2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας»
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΟΥ MARYLAND ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ένας αριθμός ατόμων του πανεπιστημίου του Maryland, αποφάσισε να πραγματοποιήσει.
Διδακτική Πληροφορικής
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
Η επιστήμη της Διοίκησης
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Δομή ερευνητικής εργασίας
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΑΓΚΑΝΑΡΗ ΣΤ.

Στόχος Βασικός σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασία είναι η δημιουργία εφαρμογής για την οργάνωση μιας βιβλιοθήκης. Μελέτη αλγοριθμικών δομών και δομών δεδομένων «Πίνακας». Χρήση της γλώσσας προγραμματισμού «ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ». Βασικός σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασία είναι η δημιουργία εφαρμογής για την οργάνωση μιας βιβλιοθήκης η οποία θα πραγματοποιήθηκε με την χρήση της γλώσσας προγραμματισμού «ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ» η οποία έχει αναπτυχθεί για εκπαιδευτικό σκοπό. Έγινε χρήση των δεξιοτήτων που έχουν αποκτηθεί από το μάθημα που εμπεριέχεται στο αναλυτικό πρόγραμμα της Β Λυκείου «Αρχές Επιστήμης των Υπολογιστών» οι οποίες μάλιστα εμπλουτίστηκαν από την ύλη του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών της Γ’ λυκείου.

Διερευνητικό ερώτημα H ανάδειξη των δυνατοτήτων του δομημένου προγραμματισμού και η ευκολία που παρουσιάζει στην υλοποίηση εφαρμογών. Το διερευνητικό ερώτημα που τίθεται είναι η ανάδειξη των δυνατοτήτων του δομημένου προγραμματισμού και η ευκολία που παρουσιάζει στην υλοποίηση εφαρμογών. Με τη χρήση της γλωσσομάθειας και των εργαλείων που παρέχει είναι δυνατή η υλοποίηση απλών εφαρμογών, παρακάμπτοντας τεχνικές λεπτομέρειες κι δυσκολίες που παρουσιάζουν άλλα περιβάλλοντα. δημιουργία ενός προγράμματος το οποίο ο χρήστης μπορεί να προγραμματίσει πολύ εύκολα

Μεθοδολογία Τώρα θα εξετάσουμε την μεθοδολογία τα ερευνητικής μας εργασίας

Μεθοδολογία Η συνεργασία των ομάδων στηρίχτηκε σε wiki (pbworks) Υλοποίηση τμημάτων προγράμματος Σύνθεση επιμέρους τμημάτων Έλεγχοι - διορθώσεις Για την εκπόνηση της εργασίας οι μαθητές χωρίστηκαν σε 4 ομάδες εργασίας. Με τη βοήθεια του web 2.0 εργαλείου wiki, όλες οι ομάδες συνεργάστηκαν προκειμένου αρχικά να σχεδιάσουν και στη συνέχεια να δημιουργήσουν τμήματα κώδικα (υποπρογράμματα) για την επίλυση διαφορετικών προβλημάτων. Ακολούθησε η σύνθεση των επιμέρους τμημάτων και μετά από τους απαραίτητους ελέγχους και διορθώσεις προέκυψε μία ολοκληρωμένη εφαρμογή. Παράλληλα, τα μέλη κάθε ομάδας συνεργάστηκαν για την παραγωγή του θεωρητικού μέρους της κάθε εργασίας, για το οποίο χρησιμοποιήθηκαν πηγές από την ελληνική βιβλιογραφία και το διαδίκτυο. για την Η συνεργασία των ομάδων στηρίχθηκε σε wiki. Κάθε ομάδα δημιούργησε διαφορετικά Για την εκπόνηση του θεωρητικού μέρους της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν πηγές από την ελληνική βιβλιογραφία και το διαδίκτυο. Η θεωρητική προσέγγιση ξεκίνησε με την μελέτη του βιβλίου της Πληροφορικής της Β Λυκείου όπου περιγράφηκαν οι αλγοριθμικές δομές, και οι δομές δεδομένων πίνακες. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση επεκτάθηκε με το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος Εφαρμογών της Γ Λυκείου. Με την συνδρομή των wiki που βοήθησαν την συνεργασία των μελών των ομάδων προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή για την δανειστική βιβλιοθήκη για την οποία χρησιμοποιήθηκε η ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ και η οποία στηρίχτηκε στην δομή δεδομένων Πινάκων Κάθε λοιπόν υποομάδα δημιούργησε μια σειρά υποπρογραμμάτων τα οποία στη συνέχεια συνδέθηκαν με σκοπό τη δημιουργία της τελικής εφαρμογής

Κύριο μέρος Τώρα θα παρουσιαστεί η Εφαρμογή που δημιουργήσαμε

Υλοποίηση Δημιουργία του περιβάλλοντος της εφαρμογής Δημιουργία του περιεχομένου bibl.psc Και τώρα οι μαθητές θα παρουσιάσουν την εφαρμογή που δημιουργήσαμε.

Συμπεράσματα Δημιουργία προγράμματος Διάκριση σταδίων κύκλου ζωής ενός προγράμματος Αξιολόγηση τελικών προγραμμάτων Επίτευξη συνεργασίας Η γλωσσομάθεια παρέχει ένα κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον ώστε ο χρήστης να δημιουργήσει το πρόγραμμα της επιλογής του. Έτσι δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα με τη βοήθεια των εργαλείων της, που εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας δανειστικής βιβλιοθήκης. Ωστόσο ένα από τα μειονεκτήματα της γλωσσομάθειας είναι ότι δεν υποστηρίζει γραφικά για τη δημιουργία παραθυρικών διεπαφών, αλλά παράλληλα είναι πολύ απλή στην χρήση και δεν απαιτεί ιδιαίτερες τεχνικές δεξιότητες. Αρχικά λοιπόν καταφέραμε να διακρίνουμε τα στάδια δημιουργίας ενός προγράμματος, έπειτα να προσδιορίσουμε τα όρια χρήσης του και τέλος να αξιολογούμε τα προγράμματα που δημιουργούμε κάθε φορά. Αναπόδραστα λοιπόν καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως οι στόχοι που θέσαμε επιτεύχθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο λόγω της ομαδικής μας εργασίας και την καθοδήγηση της καθηγήτριάς μας.

Μελλοντική εργασία Μελλοντικό μας στόχο αποτελεί ο εμπλουτισμός της εφαρμογής μας με έκδοση στατιστικών. Μελλοντικό μας στόχο αποτελεί ο εμπλουτισμός της εφαρμογής μας με έκδοση στατιστικών πχ το πλήθος των βιβλίων ανά μέλος και τα βιβλία με την περισσότερη ζήτηση(δημοφιλείς τίτλοι)

Βιβλιογραφία Δουκάκης, Σπ., Δουληγέρης, Καρβουνίδης,Θ. & Κοίλιας Χ. (2013) Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ, Διόφαντος. Βακάλη,Α., Γιαννόπουλος, Η., Ιωαννίδης Ν. (2000) Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον , ΟΕΔΒ. Μαγκανάρη Σ., (2015) Ανακτήθηκε από http://users.sch.gr/maganari/ (19-2-2015). Νικολαΐδης Σ., (2015) Ανακτήθηκε από http://www.spinet.gr/glossomatheia/ (19-2-2015)