Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
H έννοια της δύναμης (1.2.1)-Σύνθεση δυνάμεων (1.2.2) (1.3.1),(1.3.2)
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Κοστολόγηση Μάθημα 17.
IrYdium Chemistry Lab.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
Επιμέλεια: Δημ. Ραπτάκης - Μηχανολόγος ΠΕ12 ΤΕΕ Ψαχνών
1. Πού διδάσκω; Τάξη: A’ Λυκείου Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.
ΔΙΑΤΜΗΣΗ Εγκάρσια φορτία : Τ(x) στην διατομή (Γενική κάμψη)
5.1 Παραμορφώσεις, Τροπές, Στροφές Το διάνυσμα της μετατόπισης: Θλίψη: Η τροπή ε -1, γιατί δε μπορούμε να κοντύνουμε ένα σώμα περισσότερο από το ίδιο του.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Μηχανικές Ιδιότητες των Υλικών
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 5 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ
Μέθοδοι και εργαλεία της Διδασκαλίας
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
Ο Νόμος του Hooke.
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE ΟΜΑΔΑ: ΣΤΕΤΣΙΚΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΣΥΡΗΜΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
ΘΕΣΗ-ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας

Διδακτικοί Στόχοι Να κατανοήσουν οι μαθητές του τομέα Μηχανολογίας & Δομικών Έργων τις κυριότερες καταπονήσεις, την έννοια της τάσης. Να διατυπώνουν τον Νόμο του Hooke Να είναι σε θέση να εκτελούν απλά πειράματα (Hooke ) και να αποτυπώνουν – σχεδιάζουν τα αποτελέσματα τους (σχολικό εργαστήριο). Να δίνουν πραγματικά παραδείγματα καταπονήσεων κατασκευών και να είναι σε θέση να εξηγούν πραγματικές δοκιμές εφελκυσμού και θλίψης υλικών. Να επιλύουν απλές ασκήσεις υπολογισμού της τάσης.

Κατανομή διδακτικών ωρών ενότητας 1 ώρα θεωρητική προσέγγιση των κυριότερων καταπονήσεων 1 ώρα – απλή εφαρμογή του Νόμου του Hooke 1 ώρα – Εφαρμογή Νόμου του Hooke σε χάλυβα. 3 ώρες – ασκήσεις στην τάξη. Σύνολο: 6 ώρες

Ηλεκτρονικές διευθύνσεις Για την επίτευξη των στόχων θα χρησιμοποιηθούν οι παρακάτω Ηλεκτρονικές διευθύνσεις gia552/kataponeseishttps://sites.google.com/site/mechanolo gia552/kataponeseis cale=elhttp://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/855?lo cale=el Και το σχολικό εγχειρίδιο

Είδη καταπονήσεων Εφελκυσμός Θλίψη Διάτμηση Λυγισμός Στρέψη Κάμψη πηγή:

Τάση - Νόμος του Hooke - Επιμήκυνση Θεωρητική προσέγγιση - Πειραματική επαλήθευση του Νόμου Hooke πηγή:

Γραφική παράσταση Επιμήκυνσης - Μάζας Εκτέλεση του πειράματος στο εργαστήριο Καταγραφή μετρήσεων Σχεδίαση γραφικής παράστασης Συμπεράσματα

Δοκιμή σε εφελκυσμό και θλίψη Θεωρητική προσέγγιση Πηγή: se-ephelkysmo-kai-thlipsehttps://sites.google.com/site/mechanologia552/kataponeseis/dokime- se-ephelkysmo-kai-thlipse

Ολοκληρωμένη προσέγγιση

Ασκήσεις Συμπεράσματα Ασκήσεις του βιβλίου