Σχετικά με το σχεδιασμό, την καταγραφή και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων
Για τις παρεμβάσεις σας Καταθέτετε: Ομαδικούς σχεδιασμούς Ατομικές καταγραφές κρίσιμων συμβάντων Ομαδικές περιγραφές – πώς εξελίχτηκε η παρέμβασή σας και αν απέκλινε του σχεδιασμού σας – σε ποια σημεία και γιατί. Ομαδικές αξιολογήσεις
Στον ομαδικό σχεδιασμό αναφέρετε: Βασικές επιδιώξεις κάθε δραστηριότητας. Αιτιολόγηση των επιλογών σας σε σχέση με το πλαίσιο της τάξης. Πηγές που χρησιμοποιήσατε για το σχεδιασμό. Τρόπο ανάπτυξης της παρέμβασης με λεπτομέρειες
Δηλαδή αναφέρετε: Για κάθε δραστηριότητα που έχετε σχεδιάσει και τον τρόπο εργασίας, όπως τον έχετε σκεφτεί (εργασία σε ομάδες ή ατομική) και σχετική επιχειρηματολογία
Το υλικό που προτίθεστε να χρησιμοποιήσετε κατά την ανάπτυξη των προτεινόμενων δραστηριοτήτων. Τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεστε να εισάγετε κάθε δραστηριότητα. Τους τρόπους με τους οποίους σκέπτεστε να ενθαρρύνετε τη συμμετοχή των παιδιών στη δραστηριότητα (π.χ. τι τύπου ερωτήσεις, παιχνίδια…)
ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Σύντομη περιγραφή του πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, αν υπήρξαν αποκλίσεις από τον αρχικό σας σχεδιασμό και πώς προέκυψαν. Αναφορά στα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της διδακτικής παρέμβασης κατά την άποψή σας. Να υποστηρίξετε και να αιτιολογήσετε αν επιτεύχθηκαν οι βασικές επιδιώξεις.
Αναστοχασμός Στην περίπτωση που οι επιδιώξεις δεν επιτεύχθηκαν που πιστεύετε ότι οφείλετε αυτό; Το ίδιο και για όσες επιτεύχθηκαν. Λάβατε τελικά υπόψη το πλαίσιο; Τι δε λάβατε υπόψη; Ποιος ήταν ο βαθμός συμμετοχής των παιδιών; Που οφείλετε κατά τη γνώμη σας; Τι θα αλλάζατε; Τι θα κάνατε διαφορετικά; Ποια στοιχεία από το σχεδιασμό ή από την εμπειρία σας σκέφτεστε να αξιοποιήσετε στις επόμενες παρεμβάσεις;
Ατομικές καταγραφές: Περιγραφή ‘κρίσιμων συμβάντων’ που συνέβησαν είτε στην ολομέλεια είτε σε μικρότερη ομάδα και σχολιασμός τους σε δίστηλο (με εστίαση στις διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας) Ο σχολιασμός περιλαμβάνει στοιχεία αναστοχασμού σε σχέση με το ρόλο σας, τα παιδαγωγικά σας διλήμματα κλπ. Τι μάθατε; Τι συνειδητοποιήσατε; Τι σας δυσκόλεψε; Ποιοι προβληματισμοί προκύπτουν; Σας δημιουργήθηκαν διλήμματα; Τι κάνατε; Τι θα κάνατε διαφορετικά;