«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.
Advertisements

«Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες» Βασίλης Ντουμάνης Creative Art Director I Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης / ΕΙΕ Ριάλιτι PRO 15/06/2013.
Η ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΗΜΕΡΑ
Τμήμα: Β’6 Σχ. Χρονιά: Γυμνάσιο Αποστόλου Παύλου
Vocabulary Words Kyle Moore Αρχαία Ελληνικά. Ακρόπολη (Acropolis) A large hill which the Greeks built their city-states around.
Γενική μορφή προγράμματος Pascal
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ «ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ»
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Νοεμβριοσ Καραπλιός Βαγγέλης.
SEQUENCE GREC LES NOMBRES. RAPPEL LES NOMBRES 1 = ε ἶ ς 6 = ἕ ξ 11 = ἕ νδεκα 2 = δ ύ ο 7 = ἐ π τ ά 12 = δ ώ δεκα 3 = τρε ῖ ς 8 = ὀ κτ ώ 20 = ε ἴ κοσι.
Πτυχιακή Εργασία των: Στάγκου Ευάγγελου (2110) Μπακατάρη Ιωάννη (1660)
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!.
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
Αντιλήψεις και στερεότυπα των χρηστών των νέων τεχνολογιών απέναντι στην καινοτομία Κοντού Β. Χαρίκλεια ΠΒ Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος Πληροφορική.
Μανώλης Χαιρετάκης Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
1 ΕΔΕΤ3/GRNET3 Κορυφαίας Ποιότητας Internet για την Έρευνα και την Εκπαίδευση ΕΔΕΤ3/GRNET3 Κορυφαίας Ποιότητας Internet για την Έρευνα και την Εκπαίδευση.
Қуат.
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΑΔΩΝ SI
Η κοινωνικοπολιτισμική δεξιότητα ως στόχος στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως ξένης Άννα Χατζηπαναγιωτίδη/ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Διδάσκων: Δρ. Κασελούρης Ευάγγελος
Λιμάνι Πάτρας και προοπτική
ΓΙΑΤΙ QLED? Quantum Dot Q Picture Q Contrast Q Viewing Angle Q Style
Δρ. Τάκης Αλεξόπουλος Λέκτορας
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΡΟΗ «Δ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Οι εταιρείες/συγκροτήματα ΜΜΕ στην Κύπρο-2010
Η Επικοινωνία Α΄.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Σ. Παπαβασιλείου, Α. Φωτεινοπούλου
Χαρτοφυλάκιο Ζωής 30/3/2010.
for Yagi-Uda Array Antenna
ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τα βασικά ένος υπολογιστής και τα αξεσουάρ του
Video Game Programming
Ποιοί ασθενείς είναι κατάλληλοι για διακαθετηριακές θεραπείες της θωρακικής αορτής
Έρευνα με θέμα την τηλεόραση
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
Μύθοι κι αλήθειες για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς
Εισαγωγικές γνώσεις.
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΝΗΜΗΣ
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος
Τι είναι η ανθρωπογεωγραφία; Μέρος Α
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Β. Μάγκλαρης 17/10/2016 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Αρχιτεκτονική & Δρομολόγηση στο Internet (Τμήμα 1/2) Το Εμπορικό.
Α α Alfabeto Grego ἄλφα (alfa) Letra Nome da Letra Α α ἄλφα Β β βῆτα
Hidratai.
Η φύση των Μαθηματικών: ο ρόλος και η επιρροή τους
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
ΜΙΚΡΟΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ (2019).
ДАТИВ ἡ δοτική dativus.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
Animal Cognition: Multi-modal Interactions in Ant Learning
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
Η τηλεόραση και η εξέλιξή της…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ. ΒΥΡΩΝΑ» Η ομάδα των παίδαρων του σχολείου αποφάσισε να ασχοληθεί με τη σχέση που έχουν η τηλεόραση κι η κοινωνία…

«Τηλεόραση και κοινωνία» Εκπονητές εργασίας με αλφαβητική σειρά: Αντωνιάδης Παναγιώτης Αρχιμανδρίτης Μανώλης Αυτιάς Γιάννης Δαμιανόπουλος Τρύφωνας Κακούρης Αντώνης

ΜΜΕ Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης καλούνται τα μέσα διακινήσεως ιδεών και πληροφόρησης στο ευρύτατο κοινό. Στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης περιλαμβάνονται οι εφημερίδες, η τηλεόραση, το διαδίκτυο κ.α.

«Επιδράσεις των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην κοινωνία»

«Θετικές πτυχές» Η συνεχής ειδησεογραφική κάλυψη τοπικών και διεθνών εξελίξεων προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα να παραμένουν ενήμεροι για όλα τα σημαντικά γεγονότα και να διαμορφώνουν μια ολοκληρωμένη άποψη για κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά ζητήματα.

Παρέχεται στους πολίτες η δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις τους. Τα Μ.Μ.Ε. έχουν τη δυνατότητα προβολής και διάδοσης των τεχνών. Τα Μ.Μ.Ε. μπορούν να μεταδώσουν σημαντικές γνώσεις απ’ όλα τα επιστημονικά επίπεδα σ’ ένα ευρύτατο μάλιστα κοινό. Προσφέρουν ποικίλες δυνατότητες ψυχαγωγίας, όπως είναι η προβολή μέσω της τηλεόρασης κινηματογραφικών έργων και ψυχαγωγικών εκπομπών. Πραγματοποιούν καθημερινό και αυστηρό έλεγχο στην κυβέρνηση και σε όλους γενικά τους φορείς εξουσίας.. Παρέχεται στους πολίτες η δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις τους.

«Αρνητικές πτυχές» Παραπληροφορούν το κοινό, παρεμβαίνοντας στον τρόπο που μεταδίδονται οι πληροφορίες παραποιούν δηλ την αλήθεια. Αποπροσανατολίζουν με τον καταιγισμό ειδήσεων και δευτερεύουσας σημασίας πληροφοριών. Προωθούν συγκεκριμένα πρότυπα συμπεριφοράς και ζωής, τα οποία απέχουν από τις πραγματικές αξίες και τις οικονομικές δυνατότητες του τόπου.

«Προϋποθέσεις για τη σωστή λειτουργία των Μ.Μ.Ε.» Η ύπαρξη κι η λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών, προκειμένου η παρεχόμενη ενημέρωση να παραμένει αδέσμευτη από τη λογοκρισία. Η τήρηση των αρχών της δημοσιογραφικής δεοντολογίας (συναίσθηση της ευθύνης απέναντι στο κοινό, αντικειμενικότητα). Η ατομική κριτική επεξεργασία των πληροφοριών που μεταδίδονται.

«Τηλε -

- όραση»

«Η τηλεόραση στην ελληνική κοινωνία» Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΙ ΗΧΟ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ. Η πρώτη τηλεοπτική μετάδοση έγινε στην Μ. Βρετανία (1928). Στην Ελλάδα η πρώτη απόπειρα έγινε το 1960, στη Θεσσαλονίκη, ενώ το 1966 έγινε η πρώτη επίσημη τηλεοπτική εκπομπή. Το 1979 η ελληνική τηλεόραση έγινε έγχρωμη. Το 1989 σημειώθηκε η αρχή λειτουργίας των ιδιωτικών καναλιών (Mega,  ANT1, Κανάλι 29).

«Η τηλεόραση στην ελληνική κοινωνία» Η τηλεόραση έφερε αλλαγές στις συνήθειες των Ελλήνων σε ότι αφορά στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία. Η Ελλάδα έχει ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά τηλεθέασης στην Ευρώπη. Αρνητική συνέπεια αποτελεί το ότι ο Έλληνας απομακρύνθηκε από τον κινηματογράφο με αποτέλεσμα η αντίστοιχη βιομηχανία  να συρρικνωθεί και πολλοί νέοι να υιοθετήσουν την ξένη κουλτούρα.

«Διαφήμιση» καλείται η προβολή προσώπων, ιδεών, προτύπων, προϊόντων στο ευρύ κοινό και η γνωστοποίηση των πλεονεκτημάτων τους με σκοπό την αποδοχή ή την καταναλωτική ζήτησή τους.

«Ποιες διαφημίσεις μας ελκύουν;;» «Με ποιον τρόπο μας πείθουν να κάνουμε αυτό που θέλουν;;»

Βλέπεις, για παράδειγμα, σε μια διαφήμιση μια συσκευή τηλεόρασης να διαφημίζεται έτσι όπως απεικονίζεται παρακάτω… Μια «ελκυστική» τηλεόραση σε μια αδιάφορη διαφήμιση…

Κάτι αλλάζει…

Αυτά…

Σας ευχαριστούμε…

Και του χρόνου…

«Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ. Λ. », Β1 τμήμα, 1ο ΓΕ. Λ. Βύρωνα, σχ «Οι παίδαροι του 1ου ΓΕ.Λ.», Β1 τμήμα, 1ο ΓΕ.Λ. Βύρωνα, σχ. έτος 2014 - 2015