ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Τρίπολη, 25 Νοεμβρίου 2013 Προσδοκώμενα οφέλη για την Περιφέρεια Πελοποννήσου από το Έργο SoilPro Αλέξανδρος Χαραλάμπους Living.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογία Βιομηχανικού Λογισμικού, πρότυπα ποιότητας.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Ιφιγένεια Κάγκαλου Καθηγήτρια ΔημοκρίτειουΠανεπιστημίου Θράκης
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 8: Έλεγχος και αξιολόγηση απόδοσης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Σχέδιο εργασίας & φάκελος αξιολόγησης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Αρχεσ διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΛΕΞΗ 3 -4

Τα 6Ps του PM Μια κριτική προσέγγιση για το σκοπό, το σχέδιο, τις διαδικασίες, τους ανθρώπους, τις προσδοκίες και την ευχαρίστηση από το έργο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ποια είναι τα 6 Ps στη Διαχείριση Έργων? Υπάρχει δυνατότητα βέλτιστης αξιοποίησής τους? Μπορούμε να τα συνδέσουμε με την εργασία του μαθήματος?

Τα 6Ps Purpose Process People Plan Perception Pleasure Η ομάδα έργου τείνει να εστιάζει την προσπάθειά της στην παραγωγή των παραδοτέων του έργου. Τα παραδοτέα όμως είναι το μέσο για την επίτευξη ενός σκοπού, και ο πραγματικός σκοπός είναι η επίτευξη συγκεκριμένων αποτελεσμάτων τα οποία θα επιφέρουν μετρήσιμα οφέλη. Τα 6Ps Purpose Process People Plan Perception Pleasure Το έργο είναι διαδικασία μετασχηματισμού. Μετατρέπει ιδέες σε πραγματικότητα. Οι διαδικασίες είναι βασικός πυλώνας της μεθοδολογίας Διαχείρισης Έργων. Οι διαδικασίες υπάρχουν σε κάθε φάση του κύκλου ζωής του έργου. Το έργο προκύπτει από ιδέες ανθρώπων, σχεδιάζεται από ανθρώπους, υλοποιείται από ανθρώπους, το αποτέλεσμά του επηρεάζει ανθρώπους. Γίνεται αποδεκτό ή απαξιώνεται από ανθρώπους. Αμέσως μετά την ιδέα για ένα έργο και μέχρι τη λειτουργία του, όλα είναι ένα σχέδιο. Η προσωπική μας αντίληψη προφανώς και είναι ενδιαφέρουσα, οι αποφάσεις για το έργο όμως οφείλουν να ακολουθούν προκαθορισμένα κριτήρια τα οποία ενίοτε μπορεί να υπερβαίνουν τις αντιλήψεις μας. Αν δεν καλύπτονται οι “προσδοκίες” δεν μπορεί να υπάρχει “ευχαρίστηση”.

ΣΚΟΠΟΣ Με ορθολογικότερη ανάλυση του αρχικού Business case. Με παρακολούθηση και έλεγχο του σχεδιασμού και της υλοποίησης. Με ανατροφοδότηση και επικαιροποίηση των δεδομένων.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Με την τήρηση της. Με την παρακολούθηση και τον έλεγχο της εφαρμογής της. Με την συγκροτημένη αναθεώρησή της, αν αυτό είναι πραγματικά αναγκαίο.

ΑΝΘΡΩΠΟΙ Με την ενημέρωσή τους. Με την κατανόηση των αντιλήψεών τους και των προσδοκιών τους. Με την ορθολογική αξιοποίησή τους.

ΣΧΕΔΙΑ Με τη χρήση των κατάλληλων μεθόδων και εργαλείων. Με τη χρήση των κατάλληλων μεθόδων και εργαλείων. Με την παρακολούθηση, τον έλεγχο και την αξιολόγηση της πορείας εφαρμογής τους. Με τον προσανατολισμό τους στην επίτευξη μετρήσιμων ωφελειών από τα αποτελέσματα.

ΑΝΤΙΛΗΨΗ Με την κατανόηση των διαφορετικών αντιλήψεων. Με τη χρήση ορθολογικών κριτηρίων, τα οποία είναι από νωρίτερα γνωστά, στη λήψη αποφάσεων. Με την μη προκατειλημμένη προσέγγιση σε κάθε αντίληψη.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ Με την αναγνώριση των προσδοκιών. Με την τόνωση της δημιουργικότητας. Με την τήρηση των συμφωνημένων.

Τα 6Ps και η εργασία σας… RQ1: Πόσο εστιασμένα στο αποτέλεσμα είναι τα έργα στο συγκεκριμένο τομέα της οικονομίας; RQ2: Πόσο μετρήσιμα είναι τα οφέλη που θα επιφέρει ένα έργο; RQ3: Πόσο προκαθορισμένες είναι οι διαδικασίες που ακολουθούνται σε κάθε φάση του κύκλου ζωής ενός έργου; RQ4: Πόση ευελιξία περιέχουν οι διαδικασίες ανάλογα με τη φάση στην οποία βρίσκεται το έργο;

Καλεσμένοι μαθήματος Ζέρβας Παναγιώτης Κάππας Ξενοφών Κυριακόπουλος Δημήτρης Μπένος Σταύρος ΤΒΑ ICT & αγροδιατροφικός τομέας Τρίτος τομέας Περιβάλλον Αθλητισμός, Πολιτική Δημόσια διοίκηση Αυτοδιοίκηση, Πολιτισμός Πληροφορική

Εργασίες μαθήματος Οι εργασίες θα είναι είτε ατομικές ή σε ομάδα των δύο ατόμων (η επιλογή δική σας). Θα εστιάζονται στη διαχείριση έργων και προγραμμάτων σε έναν από τους τομείς της οικονομίας που θα αναλύσουν οι προσκεκλημένοι για φέτος ομιλητές.  Οι εργασίες θα εστιάζουν σε θέματα Τρίτου τομέα της οικονομίας, περιβάλλοντος, πολιτισμού, αγροδιατροφική αλυσίδα και δημόσια διοίκηση