Παιχνίδι της χήνας jeu de l' oie.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Aznavour Il faut savoir
Advertisements

IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΝΗ» Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
 Για να περιορίσουμε την δράση μας έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο εντοπισμού σημείων που να μην είναι υποκειμενικά. Έτσι καταλήξαμε στο «τυχαίο». Πως.
Υπεύθυνες Καθηγήτριες:
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΛΗ513: ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Othello – TD Learning Μαντάκος Γιώργος Καθηγητής: Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης.
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΛΜΑΣ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
4e ÉCOLE PRIMAIRE DE VERIA
Χάρης Βάρβογλης Τμήμα Φυσικής Α.Π.Θ.
2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς : η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω.
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Μια μέρα «αλά γαλλικά» Une journée “à la française”
Καταγραφή θνησιμότητας το έτος 2008 δεν καταγράφηκαν νεκρά ζώα στην περιοχή μελέτης ένα από τα νεογέννητα,παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια 2 επισκέψεων στην.
DIVERSONOPOLY: Το Δια π ολιτισμικό Παιχνίδι GRUNDTVIG PARTNERSHIPS DiversonopolyLLP/AT-430/56/08 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,
 Ερώτηση 1 Ερώτηση 1  Ερώτηση 2 Ερώτηση 2  Ερώτηση 3 Ερώτηση 3  Ερώτηση 4 Ερώτηση 4  Ερώτηση 5 Ερώτηση 5  Ερώτηση 6 Ερώτηση 6  Ερώτηση 7 Ερώτηση.
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος; ΕΝΑΡΞΗ. Οδηγίες Παιχνιδιού Θα κάνεις κλικ στην σωστή απάντηση Για κάθε 5 σωστές απαντήσεις θα κερδίζεις euro.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Οι λωτοφάγοι
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
Les expressions idiomatiques Sujet: Parties du corps.
Με περισσότερες επιλογές σε πρωταθλήματα (U/O) Με νέα αθλητικά γεγονότα και πρωταθλήματα και μπάσκετ Με νέα μη αθλητικά γεγονότα. περισσότερα γεγονότα.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Η ενότητα την οποία θέλω να επιλέξουμε είναι Μεταφορές – Επικοινωνίες. Διάλεξα αυτή την ενότητα γιατί είναι σημαντική και απόλυτα συνδεδεμένη με τον άνθρωπο,
4 Square Questions ΕΤΟΙΜΟΙ; B A Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα.
Πραγματολογία.
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
ΠΟΛΥΩΝΥΜΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ Στη θεωρία των πιθανοτήτων η πολυωνυμική κατανομή είναι μια γενίκευση της διωνυμικής κατανομής. Η διωνυμική κατανομή είναι η κατανομή.
Ήταν ένα μικρό καράβι… παιχνίδι από τη Μαριάννα Ιωάννου.
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΡενΕ ΓκοσιΝΙ-Ζαν Ζακ ΣανπΕ
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Σχεδιασμός παιχνιδιού Arcade (δράσης) στο περιβάλλον MicroWorlds Pro
Η Ιστορία του Σκακιού.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Διαδικτυακό σκάκι Χριστόφορος Παναγιωτούδης ΑΕΜ: 3209
Η εποχή των επαναστάσεων
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
ΕΛΛΆΔΑ VOYAGE GRECE /10/ /10/2017
Στρατηγικές μάθησης: Η σημασία της παρατήρησης της σκέψης του παιδιού
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Τι είναι το πολιτικό μάρκετινγκ?
Des expressions figées avec des animaux
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

παιχνίδι της χήνας jeu de l' oie

Ένα πολύ γνωστό επιτραπέζιο παιχνίδι στη Γαλλία είναι το παιχνίδι της χήνας ( jeu de l’ oie). Στο δίσκο του παιχνιδιού υπάρχουν τετράγωνα με αριθμούς ( 20-40) ανάλογα με το πόσο δύσκολο θέλουμε να το κάνουμε .Όλοι οι παίκτες τοποθετούν τα πιόνια τους στην αφετηρία ( départ) και ρίχνουν το ζάρι για να δουν ποιος θ’ αρχίσει πρώτος. Σε κάθε τετράγωνο αντιστοιχεί και μια ερώτηση που οι παίκτες πρέπει ν’ απαντήσουν για να προχωρήσουν. Κερδίζει αυτός που θα φτάσει πρώτος στο τέρμα ( arrivée) .

Je n’ aime pas les spaghettis J’ aime le poulet J’ adore la salade Je n’ aime pas les spaghettis Je déteste le yaourt J’ aime la glace Je n’ aime pas le riz