ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
Δοκιμασίες αερόβιας Ικανότητας
AΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 3.
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Δεδομένα σχετικά με τον πόνο και τον τραυματισμό!
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Β2) Θέμα :Η φυσική κατάσταση και οι τρόποι βελτίωσης POWER RANGERS
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Πετοσφαίριση Ι Ενότητα 13η: Οι Ψυχολογικές Τεχνικές στο Βόλεϊ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ ΦΑΤΟΥΡΟΣ Γ. ΙΩΑΝΝΗΣ, Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη ( )
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Ο σύγχρονος Τερματοφύλακας του ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΠΠΑ Προ π ονητή Τερματοφυλάκων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Ελευθεριάδης Θεόδωρος 9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ \ Ε.Π.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Κουφός Αντώνης Καθ.Φ.Α.- Δρομέας
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ (ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ)
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ 2016 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ M.Sc., Ph.D
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΖΩΝΗ Χώροι υπευθυνότητας ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1. Καλύπτει την κορυφή.
Μεταβολισμός του Μυός και Απόδοση στα σπριντ
Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Σχεδιασμός προγραμμάτων αναερόβιας προπόνησης στην κολύμβηση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ N. Apostolidis PhD

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ σε ατομικό επίπεδο: η ατομική προπόνηση και τεχνική εξέλιξη των αθλητών, έχουν συγκεκριμένους στόχους και φιλοσοφία σε ομαδικό επίπεδο: η προπόνηση βασίζεται σε προγραμματισμό ετήσιας βάσης, περιοδικής, έχει όμως σχέση με τη μακροπρόθεσμη προοπτική ανάπτυξης της ομάδας

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ οι μεγάλοι αθλητές δεν γεννήθηκαν μεγάλοι η πλήρης αξιοποίηση του ταλέντου του αθλητή η τελειοποίηση της τεχνικής δεν έχει όρια η προπόνηση στην ομαδική τακτική δεν βελτιώνει την τεχνική η ατομική τεχνική έχει επιπτώσεις στην ομαδική απόδοση

Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ προκαθορισμένη τακτική βασισμένη στη φιλοσοφία του προπονητή και στις ικανό-τητες των αθλητών χρειάζεται χρόνο αφομοίωσης

Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Πρέπει να καλύπτει όλο το φάσμα της προπονητικής παρέμβασης: την εισαγωγή την προσαρμογή την τελειοποίηση σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ η προπονητική αγωγή πρέπει να είναι συνεχής οι διακοπές οδηγούν σε απώλειες των κεκτημένων (φυσικών, τεχνικών, τακτικών) και οι περίοδοι ανάπαυσης πρέπει να είναι ενεργητικές

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ η διδασκαλία της τεχνικής, θεμελίωσης της τακτικής και ομαδικής τακτικής είναι άρρηκτα συνδεδεμένη σε όλα τα επίπεδα

ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ (1) ποιοτική επιβάρυνση ποσοτική επιβάρυνση εύκολες και δύσκολες ημέρες

ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ (2) η προπονητική επιβάρυνση πρέπει να αυξομειώνεται (εύκολες και δύσκολες μέρες) απαραίτητη η υπερφόρτωση για επιτυχία υψηλών επιδόσεων απαραίτητη η σχετική ανάπαυση για ανάληψη η εναλλαγή αφορά και φυσική και πνευματική επιβάρυνση

με απροπονησία 3-4 εβδομάδων χάνεται η Φ.Κ. που αποκτήθηκε με κόπο ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ με απροπονησία 3-4 εβδομάδων χάνεται η Φ.Κ. που αποκτήθηκε με κόπο στα αερόβια αθλήματα η αντιστροφή είναι πιο εμφανής (αδυναμία των μυών να χρησιμοποιούν το οξυγόνο) στα αναερόβια δεν είναι τόσο εμφανής (οι αθλητές μπορούν να εκτελούν επιτυχώς μικρές χρονικά προσπάθειες, χωρίς ωστόσο να τις επαναλαμβάνουν)

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ για να υπάρξουν βιολογικές προσαρμογές και βελτίωση απόδοσης, πρέπει ο αθλητής να δεχτεί επιβαρύνσεις μεγαλύτερες απ’ τα συνηθισμένα επίπεδα

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ οι τεχνικές, τακτικές και βιολογικές κυρίως προσαρμογές μεγιστοποιούνται, όταν η προπονητική επιβάρυνση εμφανίζεται προοδευτικά αυξανόμενη

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ η αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος έχει σχέση με το συγκεκριμένο άθλημα ο αθλητής με την προπόνηση αναπτύσσει εξειδικευμένες νευρομυϊκές και μεταβολικές προσαρμογές, που συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης αυτές οι προσαρμογές είναι εξειδικευμένες για το είδος της άσκησης, τις μυϊκές ομάδες και τη μορφή του προπονητικού προγράμματος

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ο αθλητής για να αφομοιώσει ένα θέμα τεχνικής ή τακτικής, πρέπει να το επαναλάβει πολλές φορές (εξάσκηση) για να τελειοποιήσει το συγκεκριμένο θέμα είναι απαραίτητη η περιοδική επανάληψη

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ η μορφή του προπονητή (ειδικά στα ομαδικά αθλήματα) είναι κυρίαρχη χωρίς να είναι αυταρχική πάντα πρέπει να υπάρχουν περιθώρια ελεύθερης και αβίαστης ανάπτυξης και δράσης του αθλητή επιτυγχάνεται η ψυχολογική ενεργοποίηση και ατομική υπευθυνότητα επιτυγχάνεται η εδραίωση εμπιστοσύνης στις μεταξύ των σχέσεις

Η ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ χρειάζονται 10-15 χρόνια για την ολοκλήρωση στον υψηλό αγωνιστικό αθλητισμό έχουν θέση μόνο όσοι πέτυχαν σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σωστή επιλογή των κατάλληλων αθλητών διαρκές «κοσκίνισμα» σωστή στοχοθέτηση  στην Ελλάδα δεν υπάρχει εθνική στρατη- γική (ενιαίος προπονητικός σχεδιασμός)

ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΘΛΗΤΩΝ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ θέση κινήτρων για ψυχολογική ενεργοποίηση δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων: υλικοτεχνική υποδομή ανταγωνιστικότητα συνεχείς αξιολογήσεις με υψηλά στάνταρντς

Η ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ η προπόνηση δεν είναι θεωρητικός σχεδιασμός απαιτείται πειθαρχία και σοβαρότητα, ειδικά στα αθλήματα με μεγάλες αγωνιστικές περιόδους ο προπονητής είναι υπόδειγμα για τους αθλητές απαιτείται διαρκής ψυχολογική ενεργοποίηση κλειδί της αποτελεσματικότητας είναι η συνοχή