλογή καινούριου υλικού Πιλοτικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού (CD) σχετικού με τα νέα βιβλία

Ταξινόμηση του υπάρχοντος υλικού Έχει συσταθεί ομάδα αποτελούμενη από: Μέλη του Π.Ι. Σχολικούς συμβούλους Εκπαιδευτικούς

Επιλογή καινούριου υλικού-Κριτήρια επιλογής Το e-υλικό σε συνάρτηση με τα νέα Προγράμματα Σπουδών πρέπει να: Είναι υψηλής επιστημονικής ποιότητας Παρουσιάζουν τη γνώση ως ενιαία και πολυπρισματική Θεωρούν τη μάθηση όχι μόνο ως προϊόν αλλά και ως διαδικασία αυτενέργειας και ανακάλυψης Εμπλέκουν τους μαθητές σε βιωματικές ευκαιρίες μάθησης συνέχεια

Επιλογή καινούριου υλικού-Κριτήρια επιλογής Επικεντρώνονται σε βασικές και ουσιώδεις γνώσεις κάθε τομέα χωρίς πρωθύστερα και περιττές επαναλήψεις Παρέχουν ευκαιρίες και καλλιεργούν στάσεις για την ανάπτυξη της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της αποδοχής της διαφορετικότητας Εντάσσουν τις νέες τεχνολογίες σε όλες τις δραστηριότητες ως εργαλείο μάθησης, επικοινωνίας και δημιουργίας. Συμβάλλουν στη δημιουργία θετικότερου κλίματος μάθησης συνέχεια

Στα προτεινόμενα Σχέδια Διδασκαλίας Μαθήματος πρέπει να: Παρέχεται η δυνατότητα καλύτερης επικοινωνίας μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών για να προσεγγίζεται η γνώση σε βάθος Ικανοποιείται η συσχέτιση της ποσότητας της διδασκόμενης ύλης και του διατιθέμενου από το ωρολόγιο πρόγραμμα χρόνου διδασκαλίας Παρακινείται η εισαγωγή καινοτομιών Συνδέουν την αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση με τη διδακτική προσέγγιση

Ειδικά κριτήρια επιλογής e-υλικού Να είναι πρωτότυπο Η γλώσσα που χρησιμοποιείται να είναι κοινά αποδεκτή, κατανοητή, ομοιογενής (Δημοτική) συντακτικά – λογικά – και νοηματικά δομημένη Όσον αφορά την αρχιτεκτονική στη δημιουργία παρουσιάσεων: αναλογία κειμένου-εικόνων διάταξη των εικόνων μέσα στο κείμενο (μέγεθος, ανάλυση, προσανατολισμός, ισορροπία) συνέχεια

Ειδικά κριτήρια επιλογής e-υλικού Εκπαιδευτικά παιχνίδια- διαδραστικότητα (interaction) Η γλώσσα που χρησιμοποιείται να αποφεύγει λέξεις φράσεις ή έννοιες που μπορεί να προκαλέσουν πολιτικές, θρησκευτικές, ρατσιστικές, σεξουαλικές, φυλετικές αντιπαραθέσεις ή συγκρούσεις στη σχολική κοινότητα

Πιλοτικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Ύπαρξη συστήματος επιμόρφωσης που παρέχει στον εκπαιδευτικό τη δυνατότητα: Να προσαρμόζεται στις εξελίξεις που συμβαίνουν στο χώρο της εκπαίδευσης Να ανανεώνει και βελτιώνει τις γνώσεις και δεξιότητές του Να προσαρμόζεται σε νέα επιστημονικά και κοινωνικά δεδομένα

Χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος εφαρμογής του συστήματος επιμόρφωσης Να μην έχει χωρικούς ή χρονικούς περιορισμούς Να ξεφεύγει από τις διαδικασίες παραδοσιακής διδασκαλίας Να καλύπτει εκπαιδευτικές ανάγκες διαπιστωμένες και πραγματικές Να διαθέτει δυνατότητα πιστοποίησης της αποκτηθείσας γνώσης ή/και δεξιότητας συνέχεια

Χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος εφαρμογής του συστήματος επιμόρφωσης Να υποστηρίζεται από το κατάλληλο και επιστημονικά τεκμηριωμένο εκπαιδευτικό υλικό, με δυνατότητα εμπλουτισμού και τροποποίησης, χωρίς ιδιαίτερα υψηλό κόστος συντήρησης Να μη στερείται των χαρακτηριστικών της συμμετοχικής διαδικασίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των επιμορφούμενων

Βασικοί άξονες ανάπτυξης, υλοποίησης και λειτουργίας Δημιουργία προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού σε ηλεκτρονική μορφή Ανάπτυξη συστήματος υποδοχής και διάθεσης του εκπαιδευτικού υλικού προς τους ενδιαφερόμενους. Δημιουργία υποστηρικτικών μηχανισμών με ομάδες υποστήριξης και προγραμματισμός περιορισμένου αριθμού συναντήσεων των επιμορφούμενων με επιμορφωτές. Ανάπτυξη μηχανισμών διοίκησης, αξιολόγησης και συντήρησης του συστήματος.

Η υλοποίηση Περιλαμβάνει: Χρήση πλατφόρμας Ασύγχρονης Εκπαίδευσης Σύστημα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems) Παρέχει ολοκληρωμένη πρόσβαση στους: Εκπαιδευόμενους Εκπαιδευτές Διαχειριστές του συστήματος Συγγραφείς κτλ.

Παρεχόμενες υπηρεσίες από το Σ.Δ.Μ. Διαχείριση Μαθημάτων (Course Management) Διαχείριση Τάξης (Class Management) Διαχείριση Περιεχομένου (Content Management) Επικοινωνία (Communication Tools)

Θεματικές ενότητες του προγράμματος ΕΝΟΤΗΤΑ 1 Διαχείριση επιθετικότητας στο Σχολικό Περιβάλλον ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Διαχείριση Πολυπολιτισμικότητας στο Σχολικό Περιβάλλον

Στόχοι του προγράμματος Η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών και η παροχή των εφοδίων στους εκπαιδευτικούς που το επιθυμούν Η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων ώστε να ανταποκριθούν στις προσκλήσεις του επαγγέλματός τους Η απόκτηση νέων γνώσεων στις θεματικές ενότητες που αναφέρθηκαν Η καλλιέργεια δεξιοτήτων με τη χρήση εργαλείων που παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) συνέχεια

Στόχοι του προγράμματος Η χρήση σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και μεθοδολογίας στη διδακτική πρακτική Η δυνατότητα επιμόρφωσης από απόσταση εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές, τις εικονικές επισκέψεις σε μουσεία, βιβλιοθήκες κτλ. Η πολλαπλή δυνατότητα επικοινωνίας καθώς και η ανάπτυξη διαπολιτισμικών σχέσεων και συνεργασιών, καθώς και η διερεύνηση της χρήσης αλληλεπιδραστικών συνεργατικών περιβαλλόντων στη μαθησιακή διαδικασία

Επιμορφωτικό υλικό-Δομή επιμορφωτικής ενότητας Σκοπός Προσδοκώμενα Αποτελέσματα Έννοιες Κλειδιά Εισαγωγικές Παρατηρήσεις, παρουσίαση του κυρίως περιεχομένου σε πολλές διακριτές και μικρές σε έκταση ενότητες με παραδείγματα, παράλληλα κείμενα, εννοιολογικά διαγράμματα και δραστηριότητες αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης των επιμορφούμενων συνέχεια

Επιμορφωτικό υλικό-Δομή επιμορφωτικής ενότητας Σύνοψη Υποδείξεις για τις απαντήσεις των δραστηριοτήτων αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης Παραδείγματα, παραπομπές, παράλληλα κείμενα, υπερ-σύνδέσμοι, μελέτες περίπτωσης για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης Υποδειγματικές ασκήσεις και Προτάσεις για περαιτέρω μελέτη

Επιμορφωτικό υλικό-Χαρακτηριστικά Η απουσία του εκπαιδευτή θα πρέπει να αναπληρώνεται από τη σωστή οργάνωση του υλικού. Το υλικό θα πρέπει να: χαρακτηρίζεται από πληρότητα, σαφήνεια και απλότητα. αφήνει στον εκπαιδευόμενο περιθώρια για παρερμηνείες και ερωτηματικά. προωθεί πάντα την ενεργητική συμμετοχή του εκπαιδευόμενου. χαρακτηρίζεται από φιλικό και επεξηγηματικό ύφος. κατανεμημένο σε μικρές ενότητες.

Ενδεικτικό αναλυτικό πρόγραμμα για την Ενότητα 1 Διαχείριση Επιθετικότητας στο Σχολικό Περιβάλλον Προβλήματα συμπεριφοράς / Επιθετικότητα Σύντομη αναφορά στις θεωρητικές προσεγγίσεις του φαινομένου της επιθετικότητας. Χαρακτηριστικά παιδιών με προβλήματα και διαταραχές συμπεριφοράς. Μορφές επιθετικότητας στο σχολείο. συνέχεια

Ενδεικτικό αναλυτικό πρόγραμμα για την Ενότητα 1 Αιτίες και παράγοντες που ενισχύουν τη βία και τα προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο. Μελέτη περίπτωσης. Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της επιθετικότητας. Συμβουλευτική υποστήριξη των Εκπαιδευτικών. Προγράμματα παρέμβασης στο σχολείο για την επίλυση συγκρούσεων.

Ενδεικτικό αναλυτικό πρόγραμμα για την Ενότητα 2 Διαχείριση Πολυπολιτισμικότητας στο Σχολικό Περιβάλλον Παγκοσμιοποίηση και εκπαίδευση. Εκπαιδευτική πολιτική για τους μετανάστες/παλιννοστούντες. Ταυτότητα-Ετερότητα: Ψυχολογική και Κοινωνιολογική Θεώρηση για τη συγκρότηση ταυτότητας. Ξενοφοβία, ρατσισμός. Πολλαπλές/διαμοιρασμένες ταυτότητες, αλλαγές ταυτότητας. συνέχεια

Ενδεικτικό αναλυτικό πρόγραμμα για την Ενότητα 2 Διαπολιτισμική εκπαίδευση - Συγκριτική ανάλυση εμπειριών από χώρες με παράδοση στη διαχείριση σχετικών προβλημάτων εκπαίδευσης. Αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: Ένα σχολείο για ΟΛΟΥΣ με κοινωνική συνοχή, ισότητα ευκαιριών, αλληλεγγύη. Παραδείγματα εκπαιδευτικών εφαρμογών των αρχών της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.