Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Advertisements

ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Γνωριμία με το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο και το αντικείμενο
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
«Τρόποι εξοικονόμησης
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
Το διαδίκτυο έχει ρίζες παντού
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση. Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012-13 Γλώσσα ΣΤ΄ ¨Τελικές προτάσεις¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Σήμερα, κάλεσα τον υδραυλικό, για να φτιάξει τη βρύση. Οι τελικές προτάσεις αρχίζουν με το για να ή το να και φανερώνουν σκοπό. Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση. Τρέχω, με σκοπό να προλάβω το ταξί. Χωρίζονται με κόμμα όταν αρχίζουν με το για να. Τρέχω να προλάβω το ταξί.

Τι πρέπει να προσέξουμε… Δεν πρέπει να μπερδεύουμε τις τελικές προτάσεις που αρχίζουν με το να με τις βουλητικές προτάσεις που επίσης αρχίζουν με το να και είναι αντικείμενα ρημάτων. ΠΩΣ ΤΙΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ; Οι βουλητικές προτάσεις αρχίζουν με το να και ποτέ με το για να. Ένας πρακτικός τρόπος είναι να βάλουμε στη θέση του να το για να, αν γίνεται τότε είναι τελική, αν όχι είναι βουλητική. Μου είπε να φύγω. Μου είπε για να φύγω. Βουλητική Ήρθα να δουλέψω. Ήρθα για να δουλέψω. Τελική Για να εξασκηθείς, πάτησε ΕΔΩ