Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας simeonidis22@yahoo.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια ιστορία έρωτα… μυστηρίου… τρόμου…. Πρωταγωνιστούν Σκληρός Δίσκος: αποθηκεύει (μόνιμα) προγράμματα και δεδομένα (Κύρια) Μνήμη: φορτώνει προγράμματα.
Advertisements

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
6 ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Το Θέατρο του Δρόμου μια Τέχνη με Ιστορία και Διάρκεια στο Χρόνο. Σχολικό Έτος: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Microsoft ® Office PowerPoint ® Εκπαίδευση 2007 Ενημερωθείτε Η [Επωνυμία της εταιρείας σας] παρουσιάζει:
Παρουσιάσεις με το MS PowerPoint Διαφάνεια 1 Στόχοι του Σεμιναρίου  Το περιβάλλον εργασίας του PowerPoint  Χρήση της βοήθειας  Δημιουργία, αποθήκευση,
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Εκπαίδευση Microsoft® Office
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Τι είδαμε την περασμένη φορά…
Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών
Ξεκλειδώνοντας τα Δικαιώματα των Παιδιών
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΝΤΛΙΑΣ [ΣΥΡΙΓΓΑΣ] ΑΠΌ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΕνΟτητα # 5: Ms Word IΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΜΥΛΟΙ.
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Η θρησκεία στη Σαουδική Αραβία
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Άνοιγμα αρχείου Οποιοδήποτε αρχείο ζητήσει να ανοίξετε η κυρία θα βρίσκεται “τοποθετημένο” πάνω στην επιφάνεια εργασίας και για να το ανοίξετε θα κάνετε.
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
H Γέννηση του Χριστού.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Παρουσιάσεις PowerPoint
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Office 365.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
Λειτουργικά Συστήματα
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα.
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ – 18/10/2017
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
7 Έτη Mira Hansson Για μένα Full Stack Developer Δήλωση αποστολής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας simeonidis22@yahoo.gr

Τίτλος Δραστηριότητας Αντικείμενο: Αρχαία Ελληνικά Τάξη: Α΄ Γενικού Λυκείου Σκοπός: Εξάσκηση στη αναγνώριση των κύριων όρων μιας πρότασης, κατανόηση του συντακτικού ρόλου των δευτερευουσών προτάσεων. Λογισμικό: Word, PowerPoint, Photo Editor. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

Περιγραφή δραστηριότητας Μέθοδος διδασκαλίας: Καθοδηγούμενη, συνεργατική και κειμενοκεντρική διδασκαλία. Προετοιμασία διδασκαλίας: Προετοιμασία αρχείων κειμένου. Εύρεση οπτικού υλιού. Δημιουργία εικόνας .jpg Προετοιμασία αίθουσας. Υλικό: Η/Υ και προτζέκτορας. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

Διδασκαλία Οργάνωση τάξης: ενιαία Διάρκεια του μαθήματος: μία διδακτική ώρα. Στόχοι διδασκαλίας: Να εντοπίσουν στο κείμενο συγκεκριμένα στοιχεία με σκοπό την κριτική ανάγνωσή του. Να εντοπίσουν τους κύριους όρους και τις δευτερεύουσες προτάσεις. Υλικό: Το αρχαίο ελληνικό κείμενο σε αρχείο word, χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μορφοποίησης. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

Παραδείγμα Αρχαία Ελληνικά: Ξενοφών, ελληνικά, 2.1.27 Επεξεργασία κειμένου με σκοπό την εξάσκηση στη αναγνώριση των κύριων όρων μιας πρότασης και την κατανόηση του συντακτικού ρόλου των δευτερευουσών προτάσεων 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

το κείμενο χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μορφοποίησης Λύσανδρος δ’, ἐπεὶ ἦν ἡμέρα πέμπτη ἐπιπλέουσι τοῖς Ἀθηναίοις, εἶπε τοῖς παρ’ αὐτοῦ ἑπομένοις, ἐπὰν κατίδωσιν αὐτοὺς ἐκβεβηκότας καὶ ἐσκεδασμένους κατὰ τὴν Χερρόνησον, ὅπερ ἐποίουν πολὺ μᾶλλον καθ’ ἑκάστην ἡμέραν, τά τε σιτία πόρρωθεν ὠνούμενοι καὶ καταφρονοῦντες δὴ τοῦ Λυσάνδρου, ὅτι οὐκ ἀντανῆγεν, ἀποπλέοντας τοὔμπαλιν παρ’ αὐτὸν ἆραι ἀσπίδα κατὰ μέσον τὸν πλοῦν. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

χρήση οπτικού υλικού για καλύτερη κατανόηση του κειμένου (Η περιοχή Λαμψάκου και Αιγός ποταμών) 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

χρήση οπτικού υλικού για καλύτερη κατανόηση του κειμένου (Αρχαία τριήρης) 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

το κείμενο με υπογραμμισμένα τα ρήματα Λύσανδρος δ’, ἐπεὶ ἦν ἡμέρα πέμπτη ἐπιπλέουσι τοῖς Ἀθηναίοις, εἶπε τοῖς παρ’ αὐτοῦ ἑπομένοις, ἐπὰν κατίδωσιν αὐτοὺς ἐκβεβηκότας καὶ ἐσκεδασμένους κατὰ τὴν Χερρόνησον, ὅπερ ἐποίουν πολὺ μᾶλλον καθ’ ἑκάστην ἡμέραν, τά τε σιτία πόρρωθεν ὠνούμενοι καὶ καταφρονοῦντες δὴ τοῦ Λυσάνδρου, ὅτι οὐκ ἀντανῆγεν, ἀποπλέοντας τοὔμπαλιν παρ’ αὐτὸν ἆραι ἀσπίδα κατὰ μέσον τὸν πλοῦν. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

η κύρια και οι δευτερεύουσες προτάσεις Λύσανδρος δ’, ἐπεὶ ἦν ἡμέρα πέμπτη ἐπιπλέουσι τοῖς Ἀθηναίοις, εἶπε τοῖς παρ’ αὐτοῦ ἑπομένοις, ἐπὰν κατίδωσιν αὐτοὺς ἐκβεβηκότας καὶ ἐσκεδασμένους κατὰ τὴν Χερρόνησον, ὅπερ ἐποίουν πολὺ μᾶλλον καθ’ ἑκάστην ἡμέραν, τά τε σιτία πόρρωθεν ὠνούμενοι καὶ καταφρονοῦντες δὴ τοῦ Λυσάνδρου, ὅτι οὐκ ἀντανῆγεν, ἀποπλέοντας τοὔμπαλιν παρ’ αὐτὸν ἆραι ἀσπίδα κατὰ μέσον τὸν πλοῦν. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

η κύρια και τα είδη των δευτερευουσών προτάσεων Λύσανδρος δ’, Χρονική πρόταση (πότε εἶπε ο Λύσανδρος) εἶπε τοῖς παρ’ αὐτοῦ ἑπομένοις, Χρονική / υποθετική πρόταση (πότε να αποπλέυσουν πίσω σ’ αυτόν) Αναφορική πρόταση (προσδιορίζει το περιεχόμενο της προηγούμενης πρότασης) Αιτιολόγική πρόταση (γιατί καταφρονούσαν το Λύσανδρο) ἀποπλέοντας τοὔμπαλιν παρ’ αὐτὸν ἆραι ἀσπίδα κατὰ μέσον τὸν πλοῦν. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

τελική απόδοση της δομής του κειμένου με χρήση διαγράμματος 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

Σύγκριση Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών επιτεύχθηκε: Θετικότερο παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη. Αύξηση της συμμετοχής των μαθητών. Ενεργητική προσέγγιση του κειμένου. Αξιοποίηση των γνώσεων που έχουν οι μαθητές στις νέες τεχνολογίες. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

Αξιολόγηση Η διαδικασία του μαθήματος και η διδασκαλία έγινε αποτελεσματικότερη. Θετική αντίδραση των μαθητών. Έξαψη της περιέργειας για το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών. Αξιολογήθηκαν οι σημειώσεις που κλήθηκαν να κρατήσουν οι μαθητές στα τεράδιά τους. Παρακινήθηκαν και άλλοι συνάδελφοι να «πειραματιστούν» με ανάλογες δικές τους εφαρμογές. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης

Επιπλέoν Σχόλια Το 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας διαθέτει τρείς αίθουσες με τον απαραίτητο εξοπλισμό και την ανάλογη διαμόρφωση ώστε να γίνονται μαθήματα με χρήση νέων τεχνολογιών. Είναι απαραίτητη η ύπαρξη υποδομών και εξοπλισμού ώστε η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη να μην είναι ευκαιριακή αλλά συνεχής. 11/11/2018 Βασίλης Συμεωνίδης