Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

2 Τι είναι η επιχειρηματικότητα και από ποιες δεξιότητες και ικανότητες αποτελείται;
Ικανότητα (competence):  τυποποιημένη απαίτηση, προκειμένου ένα άτομο να εκτελεί υπεύθυνα και αυτόνομα κάποια προκαθορισμένη εργασία/έργο ή λειτουργία (πχ. Πιλότος, γενική ικανότητα: χρήση ΤΠΕ Δεξίότητα (skill): χαρακτηρίζεται η δυνατότητα ενός ατόμου να επιτυγχάνει κάποιο συγκεκριμένο επιθυμητό αποτέλεσμα, με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια και χρόνο (πχ. Διαχείρηση χρόνου)

3 https://ec.europa.eu/esco/portal/home

4 Έρευνα: δεξιότητες / ικανότητες για νέους (+2016)
Κατηγορίες Δεξιοτητες Τρόπος σκέψης Στρατηγική σκέψη/ικανότητα Κριτική ικανότητα/σκέψη (Critical thinking) Λήψη αποφάσεων (decision making) Επίλυση προβλημάτων / δημιουργική επίλυση προβλημάτων Αναστοχασμός (self-reflection) Τρόπος εργασίας Επικοινωνία και αιτιολόγηση (communication / reasoning) Συνεργασία Μέσα (Μedia) ΤΠΕ Πως να χρησιμοποιείς νέες πληροφορίες Δεξιότητες που θα σε βοηθήσουν να ζείς σε ένα παγκοσμοποιημένο κόσμο Ανοιχτός/ή σε νέες ιδέες και γνώμες Ενεργός πολίτης: λαμβάνεις υπόψη το τι συμβαίνει στην κοινωνία Ζωή και καρίερα: προτωβουλία, ευελιξία, αυτόνομη εργασία Προσωπική & κοινωνική ευθύνη: προσφορά βοήθειας σε τρίτους, υπευθυνότητα

5 Γιατί παιχνίδια; (serious games)

6 “You can discover more about a person in an hour of play than in a year of conversation.”
Plato

7 Serious Game  a game with a purpose other than entertainment: defense, education, scientific exploration, health care, emergency management, city planning, engineering, politics… Serious games are often focused on children, teenagers and young adults, often digital

8 Serious games are a good and innovative teaching method
Serious games are a good and innovative teaching method. When you look at educative games, they are mainly targeted at children or young adults. Why not develop a serious game that can be used in adult education? Who remembers this? Most children nowadays have never seen one of these. This was the kind of cellphone that you could throw down the stairs ten times, the eleventh time it would still work. If you develop a digital game, this is very hard. Technology is evolving so quickly, if you start designing a game, by the time it is done it might not be relevant anymore. So we decided for a more robust concept: a game board.

9 Objectives: 1. To design and develop a specific game-based learning method for simulation training of adults with an aim of encouraging their entrepreneurship skills; 2. To develop a training curricula for teachers of adult learners for using game-based learning method in the classroom; 3. To test and evaluate the impact of a game-based approach in formal teaching and pedagogic methodologies for adults; 4. To validate the proposed approach as a means of learning and evaluate its impact on adult learners. The effects of the project would be measured by the extent the innovative serious game will be used to develop and foster entrepreneurial skills and the level this approach support adults to increase their knowledge and skills to run their own business or to become more proactive employees within their working environment.

10 Taking initiative, thinking outside the box, responsibility, communication, problem solving

11 3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα
HUB project: EUROPEAN HUB MODEL FOR SOCIALLY RESPONSIBLE YOUNG ENTREPRENEURS Entrepreneurship in Serious Games SG4Adults: Serious Games for Adults

12 1/3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα
HUB: αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της ανεργία (νέων) Δημιουργία: ΜΟΝΤΕΛΟ HUB «KIT» μέσω των οποίων: Α. οργανισμοί θα έχουν πρόσβαση σε μια «ready-to-go» προσέγγιση η οποία ενσωματώνεται στις υπάρχουσες δραστηριότητές τους (εκπαίδευση και υποστήριξη νέων) και, Β. προσφέρει εκπαίδευση σε οντότητες όπως δημόσιες επιχειρήσεις σχετικά με το ρόλο και τις δυνατότητες που έχουν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την ανεργία των νέων. Παρέχει αποτελεσματική πληροφόρηση και εκπαίδευση ώστε να αναπτύξουν και να υποστηρίξουν δεξιότητες που απαιτούνται για την δημιουργία επιτυχημένων επιχειρηματιών στον κοινωνικό τομέα.

13 EU YOUTH HUB MODEL KIT Εγχειρίδιο έναρξης HUB
Λίστα με πιθανές υπηρεσίες και δραστηριότητες 3 εκπαιδευτικά προγράμματα Πολιτικές σχετικά με την κοινωνική επιχειρηματικότητα Στοιχεία επικοινωνίας European Young Social Entrepreneurs Βίντεο (εκπαιδευτικά YouTube)

14 2/3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα
SERIOUS GAME: Δημιουργία: e-game  βελτίωση της επιχειρηματικής νοοτροπίας - ανάπτυξη καίριων δεξιοτήτων για επιχειρηματικότητα - παρέχει πρακτική πείρα για τον εργασιακό χώρο στους νέους επιχειρηματίες.

15 3/3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα
SG4Adults: επιτραπέζιο παιχνίδι. Δημιουργία:  βελτίωση της επιχειρηματικής νοοτροπίας ευέλικτο, δυναμικό, Συμπλήρωση χάσματος (ΕΕ) όσον αφορά τις υπάρχουσες μεθοδολογίες και τις πολιτικές Ο συνδυασμός – μη τυπική προσέγγιση μάθησης στην τυπική εκπαίδευση

16 Let’s play!

17 Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας Σοφία Τσιορτού
e: κ: ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΑ ΚΟΙΝ.ΣΕΠ


Κατέβασμα ppt "Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google