ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα
Πρόγραμμα PRO-CLIL ΚΣΤ΄ Δημόσιο Νηπιαγωγείο Λεμεσού 2007-2008: 1η χρονιά 2010-2011: 4η χρονιά
Πρόγραμμα PRO-CLIL Μοντέλο εφαρμογής CLIL Showers Μάθημα στα Αγγλικά για 45 λεπτά
Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Πρόγραμμα PRO-CLIL Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Σχολείο Οικογένεια Σπίτι Ελιά Χειμώνας Βιβλία Δέντρα Ζώα Χρώματα Αριθμοί Χειμερινά φρούτα Κυκλοφοριακή Αγωγή
Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Πρόγραμμα PRO-CLIL Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Topic/Theme Subject Aims Linguistic Aims Winter To learn some features of winter (weather, clothes, different types of house-heating, rain). To tell some words like cold, rain, snow, umbrella, boots, jacket, gloves etc
Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Moving around with safety Πρόγραμμα PRO-CLIL Θέματα όπου εφαρμόστηκε το CLIL Topic/Theme Subject Aims Linguistic Aims Moving around with safety To name the colours green and red and conceive the meaning. To name the colours of the traffic lights and conceive the meaning. red, green, orange, stop, move, traffic warden, wheels, car, bus
Πρόγραμμα PRO-CLIL Μέθοδοι και τεχνικές Παιχνίδια με κάρτες Πραγματικά αντικείμενα Τραγούδια Ρυθμικά Δραματοποίηση Κουκλοθέατρο Παντομίμα Ιστορίες Ζωγραφική Κολλητική
Πρόγραμμα PRO-CLIL Παιχνίδια με κάρτες Pass the card Kim's game Guessing game Listen and point The running game Key hole
Πρόγραμμα PRO-CLIL Αρχική Αφόρμηση (Teddy Bear) Τα παιδιά συστήνονται στην κούκλα από την Αγγλία Hello, my name is Eleni
Πρόγραμμα PRO-CLIL “Point the door” “Point the chair”
Αφήγηση μιας αγγλικής ιστορίας Πρόγραμμα PRO-CLIL Αφήγηση μιας αγγλικής ιστορίας
Δημιουργία Αγγλικής γωνιάς Πρόγραμμα PRO-CLIL Δημιουργία Αγγλικής γωνιάς Βιβλία CDs Flash Cards Μασκότ Εικόνες και αντικείμενα από την Αγγλία Βιβλίο Αγγλικών από τα παιδιά
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Επιλογή θέματος Με βάση το βιβλίο «Polar bear, what do you hear?»
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Στόχοι Τα παιδιά να γνωρίσουν κάποια ζώα Να δραματοποιήσουν Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στα βιβλία και στα ζώα
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Γλωσσικοί στόχοι Να ονομάζουν τουλάχιστον 3 ζώα Να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν τη βασική ιστορία. Επανάληψη αντικειμένων που ήδη διδάχθηκαν
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Μέσα και υλικά Βιβλίο Εικόνες Κάρτες Μάσκες Cd Τηλεόραση Μουσική
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Αφόρμηση Αφήγηση ιστορίας
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Σχετικές δραστηριότητες και γλωσσικά παιχνίδια
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δομή μαθήματος Ρυθμικά Προβληματισμός παιδιών για τα ζώα προς εξαφάνιση
Πρόγραμμα PRO-CLIL Άλλες Δραστηριότητες Bingo Ζωγράφισμα ζώων της ιστορίας και δημιουργία του δικού τους βιβλίου
Πρόγραμμα PRO-CLIL Άλλες Δραστηριότητες Δημιουργία αφίσας Παιχνίδια μαθηματικών
Πρόγραμμα PRO-CLIL Άλλες Δραστηριότητες Κατασκευή κούκλων κουκλοθεάτρου
ΠΡΟΒΟΛΗ VIDEO
Πρόγραμμα PRO-CLIL Αποτελέσματα Τα παιδιά αποκτούν λεξιλόγιο στα Αγγλικά. Μετρούν και στα Αγγλικά. Χρησιμοποιούν κάποιες φράσεις και λέξεις καθημερινής επικοινωνίας. Μαθαίνουν κάποια τραγούδια και ρυθμικά. Έχουν περιέργεια και ενδιαφέρον και αποκτούν θετική στάση για τα Αγγλικά. Νιώθουν περήφανα για τα επιτεύγματα τους.
Πρόγραμμα PRO-CLIL Δυσκολίες Απαιτείται χρόνος για οργάνωση του τρόπου διδασκαλίας. Στον ήδη περιορισμένο χώρο της τάξης έπρεπε να οργανωθεί η αγγλική γωνιά.
Εντυπώσεις και συμπεράσματα Πρόγραμμα PRO-CLIL Εντυπώσεις και συμπεράσματα Υπήρξαν θετικά σχόλια από τους γονείς. Τα παιδιά έδειξαν έντονο ενδιαφέρον. Προσωπικά για μένα ήταν μια πρόκληση.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!