ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Στοιχεία Ψυχοδυναμικής Θεωρίας Κομοτηνή 02 /10/201 2 Θεοφάνης Βορβολάκος Ψυχίατρος Λέκτορας ΔΠΘ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Για να χρησιμοποιήσουμε κάποιο ψυχομετρικό μέσο (είτε το έχουμε επιλέξει ανάμεσα στα έτοιμα-σταθμισμένα είτε το έχουμε κατασκευάσει μόνοι μας), θα πρέπει.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Ηγέτες της Αναπηρίας του Αύριο
Περιεχόμενα Παρουσίασης
28η Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ, Άρτα 01 & 02 Ιουνίου 2017
Αφήγηση και Ιστορίες στη Διδακτική της Γλώσσας Σούδη Αντωνία, 428
Φροντίδα παιδιού με ψυχογενή ανορεξία
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΪΟΝ
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΦΟΡΕΑΣ: «MAGDIET CENTER» μηλιας α. γεωργιος Κατσιβέλη Στέλλα (Α.Μ )
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Σύγκρουση και διαπραγμάτευση
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Μελέτη περίπτωσης παιδιού με Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και δραστηριότητας και συνοδά προβλήματα μάθησης. Διεξαγωγή: Διεπιστημονική Ομάδα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
Αυτιστική διαταραχή – Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Τι είναι ψυχιατρική; Eίναι ο κλάδος της ιατρικής επιστήμης που ασχολείται με τη διερεύνηση των αιτιών, τη διάγνωση, τη θεραπεία ή και την αποκατάσταση.
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
Πολυπλοκοτητα - netlogo
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Διαταραχή ελλειματικής προσοχής-Υπερκινητικότητας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ

Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories) Carol Gray (1993 - The Gray Center for Social Learning and Understanding

Θεωρητικό Υπόβαθρο Τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού έχουν αδυναμία στην : κατανόηση των νοητικών καταστάσεων των άλλων («τύφλωση του νου») επεξεργασία και εύρεση συνολικού νοήματος από διαφορετικές πληροφορίες που αφορούν ένα πλαίσιο (αδύναμη κεντρική συνοχή)

Ανεπαρκής έως ανύπαρκτη κοινωνική κατανόηση Διαταραχή στην κοινωνική αλληλεπίδραση (DSM-IV)

Στόχοι Παροχή κοινωνικών πληροφοριών που είναι σαφείς και ακριβείς Διαμόρφωση μιας ρουτίνας συμπεριφορών (σαν κανόνες) Τήρηση της προβλεψιμότητας των κοινωνικών καταστάσεων

Χαρακτηριστικά των Κοινωνικών Ιστοριών Οπτικοποίηση του διδακτικού υλικού Περιορισμένη κοινωνική αλληλεπίδραση Εξατομίκευση Προσωπικά ενδιαφέροντα και προτιμήσεις ως κίνητρα Οπτική γωνία του ατόμου με αυτισμό

Για ποιόν ;;;; Άτομο Δεξιότητα / Συμπεριφορά Γεγονός Έννοια Κοινωνική κατάσταση

Διαδικασία Ανάπτυξης Κοινωνικών Ιστοριών 1. Προσδιορισμός Θέματος Προετοιμασία για δύσκολες καταστάσεις Διδασκαλία νέων δεξιοτήτων Πρόληψη αρνητικών αντιδράσεων Επιβεβαίωση επιτυχίας

2. Συλλογή πληροφοριών για το άτομο και την κοινωνική κατάσταση Που, Ποτε, Ποιος, Τι, Γιατί Παρατήρηση Συνεντεύξεις

3. Γράψιμο της Ιστορίας Σύντομη Δομή: Εισαγωγή, Κύριο Μέρος, Συμπέρασμα Μόνο σχετικές πληροφορίες

Α΄ ή γ΄ πρόσωπο Θετική διατύπωση Ακρίβεια στην έκφραση Ενδιαφέροντα και προτιμήσεις του ατόμου με αυτισμό Προσαρμογή στο στυλ μάθησης του ατόμου με αυτισμό: φωτογραφίες/ εικόνες Τήρηση της αναλογίας των προτάσεων

Περιγραφικές Προτάσεις Είναι η «ραχοκοκαλιά» της ιστορίας Περιγράφουν μία αληθινή κατάσταση Π.χ. «Μερικές φορές οι άνθρωποι χρειάζονται βοήθεια.»

Προτάσεις που αναφέρονται σε εσωτερικές καταστάσεις Περιγράφουν μία φυσική ή νοητική κατάσταση ενός άλλου ατόμου (επιθυμίες, πεποιθήσεις, γνώσεις, κίνητρα, φυσική κατάσταση/ υγεία) Π.χ. «Μερικές φορές οι άνθρωποι είναι άρρωστοι» «Οι άνθρωποι θέλουν να τους βοηθάνε»

Καθοδηγητικές Προτάσεις Περιγράφουν μία αντίδραση ή ένα σύνολο εναλλακτικών αντιδράσεων Χρήση κατάλληλων εκφράσεων για την αποφυγή σύγχυσης λόγω κυριολεκτικής κατανόησης Π.χ. «Αν δω κάποιον που χρειάζεται βοήθεια, μπορώ να τον ρωτήσω «Θέλετε βοήθεια;» «Στο πάρκο μπορώ να κάνω κούνια ή να τσουλήθρα»

Προτάσεις Επιβεβαίωσης Περιγράφουν μία αποδεκτή αξία ή άποψη μίας κοινότητας Ενισχύουν το νόημα των άλλων προτάσεων Π.χ. «Είναι πολύ καλό να βοηθάς τους άλλους.» «Όταν η ηλεκτρική σκούπα λειτουργεί κάνει ένα θόρυβο. Αυτό είναι εντάξει.»

Προτάσεις Ελέγχου Περιγράφουν προσωπικές στρατηγικές που χρησιμοποιεί το ίδιο το άτομο για να ανακαλέσει πληροφορίες της ιστορίας Αντανακλούν τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και τον προσωπικό τρόπο έκφρασης / γραφής Π.χ. «Μπορώ να σκεφτώ τι εννοεί κάποιος όταν λέει «θα γίνω καλύτερος». Είναι όπως όταν αλλάζει η κάμπια και γίνεται πεταλούδα.»

Προτάσεις Συνεργασίας Περιγράφουν τι θα κάνουν οι άλλοι για να βοηθήσουν το άτομο με αυτισμό Υπενθυμίζει σε άλλους τις δικές τους αντιδράσεις. Μπορεί να έχει ημιτελή μορφή Π.χ. «Ο κύριος Αντώνης μπορεί να βοηθήσει αν χρειαστώ βοήθεια στα Μαθηματικά.»

Η αναλογία της ολοκληρωμένης Κοινωνικής Ιστορίας 0-1 καθοδηγητικές ή ελέγχου _____________________________________ 2-5 περιγραφικές, προτάσεις για εσωτερικές καταστάσεις, προτάσεις επιβεβαίωσης ή προτάσεις σενεργασίας

4. Παρουσίαση της Ιστορίας Χαλαρή διάθεση Εισαγωγή Λίγα ερεθίσματα στο περιβάλλον Συμμετοχή άλλων ενηλίκων

5. Επανάληψη της ιστορίας Συστηματική ανάγνωση πριν από το γεγονός Σταδιακή απόσυρση Αποθήκευση της ιστορίας

6. Παρακολούθηση της συμπεριφοράς του ατόμου με αυτισμό – Αποτελέσματα της ιστορίας Από ενήλικες Από το ίδιο το άτομο με αυτισμό

Ερευνητικά ευρήματα Πλούσια κλινική εφαρμογή Περιορισμένη έρευνα Μεθοδολογικές αδυναμίες συνδυασμός παρεμβάσεων (λεκτική υπενθύμιση, συμβολικές αμοιβές)