Soft & Transversal Skills

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Eμπειρογνώμων στις Πολιτικές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Advertisements

Οι δεξιότητες χρήσης Η/Υ & το πλαίσιο των επαγγελματικών προσόντων των εργαζομένων στο Ευρωπαϊκό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κεσεντές Γενικός Διευθυντής ECDL.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Curriculum Syllabus Lesson planning Nelly Zafeiriadou, MA, Ed D ELT School Advisor
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Γιατί προκύπτει μια τέτοια ανάγκη για την Ε.Ε.; Ποιοι είναι οι θεσμοί, οι μορφές και η μέθοδος.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Επιτροπή δια βίου μάθησης
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Μέτρηση αντικτύπου του έργου Αποτελέσματα Ερευνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been.
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρόγραμμα Κοινωνικοοικονομικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
Innovate with us!.
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Θεωρία Θεσμών Επιχειρηματικότητας Καθηγητής Σπύρος Ι. Βλιάμος Τμήμα Μ
Η Δευτεροβάθμια Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη μετάβαση στην «κοινωνία της γνώσης» Στ. Πάγκαλος Σχολικός Σύμβουλος Δ.Τ.Ε.Ε., Διπλ.
Σεμινάρια Πληροφορικής
Policies, issues and challenges of Adult Education in Cyprus
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Παναγιώτης Παπασταματίου
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ThinkBiz.
Ευμορφία Κηπουροπούλου Δρ. Παιδαγωγικής Α.Π.Θ.
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Βασικές αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
1984 section one chapter 4 (37-48)
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Soft & Transversal Skills Zαχαρούλα Σμυρναίου, Επικ. Καθηγήτρια Φ.Π.Ψ. - ΕΚΠΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές Δεξιότητες Εννοιολόγηση και πολυσημία των ‘βασικών δεξιοτήτων’ Επίπεδα και κατηγορίες βασικών δεξιοτήτων Οριζόντιες Δεξιότητες Πολυεπίπεδες δεξιότητες (transversal skills) Παραδείγματα soft & transversal skills Ανασχεδιασμός της Εκπαίδευσης (Rethinking Education) Η συνεισφορά του DESCI Παρεξηγήσεις για τις δεξιότητες

Υπάρχει στρατηγικό πλαίσιο καλλιέργειας & αξιοποίησής τους; Βασικές Δεξιότητες Υπάρχει στρατηγικό πλαίσιο καλλιέργειας & αξιοποίησής τους;

εγκάρσιες εγγραματισμός επαγγελματικές

Εννοιολόγηση και πολυσημία Δεξιότητα (skills) η ικανότητα εφαρμογής γνώσεων και αξιοποίησης τεχνογνωσίας για ολοκλήρωση εργασιών και επίλυση προβλημάτων Ικανότητα (competence): η επάρκεια σε γνώσεις, δεξιότητες, μεθοδολογίες η οποία συνεισφέρει στην επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη. γνώσεις και τεχνογνωσία (know-how) Συνδυασμός δεξιοτήτων γνώσεων νοοτροπίας (who we are) Δεξιότητα Ικανότητα

Επίπεδα και κατηγορίες βασικών δεξιοτήτων κομβικές δεξιότητες (generic skills) χρησιμοποιούνται σε μια πληθώρα επαγγελμάτων key skills- βασικές δεξιότητες (basic skills) Αριθμητική ικανότητα Γλωσσική ικανότητα Ικανότητα συνεννόησης σε ξένες γλώσσες ψηφιακή ικανότητα επαγγελματικές δεξιότητες (vocational skills) σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο επάγγελμα

Οριζόντιες Δεξιότητες Hard Skills Οριζόντιες Δεξιότητες (soft skills) Ανάπτυξη προσωπικότητας Μη εύκολα ποσοτικά μετρήσιμες Αξιολογούνται ποιοτικά σύνολο δεξιοτήτων ικανότητα εκτέλεσης ενός συγκεκριμένου τύπου εργασίας ή δραστηριότητας

Πολυεπίπεδες δεξιότητες (transversal skills) Transversal skill cycle Skill acquisition Skill transfer Skill progression Skill match Πολυεπίπεδες δεξιότητες (transversal skills) πολυεπίπεδες δεξιότητες (transversal skills) αποκτώνται κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε δραστηριότητας & μπορούν να εφαρμοστούν σε μεταγενέστερο στάδιο σε νέες καταστάσεις, δηλαδή μπορούν να μεταφερθούν

Παραδείγματα soft & transversal skills Αναλυτική Σκέψη: Η ικανότητα συστηματικής ανάλυσης των προβλημάτων. Δέσμευση για Μάθηση: Η ικανότητα ενεργής επιδίωξης της μάθησης και ανάπτυξης ανταγωνιστικότητας. Πραγματογνωσία: Η ικανότητα ανάληψης επαγγελματικών θέσεων εργασίας. Ευελιξία: Η ικανότητα αποτελεσματικής προσαρμογής σε ποικίλες καταστάσεις. Αναζήτηση Πληροφοριών: Ικανότητα εύρεσης και καταγραφής πληροφοριών για την αύξηση των γνώσεων ή την εξεύρεση λύσεων. Καινοτομία & Δημιουργικότητα: Η ικανότητα δημιουργίας κάτι νέου προκειμένου να ξεκινήσει μια καλή επιχείρηση. Προσανατολισμός στα Αποτελέσματα: Η ικανότητα να θέτει κανείς στόχους απόδοσης, αποτελεσματικούς στόχους και μέτρα. Λήψη Αποφάσεων: Η ικανότητα λήψης αποφάσεων.

What’s so hard about soft skills?

Η συνεισφορά του DESCI Σχεδιάζοντας Εφαρμόζοντας Αξιολογώντας Developing and Evaluating Skills for Creativity and Innovation Γνωρίζοντας Σχεδιάζοντας Εφαρμόζοντας Αξιολογώντας PREPARE (the teachers), INSPIRE AND MOTIVATE (the students), SUPPORT (all the actors in their operational work), EVALUATE (the activities carried out)

Παρεξηγήσεις… για τις δεξιότητες Είναι έμφυτες και αποτελούν χαρίσματα… Γεννιέσαι επικοινωνιακός δεν γίνεσαι Σημασία έχουν οι γνώσεις, τα άλλα βρίσκονται στην πορεία…

Skills = Possibilities

Ευρωπαϊκό Δίκτυο Βασικών Δεξιοτήτων (European Basic Skills Network) http://www.basicskills.eu/ CEDEFOP (2008) The shift to learning outcomes, Conceptual, political and practical developments in Europe, http://www.anpcdefp.ro/userfiles/the_shift_towards_lo_en.pdf Commission Communication : Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomeshttp://ec.europa.eu/education/policy/multilingualism/rethinking-education_en

Σας ευχαριστώ!!!