Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Advertisements

Π.Π.Σ.Π.Α Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας Επίπεδο Β
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Σενάριο.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Τα γλωσσικά μαθήματα στο Ψηφιακό Σχολείο
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τπε και γλώσσα.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Μετάβαση από το Δημοτικό
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής σελ. 12 Λέξεις Κλειδιά: Δεδομένα (Data), Πληροφορία (Information), Επεξεργασία (Processing), Υπολογιστής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών. Τάξη: Γ’ Τμήμα: 1

Στόχοι της διαθεματικής εκπαιδευτικής δράσης: Για την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, οι μαθητές: Να έρθουν σε πιο ουσιαστική επαφή αξιοποιώντας το λεξιλόγιο των ενοτήτων που διδάχτηκαν στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη, συνθέτοντας κείμενα στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.

Στόχοι της διαθεματικής εκπαιδευτικής δράσης: Για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα, οι μαθητές: Να εξασκηθούν στην παραγωγή προφορικών και γραπτών κειμενικών ειδών (παραγωγή λόγου, πολυτροπικών κειμένων, επιλογής κατάλληλων λέξεων, πολυσημίας) και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους.

Στόχοι της διαθεματικής εκπαιδευτικής δράσης: Για την Αγγλική Γλώσσα, οι μαθητές: Να εξασκηθούν στη χρήση της καθομιλουμένης . Να εξοικειωθούν με τη χρήση ορολογίας και ειδικότερα αυτής που αφορά πολιτιστικά μνημεία.

Στόχοι της διαθεματικής εκπαιδευτικής δράσης: Για την Πληροφορική, οι μαθητές στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης: Να γνωρίσουν το τρόπο λειτουργίας του «υπολογιστικού νέφους». Να εργαστούν πάνω σε ταυτόχρονη εισαγωγή δεδομένων στην ανοιχτού κώδικα υπηρεσία καταγραφής γεωγραφικών στοιχείων και δεδομένων τύπου “Open Street Map”.

Στάδια εκπαιδευτικής δράσης Επιλογή μνημείων από τους μαθητές Αναζήτηση πληροφοριών – Σύνθεση κειμένων – Εμπλουτισμός με εικόνες Μετάφραση από ομάδες μαθητών σε Αγγλικά και Αρχαία Ελληνικά Κατασκευή – Τελικό προϊόν ... και ακόμη συνεχίζουμε τη δράση μας...

Τρόπος κατασκευής – Δημιουργία νέου χάρτη Δημιουργήσαμε «ένα νέο στιγμιότυπο γεωγραφικού χάρτη» από τη google.

Τρόπος κατασκευής Ορίσαμε πεδία «στον πίνακα δεδομένων» τού υπό αναφορά γεωγραφικού επιπέδου:

Τρόπος κατασκευής Επιλέξαμε «προσθήκη», έπειτα προσθήκη επιπέδου και δώσαμε την ονομασία: «Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου».

Τρόπος κατασκευής Έπειτα, από την «επεξεργασία» του χάρτη, ορίσαμε σημεία σε αυτόν και προσθέσαμε δεδομένα στα ήδη ορισμένα πεδία, τα οποία ήταν απαραίτητα για τη δράση (κείμενα, εικόνες, κτλ).

Τρόπος κατασκευής Έπειτα, από την «επεξεργασία» του χάρτη, ορίσαμε σημεία σε αυτόν και προσθέσαμε δεδομένα στα ήδη ορισμένα πεδία, τα οποία ήταν απαραίτητα για τη δράση (κείμενα, εικόνες, κτλ).

Σύστημα γεωγραφικών πληροφοριών google maps

Link χάρτη: https://www. google. com/maps/d/embed