ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Αγγλικά Δημοτικής Εκπαίδευσης
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το ΠΕΑΠ και οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α΄ & Β΄ Δημοτικού Αλεξία Γιαννακοπούλου Θωμαή Αλεξίου Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Επίκουρη Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Κρυστα ρακαλλιδου.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα

Πρόγραμμα PRO-CLIL ΚΣΤ΄ Δημόσιο Νηπιαγωγείο Λεμεσού 2007-2008: 1η χρονιά 2010-2011: 4η χρονιά

Πρόγραμμα PRO-CLIL Μοντέλο εφαρμογής CLIL Showers Μάθημα στα Αγγλικά για 45 λεπτά

Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Πρόγραμμα PRO-CLIL Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Σχολείο Οικογένεια Σπίτι Ελιά Χειμώνας Βιβλία Δέντρα Ζώα Χρώματα Αριθμοί Χειμερινά φρούτα Κυκλοφοριακή Αγωγή

Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Πρόγραμμα PRO-CLIL Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Topic/Theme Subject Aims Linguistic Aims Winter To learn some features of winter (weather, clothes, different types of house-heating, rain). To tell some words like cold, rain, snow, umbrella, boots, jacket, gloves etc

Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Moving around with safety Πρόγραμμα PRO-CLIL Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Topic/Theme Subject Aims Linguistic Aims Moving around with safety To name the colours green and red and conceive the meaning. To name the colours of the traffic lights and conceive the meaning. red, green, orange, stop, move, traffic warden, wheels, car, bus

Πρόγραμμα PRO-CLIL Μέθοδοι και τεχνικές Παιχνίδια με κάρτες Πραγματικά αντικείμενα Τραγούδια Ρυθμικά Δραματοποίηση Κουκλοθέατρο Παντομίμα Ιστορίες Ζωγραφική Κολλητική

Πρόγραμμα PRO-CLIL Παιχνίδια με κάρτες Pass the card Kim's game Guessing game Listen and point The running game Key hole

Πρόγραμμα PRO-CLIL Αρχική Αφόρμηση (Teddy Bear) Τα παιδιά συστήνονται στην κούκλα από την Αγγλία Hello, my name is Eleni

Πρόγραμμα PRO-CLIL “Point the door” “Point the chair”

Αφήγηση μιας αγγλικής ιστορίας Πρόγραμμα PRO-CLIL Αφήγηση μιας αγγλικής ιστορίας

Δημιουργία Αγγλικής γωνιάς Πρόγραμμα PRO-CLIL Δημιουργία Αγγλικής γωνιάς Βιβλία CDs Flash Cards Μασκότ Εικόνες και αντικείμενα από την Αγγλία Βιβλίο Αγγλικών από τα παιδιά

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Επιλογή θέματος Με βάση το βιβλίο «Polar bear, what do you hear?»

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Στόχοι Τα παιδιά να γνωρίσουν κάποια ζώα Να δραματοποιήσουν Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στα βιβλία και στα ζώα

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Γλωσσικοί στόχοι Να ονομάζουν τουλάχιστον 3 ζώα Να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν τη βασική ιστορία. Επανάληψη αντικειμένων που ήδη διδάχθηκαν

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Μέσα και υλικά Βιβλίο Εικόνες Κάρτες Μάσκες Cd Τηλεόραση Μουσική

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Αφόρμηση Αφήγηση ιστορίας

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Σχετικές δραστηριότητες και γλωσσικά παιχνίδια

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Ρυθμικά Προβληματισμός παιδιών για τα ζώα προς εξαφάνιση

Πρόγραμμα PRO-CLIL Άλλες Δραστηριότητες Bingo Ζωγράφισμα ζώων της ιστορίας και δημιουργία του δικού τους βιβλίου

Πρόγραμμα PRO-CLIL Άλλες Δραστηριότητες Δημιουργία αφίσας Παιχνίδια μαθηματικών

Πρόγραμμα PRO-CLIL Άλλες Δραστηριότητες Κατασκευή κούκλων κουκλοθεάτρου

ΠΡΟΒΟΛΗ VIDEO

Πρόγραμμα PRO-CLIL Αποτελέσματα Τα παιδιά αποκτούν λεξιλόγιο στα Αγγλικά. Μετρούν και στα Αγγλικά. Χρησιμοποιούν κάποιες φράσεις και λέξεις καθημερινής επικοινωνίας. Μαθαίνουν κάποια τραγούδια και ρυθμικά. Έχουν περιέργεια και ενδιαφέρον και αποκτούν θετική στάση για τα Αγγλικά. Νιώθουν περήφανα για τα επιτεύγματα τους.

Πρόγραμμα PRO-CLIL Δυσκολίες Απαιτείται χρόνος για οργάνωση του τρόπου διδασκαλίας. Στον ήδη περιορισμένο χώρο της τάξης έπρεπε να οργανωθεί η αγγλική γωνιά.

Εντυπώσεις και συμπεράσματα Πρόγραμμα PRO-CLIL Εντυπώσεις και συμπεράσματα Υπήρξαν θετικά σχόλια από τους γονείς. Τα παιδιά έδειξαν έντονο ενδιαφέρον. Προσωπικά για μένα ήταν μια πρόκληση.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!