Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Αποτελέσματα Έρευνας
Advertisements

Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΙΓΝΑΤΗΣ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗΣ ΓΙΩΤΑ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΕΛΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΥΓΩΝΗΣ.
ΕΠΙΚOIΝΩΝΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΛΑΓΟΥΤΑΡΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΑΝΤΕΦ.
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
«Παράλληλες διαδρομές» Πολιτιστικό Διασχολικό Πρόγραμμα: Εσπερινό Γυμνάσιο & Παράρτημα 6 ου Γυμνασίου στο Ε.Κ.Κ.Ν. Βόλου Η παρουσίαση αυτή εμφανίζει τα.
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων Tux Paint από δουλειές των μαθητών της τάξης.
Αλληλεγγύη Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
μια σύμπραξη του 1 ου Γυμνασίου Μουζακίου, του 2 ου Γυμνασίου Περαίας Θεσσαλονίκης & του 18 ου Γυμνασίου Αθηνών.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά Στέλιος Μιχαήλογλου Στέλιος Μιχαήλογλου Άλγεβρα Α΄ Λυκείου.
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΚΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΜΗΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Μ.: Δ15311.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Διδάσκουσα: Διδασκάλου Ε.
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
Πλεονεκτήματα χρήσης του facebook
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας

Στόχος Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι να καταγράψουμε το ποσοστό των μαθητών της Α’ Τάξης του 2ου Επάλ που χρησιμοποιούν τον Η/Υ και το Facebook

Δόθηκε σε κάθε μαθητή ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο έπρεπε να απαντήσουν κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τις σελίδες κοινωνικής επικοινωνίας. Συνολικά όλα τα ερωτηματολόγια που δόθηκαν στους μαθητές ήταν 73.

Οι Ερωτήσεις που υπήρχαν στο ερωτηματολόγιο Μαζί με τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας ….