Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
Advertisements

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 2 ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ Ο εξοπλισμός του εστιατορίου.
Επιπτώσεις & μέτρα πρόληψης τοξικών και χημικών ουσιών.
Χημικός πόλεμος στο σπίτι! Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Επισκοπής.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 2ο
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 1ο
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Λειτουργίες Επισιτιστικών Τμημάτων (Θεωρία) Κεφάλαιο 1:
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Για μια ευέλικτη, αποδοτική και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση)
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
οικογενειακής επιχείρησης
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 9
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 1ο
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ)
Ειδικά θέματα δικαίου 5ο μάθημα – 22 Μαρτίου 2018 Αιμιλία Γ. Ευθυμίου
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ Ο εξοπλισμός του εστιατορίου Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ

Ο εξοπλισμός του εστιατορίου Έπιπλα Σκεύη Λινά

Έπιπλα

Σκεύη

Ασημικά μεταλλικά σκεύη

Έπιπλα Τα έπιπλα των εσωτερικών χώρων αποτελούν στοιχεία διακόσμησης αλλά και στοιχεία λειτουργικού εξοπλισμού. Τα υλικά κατασκευής τους που υπάρχουν σε μεγάλη ποικιλία καθορίζουν την ανθεκτικότητά τους και την αναπαυτικότητα που δίνουν. Τα υλικά αυτά κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες: Στα θερμά Στα ψυχρά Τα ξύλινα όπως οξιά, σουηδικό και M.D.F κυρίως, ανήκουν στα θερμά ενώ τα μεταλλικά και τα πλαστικά στα ψυχρά. Το ξύλο είναι ελκυστικό και ακριβό υλικό αλλά φθείρεται περισσότερο. Το μέταλλο είναι η συμβιβαστική λύση μεταξύ ξύλου και πλαστικού. Έχει χαμηλό κόστος, είναι ελαφρύ και πρακτικό, δεν χρειάζεται συντήρηση, είναι διαδεδομένο παρ’ όλο που οι γνώμες για την αισθητική του ποικίλουν, δεν προτείνεται όμως για υπερπολυτελή εστιατόρια.

Σκεύη πορσελάνης Πιάτα πρώτου φαγητού Πιάτα κυρίως φαγητού Πιάτα σούπας Πιάτα σαλάτας ή πρωινού Πιάτα φρούτου ή γλυκού Πιάτα βουτύρου Σαλατιέρες Πιάτα ψαριού οβάλ Φλιτζάνια και πιατάκια consommé Φλιτζάνια και πιατάκια ειδών καφέ ή τσαγιού Πιατέλες διαφόρων ειδών Σουπιέρες Σαλτσιέρες Τσαγιέρες-καφετιέρες-γαλατιέρες διαφόρων μεγεθών

Γυάλινα ή κρυστάλλινα σκεύη Ποτήρια νερού Ποτήρια κρασιού Ποτήρια μπύρας Ποτήρια σαμπάνιας Ποτήρια παγωτού Μπολ φρουτοσαλάτας Κανάτες νερού

Μεταλλικά ή ανοξείδωτα σκεύη Μαχαίρια μεγάλα Πιρούνια μεγάλα Κουτάλια σούπας Μαχαίρια φρούτου-πρωινού Πιρούνια φρούτου-πρωινού Κουτάλια καφέ Κουτάλια κομπόστας –κονσομέ Μαχαίρια ψαριού Πιρούνια ψαριού Μαχαιροπήρουνα τεμαχισμού Λαβίδες σερβιρίσματος Σαμπανιέρες Δίσκοι μεταφοράς διαφόρων μεγεθών

Λινά   Υποτραπεζομάντιλα (Molleton): είναι το λινό το οποίο στρώνεται κατευθείαν πάνω στο τραπέζι και εφαρμόζει καλά πάνω του μειώνοντας τις τριβές και το θόρυβο των σκευών όταν αυτά μετακινούνται. Τραπεζομάντιλα (Nappe): υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη ανάλογα με το μέγεθος του τραπεζιού και είναι οπωσδήποτε καλής ποιότητας, καθαρά και καλά σιδερωμένα. Επιτραπεζομάντιλα (Napperon): μικρότερα από τα τραπεζομάντιλα και καλύπτουν ακριβώς την πάνω επιφάνεια του τραπεζιού με σκοπό την προστασία των τραπεζομάντιλων και τον όμορφο αισθητικά χρωματικά συνδυασμό. Πετσέτες φαγητού (Napkin): καλής ποιότητας, ευχάριστου χρωματισμού και εύκολες στο καθάρισμα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα. Πετσέτες σερβιρίσματος ( τραπεζοκόμου): είναι οι βοηθητικές πετσέτες που χρησιμεύουν στη διαδικασία του σερβιρίσματος και την οποία πρέπει να έχει ο σερβιτόρος πάντα διαθέσιμη και έτοιμη. Δισκόπανα: χρησιμοποιούνται για να καλύπτουν την επιφάνεια του δίσκου έτσι ώστε να μην γλιστρούν τα μεταφερόμενα σκεύη.

Τρόποι σερβιρίσματος Αυστριακό ή Βιεννέζικο σερβίρισμα : το τραπέζι στρωμένο πλήρως εκτός των πιάτων τα οποία μεταφέρει ο τραπεζοκόμος ή ο βοηθός πρώτα στη σκευοθήκη και από εκεί με επιδέξιες κινήσεις κατευθείαν στο τραπέζι. Αγγλικό σερβίρισμα : το τραπέζι πλήρως στρωμένο και ο τραπεζοκόμος σερβίρει τους πελάτες από την αριστερή μεριά από την πιατέλα στα πιάτα χρησιμοποιώντας λαβίδα. Γαλλικό σερβίρισμα : παρόμοιος τρόπος με τον αγγλικό αλλά η μεταφορά των εδεσμάτων από την πιατέλα στο πιάτο με τη λαβίδα γίνεται από τον ίδιο τον πελάτη. Ρώσικο σερβίρισμα : υπερπολυτελής τρόπος σερβιρίσματος με χρήση gueridon πάνω στο οποίο γίνεται η παρουσίαση, τεμαχισμός και μεριδοποίηση των εδεσμάτων. Αμερικάνικο σερβίρισμα – buffet – self service : πρόχειρη αλλά πρακτική επιλογή η οποία συνίσταται κυρίως σε μαζικά γεύματα και εκδηλώσεις που λαμβάνουν μέρος στο εστιατόριο.

Η προώθηση των πωλήσεων στο εστιατόριο. Η προώθηση των πωλήσεων σε μία επισιτιστική επιχείρηση ή οποιασδήποτε μορφής εστιατορική μονάδα εντός ξενοδοχειακού συγκροτήματος επιτυγχάνεται με την εφαρμογή του Τουριστικού – Ξενοδοχειακού – Εστιατορικού marketing με τα βασικά όργανά του, που είναι: Η διαφήμιση Οι δημόσιες σχέσεις Η σωστή και αποτελεσματική προώθηση των πωλήσεων του εστιατορίου προϋποθέτει την όσο το δυνατό αυτόνομη διοίκηση και τον απαραίτητο διαχωρισμό του εστιατορίου από το υπόλοιπο ξενοδοχείο σε επίπεδο marketing.

Η προώθηση των πωλήσεων στο εστιατόριο Με τον ίδιο τρόπο πρέπει να αντιμετωπιστούν ξεχωριστά και οι δύο πελατειακές ομάδες του εστιατορίου : Η ξενοδοχειακή πελατεία Η εξωτερική πελατεία

Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να διενεργούνται ξεχωριστά οι παρακάτω ενέργειες: Έρευνα για την κάθε αγορά Εντοπισμός της πελατειακής ομάδας Καταγραφή και μελέτη των αναγκών της πελατειακής ομάδας Ανάλογη διαμόρφωση του προϊόντος Ρεαλιστική τιμολόγηση Εφαρμογή επικοινωνίας με την πελατειακή ομάδα και προώθηση του προϊόντος