Le DYSCOLOS (Ménandre)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι ποιεῖ ὁ Δικαιόπολις; Exercicis basats en el métode Ἀ θ ή ναζε M. Balme, G. Lawall, L. Miraglia, T.F. Bórri. Exercicis basats en el métode Ἀ θ ή ναζε.
Advertisements

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου «Ένα στοργικός ηγέτης»
Κλίση ουσιαστικών Β΄ κλίσης.
Κλίση ουσιαστικών Γ΄ κλίσης.
NT Greek Grammar (Macnair Ch. 1-4)
Platon, Le Timée Aide à la traduction Dominique Augé.
1η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Γ΄ΚΛΙΣΗΣ.
Αλίκη Αποστολάκη. Ω, Μούσα των δασόπυκνων βουνών! Στα ματόκλαδά σου πάνω οι κερασιές δένουν τον πρώιμο εύχημο καρπό για το φιλί των εραστών. Αφήνοντας.
Φύγαμε για αρχαία Αθήνα! Έχει διάλεξη ο Ισοκράτης... Θα μιλήσει:
Αντώνης Ι. Παππού Σχολικός Σύμβουλος 7ης Περιφέρειας Δ. Ε. Σερρών
Αντώνης Ι. Παππού Σχολικός Σύμβουλος 7ης Περιφέρειας Δ. Ε. Σερρών
ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ 2.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Κορυφαία εκκλησιαστική μορφή της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Γεννήθηκε το 354 μ.Χ. και πέθανε το 507 μ.Χ. Το έργο του ανεκτίμητο και διαχρονικό,
Exercise 5.8, p Matthew 9:2 καὶ ἰδὼν ὁ Ἰησοῦς τὴν ______ αὐτῶν εἶπεν τῷ παραλυτικῷ· θάρσει, τέκνον, ἀφίενταί σου αἱ ἁμαρτίαι. Matthew 9:22 ὁ δὲ Ἰησοῦς.
Voices – The Bigger Picture (EXPECT THE FOG!) Present Indicative ACTIVE Present Indicative PASSIVE λυωλυομαι λυειςλυῃ λυειλυεται λυομενλυομεθα λυετελυεσθε.
Η Αιτιατική ως ετερόπτωτος προσδιορισμός
Ιωάννης Χρυσόστομος Επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Οικουμενικός διδάσκαλος Άγιος της Εκκλησίας Ικανός ρήτορας, γι’ αυτό Χρυσόστομος Προσπάθησε να καταπολεμήσει.
C.W. Shelmerdine Introduction to Greek 2 nd edition (Newburyport, MA: Focus, 2008) Chapter 20.
Η Καλλιπάτειρα Αρχαία Ελληνικά Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 9
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
«Εἰς ἀπολογίαν τοῦ Εὐαγγελίου» (Φιλιππησίους 1, 17). Ἀπαντήσεις σὲ σύγχρονες προκλήσεις.
Αναφορικές προτάσεις Οι αναφορικές προτάσεις αναφέρονται σε όρο άλλης πρότασης που υπάρχει ή εννοείται.
Ἡ μερίδα Συνοδικ ῆ ς Ἐ πιτροπ ῆ ς Θείας Λατρείας καί Ποιμαντικο ῦ Ἔ ργου «Τό πνε ῦ μα ὅ που θέλει πνε ῖ » ( Ἰ ωάννου 3,8) Ὀ ρθόδοξη πνευματική ζωή - Σύγχρονοι.
Λυσίας, Ὑπὲρ τοῦ Ἐρατοσθένους φόνου ἀπολογία
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η αγιαστική ιδιότητα του νερού βασίζεται στην ενέργεια επ΄ αυτού της χάριτος του Πανάγιου Πνεύματος. Τα Θεοφάνεια και η αποκάλυψη.
Η Β’ ΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ
Επανάληψη για το διαγώνισμα του β΄ τρίμηνου
ΑΕΦ 101 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ.
12η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Γ΄ΚΛΙΣΗΣ.
Ευίνα Τσιχρηντζή Φανή Παπαχρήστου.  Στην Αγία Γραφή και συγκεκριμένα στο 3 ο κεφάλαιο του βιβλίου Βασιλειών Γ ' (3, 16-28) πρωτοαναφέρεται η ιστορία.
Vers οἶσθ ´ οὖν ἃ λέξαι σοί τε καὶ παισὶν θέλω ;
Κατσούγκρη Αγγελική Γυμνάσιο Ατσιποπούλου
Learning To Use New Testament Greek Lesson XXI. The disciple reads a parable about the kingdom. ajnaginwvskei oJ maqhth;V parabolh;n peri; th:V basileivaV.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα 2η Θυσία για την πατρίδα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Συντακτική ανάλυση Ενότητα.
ΑΤΑΛΟΤΑΤΑ ΠΑΙΖΕΙ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ Γυμνασίου Ενότητα 6 Ελένη Αδαμοπούλου 3 ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου.
ΑΙΓΟΣ ΠΟΤΑΜΟΙ Οι κινήσεις Αθηναίων και Λακεδαιμονίων Ξενοφώντος Ελληνικά Βιβλίο 2, κεφάλαιο 1, §16 και εξής Παρουσίαση Δοϊρανλή Άννα, φιλόλογος.
Κοινωνιογλωσσικές παρατηρήσεις Αρχαία Ελληνική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
ΚΕΦ. 77 Οἱ δὲ πολλῷ θορύβῳ καὶ πεφοβημένοι τά τ’ ἐν τῇ πόλει καὶ τὸν ἐπίπλουν παρεσκευάζοντό τε ἅμα ἑξήκοντα ναῦς καὶ τὰς αἰεὶ πληρουμένας ἐξέπεμπον πρὸς.
Κείμενα Ελληνιστικής – Ρωμαϊκής περιόδου
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 6η: Αἰωνιότητα ΙV Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Γλωσσική επαφή στην Αρχαιότητα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 9η: Κριτική των Πρότερων Θεωριών Περί Χρόνου ΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών.
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Αρχαίες Ελληνικές Επιγραφές
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γραμματική της αρχαίας ελληνικής Γλώσσης
Αναστάσιμη Προσευχή ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!.
Η συνταξη τησ αε.
Vert = nominatif Vocatif Bleu = acc Gris = génitif Orange = datif
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Texte 1 : Platon - Hippias majeur - 290d-291a
Jesus Is the Son of God. Jesus Is the Son of God.
Alouette bouquette, Cochevieux, Alouette à crête, Alouette de moulin
ΑΡΧΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Exercise 9.
Croy 15 - Exercises 1. ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἦν ὁ υἱὸς αὐτῆς μικρός, νῦν δὲ γέγονεν ἄνθρωπος καὶ ἔχει αὐτὸς υἱόν.
Homework Exercise 6 α. ἡ ὥρα ἔρχεται (he/she/it comes)
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Croy 14 - Exercises 1. ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἡμεις ἐπίομεν οἶνον
Croy 11 - Exercises 1. Οἱ οφθαλμοὶ τοῦ τέκνου ἐθεραπεύοντο
Croy 5 - Exercises 1. δίκαιος καὶ ἅγιος ὁ κύριος τοῦ οὐρανοῦ.
Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς ·
Paus ἔστι δὲ τῆς στοᾶς τῆς μακρᾶς, ἔνθα καθέστηκεν ἀγορὰ τοῖς ἐπὶ θαλάσσης —καὶ γὰρ τοῖς ἀπωτέρω τοῦ λιμένος ἐστὶν ἑτέρα—τῆς δὲ ἐπὶ θαλάσσης στοᾶς ὄπισθεν ἑστᾶσι Ζεὺς καὶ Δῆμος, Λεωχάρους ἔργον.
Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΣΕΛΕΥΚΙΔΩΝ
ΟΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΙ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Le DYSCOLOS (Ménandre) Cnémon par lui-même Le DYSCOLOS (Ménandre) 02/12/2018

Le texte… ΚΝΗΜΩΝ ΣΩΣΤΡΑΤΟΣ Εἶτ ΄ οὐ μακάριος ἦν ὁ Περσεὺς κατὰ δύο τρόπους ἐκεῖνος ; ὅτι πετηνὸς ἐγένετο κοὐδενὶ συνήντα τῶν βαδιζόντων χαμαί , 155 εἶθ ΄ ὅτι τοιοῦτο κτῆμ ΄ ἐκέκτηθ ΄ ὧι λίθους ἅπαντας ἐπόει τοὺς ἐνοχλοῦντας ; Ὅπερ ἐμοὶ νυνὶ γένοιτ ΄ · οὐδὲν γὰρ ἀφθονώτερον λιθίνων γένοιτ ΄ ἂν ἀνδριάντων πανταχοῦ . Νῦν δ ΄ οὐ βιωτόν ἐστι , μὰ τὸν Ἀσκληπιόν · 160 λαλοῦσ΄ ἐπεμϐαίνοντες εἰς τὸ χωρίον ἤδη . Παρ ΄ αὐτὴν τὴν ὁδὸν γάρ , νὴ Δία , εἴωθα διατρίϐειν · ὃς οὐδ ΄ ἐργάζομαι τοῦτο τὸ μέρος τοῦ χωρίου , πέφευγα δὲ διὰ τοὺς παριόντας . Ἀλλ ΄ ἐπὶ τοὺς λόφους ἄνω 165 ἤδη διώκουσ΄ . Ὢ πολυπληθείας ὄχλου . Οἴμοι , πάλιν τις οὑτοσὶ πρὸς ταῖς θύραις ἕστηκεν ἡμῶν . ΣΩΣΤΡΑΤΟΣ Ἆρα τυπτήσει γέ με ; ΚΝΗΜΩΝ Ἐρημίας οὐκ ἔστιν οὐδαμοῦ τυχεῖν , οὐδ ΄ ἂν ἀπάγξασθαί τις ἐπιθυμῶν τύχηι . 170 - Ἐμοὶ χαλεπαίνει . - Περιμένω, πάτερ, τινὰ ἐνταῦθα · συνεθέμην γάρ . Οὐκ ἐγώ ᾿λεγον ; Τουτὶ στοὰν νενομίκατ ΄ ἢ τὸ τῶν Λεώ ; 02/12/2018

ὅτι πετηνὸς ἐγένετο ΚΝΗΜΩΝ Εἶτ ΄ οὐ μακάριος ἦν ὁ Περσεὺς ἐκεῖνος ; κατὰ δύο τρόπους ὅτι πετηνὸς ἐγένετο εἶθ ΄ ὅτι τοιοῦτο κτῆμ ΄ ἐκέκτηθ ΄ κοὐδενὶ συνήντα τῶν βαδιζόντων χαμαί , ὧι ἐπόει λίθους ἅπαντας τοὺς ἐνοχλοῦντας Michelangelo Merisi (1571-1610), dit « le Caravage », tête de Méduse ΚΝΗΜΩΝ Εἶτ ΄ οὐ μακάριος ἦν ὁ Περσεὺς κατὰ δύο τρόπους ἐκεῖνος ; ὅτι πετηνὸς ἐγένετο κοὐδενὶ συνήντα τῶν βαδιζόντων χαμαί , εἶθ ΄ ὅτι τοιοῦτο κτῆμ ΄ ἐκέκτηθ ΄ ὧι λίθους ἅπαντας ἐπόει τοὺς ἐνοχλοῦντας ; Émile Jean-Baptiste Philippe Bin (1825-1897), Persée Délivrant Andromède – 1865 (détail) 02/12/2018

λιθίνων ἀνδριάντων πανταχοῦ . μὰ τὸν Ἀσκληπιόν · ΚΝΗΜΩΝ Ὅπερ ἐμοὶ νυνὶ γένοιτο Νῦν δε γένοιτ ΄ ἂν οὐδὲν γὰρ ἀφθονώτερον οὐ βιωτόν ἐστι , λιθίνων ἀνδριάντων πανταχοῦ . μὰ τὸν Ἀσκληπιόν · … Ὅπερ ἐμοὶ νυνὶ γένοιτ ΄ · οὐδὲν γὰρ ἀφθονώτερον λιθίνων γένοιτ ΄ ἂν ἀνδριάντων πανταχοῦ . Νῦν δ ΄ οὐ βιωτόν ἐστι , μὰ τὸν Ἀσκληπιόν ·. Percy Jackson, Le voleur de foudre, © 20th Century Fox 02/12/2018

ἐπεμϐαίνοντες εἰς τὸ χωρίον ΚΝΗΜΩΝ λαλοῦσι νὴ Δία , Παρ ΄ αὐτὴν τὴν ὁδὸν γάρ , εἴωθα διατρίϐειν · ἐπεμϐαίνοντες εἰς τὸ χωρίον ὃς οὐδ ΄ ἐργάζομαι τοῦτο τὸ μέρος τοῦ χωρίου , ἤδη πέφευγα δὲ διὰ τοὺς παριόντας . … λαλοῦσ΄ ἐπεμϐαίνοντες εἰς τὸ χωρίον ἤδη . Παρ ΄ αὐτὴν τὴν ὁδὸν γάρ , νὴ Δία , εἴωθα διατρίϐειν · ὃς οὐδ ΄ ἐργάζομαι τοῦτο τὸ μέρος τοῦ χωρίου , πέφευγα δὲ διὰ τοὺς παριόντας . 02/12/2018

Ἀλλ ΄ ἐπὶ τοὺς λόφους ἄνω ἤδη διώκουσι . πρὸς ταῖς θύραις ἡμῶν ΚΝΗΜΩΝ Οἴμοι , πάλιν τις οὑτοσὶ ἕστηκεν Ἀλλ ΄ ἐπὶ τοὺς λόφους ἄνω ἤδη διώκουσι . πρὸς ταῖς θύραις ἡμῶν Ὢ πολυπληθείας ὄχλου . … Ὢ πολυπληθείας ὄχλου . Οἴμοι , πάλιν τις οὑτοσὶ πρὸς ταῖς θύραις ἕστηκεν ἡμῶν. 02/12/2018

Ἐρημίας οὐκ ἔστιν οὐδαμοῦ τυχεῖν , ΣΩΣΤΡΑΤΟΣ Ἆρα τυπτήσει γέ με ; Ἐμοὶ χαλεπαίνει . ΚΝΗΜΩΝ Ἐρημίας οὐκ ἔστιν οὐδαμοῦ τυχεῖν , οὐδ ΄ ἂν ἀπάγξασθαί τις ἐπιθυμῶν τύχηι . Ἆρα τυπτήσει γέ με ; ΚΝΗΜΩΝ Ἐρημίας οὐκ ἔστιν οὐδαμοῦ τυχεῖν , οὐδ ΄ ἂν ἀπάγξασθαί τις ἐπιθυμῶν τύχηι . ΣΩΣΤΡΑΤΟΣ - Ἐμοὶ χαλεπαίνει . - Περιμένω, πάτερ, τινὰ ἐνταῦθα · συνεθέμην γάρ . Οὐκ ἐγώ ᾿λεγον ; Τουτὶ στοὰν νενομίκατ ΄ ἢ τὸ τῶν Λεώ ; ΣΩΣΤΡΑΤΟΣ πάτερ Περιμένω τινὰ ἐνταῦθα · συνεθέμην γάρ ΚΝΗΜΩΝ Οὐκ ἐγώ ᾿λεγον ; Τουτὶ στοὰν νενομίκατ ΄ ἢ τὸ τῶν Λεώ ; 02/12/2018