Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Μαθηματικα στην κουζινα
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Project τμηματοσ γυναικων
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων» Αντώνης Αντωνακάκης MSc, ΠΕ19

Ποιοι είναι οι σκοποί του μαθήματος; «Σκοπός του (βιβλίου) είναι να αποκτήσει ο μαθητής τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες στις τεχνικές ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων, ώστε να είναι ικανός να συμμετέχει σε διαδικασίες σχεδίασης, υλοποίησης και αξιολόγησης αντίστοιχων εφαρμογών.» Πρόλογος βιβλίου, 2η παράγραφος Ο τρόπος που προτείνεται στηρίζεται στους σκοπούς του βιβλίου και του μαθήματος. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Ποιοι είναι οι σκοποί του μαθήματος; (2) «Το βιβλίο δεν έχει στόχο να αναλύσει τεχνικές ανάπτυξης που στηρίζονται στη χρήση συγκεκριμένων εργαλείων λογισμικού. Μόνον μερικά παραδείγματα, και αυτά παρενθετικά, αναφέρονται σε συγκεκριμένο λογισμικό, καθώς η φύση της ύλης αυτού ενδείκνυται για να υποδειχθούν κατάλληλοι μέθοδοι και δυνατότητες.» Πρόλογος βιβλίου, προτελευταία παράγραφος Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Τι κάνουμε λοιπόν; Χωρίζουμε την τάξη σε ομάδες των 2 ή 3 ατόμων Αναφερόμαστε στην ανάγκη να μην υπάρχουν περισσότεροι γιατί θα αναλωθούν σε συνεργασίες και όχι για δουλειά Επίσης υπάρχει και το θέμα της διαθεσιμότητας των ΗΥ. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Τι κάνουμε λοιπόν; Ορίζουμε ένα συντονιστή σε κάθε ομάδα και τους αναθέτουμε να βρουν θέμα για την εργασία τους Είναι σημαντικό να αναθέσουμε ευθύνες σε καθένα μέλος της ομάδας για καθένα από τους εξής τομείς: Συντονισμός Ήχος Εικόνα Προγραμματισμός Συγκέντρωση υλικού κτλ Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Τι κάνουμε λοιπόν; Η πρώτη εργασία που παίρνει η ομάδα είναι να διευκρινίσει το θέμα της και να δώσει μια πρώτη παρουσίαση. Πρέπει να δώσει μια σελίδα με συνοπτική περιγραφή της εργασίας και των τομέων που θέλει ν’ αναφερθεί. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Τι κάνουμε λοιπόν; Με συνοπτική παρουσίαση των πρώτων κεφαλαίων του βιβλίου, ζητάμε από την ομάδα να δώσει λεπτομερειακή σχεδίαση της εφαρμογής Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Τι κάνουμε λοιπόν; Η εργασία αυτή που γίνεται σε Word, παίρνει το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου τετραμήνου και είναι η πηγή του βαθμού του Α’ τετραμήνου. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Τι κάνουμε λοιπόν; Στο τέλος, στο δεύτερο τετράμηνο, η ομάδα αναλαμβάνει την κατασκευή της εργασίας σε κάποια πλατφόρμα πχ Macromedia Authorware. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Σημεία προσοχής Οι ομάδες πρέπει να είναι το πολύ τριών ατόμων. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Σημεία προσοχής Τουλάχιστον στην αρχή, ο καθηγητής είναι κοντά στις ομάδες και τις καθοδηγεί και τις ελέγχει προσεκτικά Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Σημεία προσοχής Το κείμενο του βιβλίου διδάσκεται συνοπτικά χρησιμοποιώντας το σαν κείμενο αναφοράς και μόνο. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Σημεία προσοχής Τα πλαίσιο της αναλυτικής σχεδίασης δίνεται αναλυτικά από τον διδάσκοντα Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Σημεία προσοχής Σε καθένα από τα μέλη της ομάδας δίνουμε την ευθύνη για ένα ρόλο έστω και αν θα ασχοληθούν όλοι μαζί γι’ αυτό Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Σημεία προσοχής Ξεκαθαρίζουμε από την αρχή τον τρόπο αξιολόγησης και τον ακολουθούμε πιστά. Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Τι κερδίζουμε με τον τρόπο αυτό; Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ένα καινούριο τρόπο μάθησης (project) Με τον τρόπο αυτό έχουμε μια διείσδυση σε πολλά πεδία (πχ Word, Excel, επεξεργασία εικόνας κτλ) δίνοντας μια ευκαιρία για επανάληψη της ύλης Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Τι κερδίζουμε με τον τρόπο αυτό; (2) Τα παιδιά κάνουν κάτι δημιουργικό και αποκτούν μεγάλο ενδιαφέρον για την εργασία τους Στο τέλος της χρονιάς, έχουν στα χέρια τους μια εφαρμογή που μπορούν να παρουσιάσουν σε ενδεχόμενη συνέντευξη Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων" Αντί επιλόγου Με τον τρόπο αυτό: δίνουμε το υλικό του μαθήματος με ένα τρόπο ελκυστικό για τους μαθητές. Δίνεται η δυνατότητα να διαφοροποιηθούν οι μαθητές που ενδιαφέρονται από τους υπόλοιπους Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Αντ. Αντωνακάκης, παρουσίαση "Εφαρμογές Πολυμέσων"