Ιστολόγια (Blogs) και οι εκπαιδευτικές τους χρήσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
Τόποι, περιβάλλον και διαδίκτυο Η πρόταση ΤόΠΟΙ για το labs.opengov.gr Ημερίδα Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα,
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης Το web 2.0 Σχετικά με τις έννοιες: ► Ορισμένοι ερευνητές (Wenger 1999) θεωρούν ότι η συμμετοχή σε.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Εκπαιδευτής: Μουσέλλης Αναστάσιος Μηχανικός Πληροφορικής (Μέλος Τ.Ε.Ε.) Msc «Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» Εκπαιδευτικό.
Το Web 2.0, η κοινωνική δικτύωση και οι νέες κοινωνικές πρακτικές
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Γρηγόριος Παπούλιας Αντιδήμαρχος Αμφιλοχίας 10/05/2006 Δίκτυο οπτικών ινών Δήμου Αμφιλοχίας : Η ευρυζωνικότητα καταλύτης για την ανάπτυξη της πόλης.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Η δυναμική τους ως μέσων πρακτικής γραμματισμού Blogs & wikis.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Ομάδα 5 η  Έξαρχος Απόστολος  Μπουτνάρου Γιάννης  Λιάκος Παναγιώτης  Χαριζάνης Ορφέας.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΙΙΙ .1 Bulletin ή Πίνακας Ανακοινώσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστολόγια (Blogs) και οι εκπαιδευτικές τους χρήσεις Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Ιστολόγια (Blogs) και οι Εκπαιδευτικές τους Χρήσεις

Τι είναι τα blogs Τα ιστολόγια απετέλεσαν αρχικά ιστοχώρους στους οποίους ο χρήστης μπορούσε να αναρτήσει προσωπικές σκέψεις και οι επισκέπτες του ιστολογίου μπορούσαν να τις σχολιάσουν ένα είδος δημόσιου, προσωπικού, χρονολογημένου ημερολογίου

Τι είναι τα blogs Πολύ σύντομα εξελίχθηκαν σε προσωπικές, ψηφιακές εφημερίδες και τόποι κοινωνικού σχολιασμού

Γενική μορφή Τα ιστολόγια επιτρέπουν την ανάρτηση ανακοινώσεων σε αντίστροφη χρονολογική σειρά και την αναγραφή σχολίων για κάθε ανακοίνωση από τους επισκέπτες του ιστολογίου. Προσφέρουν πολλές δυνατότητες για διαδικτύωση μεταξύ τους και ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται, όταν υπάρχει οιαδήποτε επικαιροποίηση ή μεταβολή του περιεχομένου τους

Η δημοσιογραφία του πολίτη Οποιοσδήποτε με ένα σύγχρονο κινητό τηλέφωνο, μπορεί να ηχογραφήσει, να φωτογραφίσει, να βιντεοσκοπήσει ό,τι θεωρεί σημαντικό και να το δημοσιοποιήσει. Τα blogs λειτουργούν ως ένα είδος «δημοσιογραφικού πρακτορείου» που αντλεί πληροφορίες και ειδήσεις από παντού (προσωπικές, από τον τύπο ή από άλλα blogs) και τις αναπαράγει.

Η δημοσιογραφία του πολίτη Η πρακτική αυτή θέτει θέματα ηθικής και δεοντολογίας, επαγγελματισμού, οικονομικά θέματα , θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας κ.ά.

Δημιουργία ιστολογίων Μέσω απομακρυσμένου παρόχου, π.χ. Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο http://blogs.sch.gr/ Google https://www.blogger.com Wordpress http://wordpress.com/

Δημιουργία ιστολογίων Μέσω περιβαλλόντων διαχείρισης της γνώσης ή διαχείρισης περιεχομένου (π.χ. Moodle) Μέσω ειδικής εφαρμογής δημιουργίας και διαχείρισης ιστολογίων (π.χ. http://wordpress.org/ )

Δημιουργία ιστολογίων Οδηγίες για αρχάριους http://www.problogger.net/archives /2006/02/14/blogging-for-beginners-2/ http://www.commoncraft.com/blogs

Ενδεικτικά ιστολόγια για την Εκπαίδευση και τις Φυσικές Επιστήμες Φυσική για όλους: http://physics4u.gr/blog/ Άγγιγμα Φυσικής: http://physics4u.wordpress.com/ Γεωγραφία ΣΤ Τάξης: http://geografiast.blogspot.gr/

Ενδεικτικά ιστολόγια για την Εκπαίδευση και τις Φυσικές Επιστήμες Κυρ-βιολογία: http://kiou-kirbiologia.blogspot.gr/ ΤΠΕ και εκπαίδευση: http://nikosictedu.blogspot.gr/ Υλικό Φυσικής-Χημείας: http://dmargaris.blogspot.gr/

Ενδεικτικά ιστολόγια για την Εκπαίδευση και τις Φυσικές Επιστήμες http://blogs.sch.gr/nmandoulidis/ http://tinanantsou.blogspot.gr/ http://merkopanas.blogspot.gr/ http://3gymnasio-toumpas-thessalonikis.blogspot.com/