Διαδραστικά σχολικά βιβλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ Ή ΤΙΤΛΟΔΟΤΗΣΗ ;
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Δώστε πρώτα τα φύλλα εργασίας από το πείραμα «Όξινος χαρακτήρας καρβοξυλικών οξέων»
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Πάγκαλος Σ.-Χαραλαμπατου Λ.
καρβοξυλικών οξέων, υδατανθράκων,
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Χρήση των Τ.Π.Ε στη διοίκηση της Εκπαίδευσης οι Τ.Π.Ε ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο δηλ διδασκαλία των βασικών δεξιοτήτων χειρισμού Η.Υ. οι Τ.Π.Ε ως.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
Καθαριότητα στην καθημερινή μας ζωή Εργασία στο μαθημα της Χημειας Καθαριότητα στην καθημερινή μας ζωή Παρθενίου Γεσθημανή Στεμπάρι Φλάβια Γκινάι Λούσυ.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
Παρασκευή σαπουνιού Μάντζιου Μαρία χημικός. σαπούνια ονομάζονται τα άλατα των ανωτέρων μονοκαρβοξυλικών οξέων (παλμιτικού, στεατικού και ελαϊκού) με νάτριο.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Διδακτική της Πληροφορικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδραστικά σχολικά βιβλία Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Τεχνολογικών Κλάδων (Β1 επίπεδο συναφών κλάδων ΠΕ04) Παράδειγμα Διδακτικής Χρήσης των Διαδραστικών Σχολικών Βιβλίων στο Κεφάλαιο των Καρβοξυλικών Οξέων

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία http://ebooks.edu.gr/new/

Υλικό ανά μάθημα

Χημεία Β’ Γενικού Λυκείου – Γενικής Παιδείας Χημεία Β’ Γενικού Λυκείου – Γενικής Παιδείας

Διαδραστικό Βιβλίο Χημείας

Διαδραστικό Βιβλίο Χημείας 2.1. Αλκοόλες

Αλκοόλες - Φαινόλες Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Πειράματα και Προσομοίωσεις Παρουσιάσεις Link στη Βικιπαίδεια

Παιχνίδι με τις αλκοόλες και Φαινόλες- Παζλ

Οφέλη από το Παιχνίδι - Παζλ Μέσα από το παιχνίδι οι μαθητές: Εξοικειώνονται με τα μοριακά μοντέλα σφαιρών και ράβδων Αξιολογούν και ελέγχουν οι μαθητές τις γνώσεις τους και τις δεξιότητες τους για τις χημικές αναπαραστάσεις π.χ. των αλκοολών

Προσομοίωση: Παραδείγματα αλκοολών

Οφέλη από τη Χρήση της Προσομοίωσης Οι μαθητές μέσα από τη διάδραση με την προσομοίωση: Εξοικειώνονται με την τρισδιάστατη αναπαράσταση των μοριακών δομών στο χώρο (υπάρχει επιλογή για συνεχόμενη περιστροφή του μοντέλου σφαιρών και ράβδων) Αναγνωρίζουν τη δυνατότητα πολλαπλών αναπαραστάσεων μίας μοριακής δομής (ονοματολογία, σκελετικός τύπος και μοντέλο σφαιρών και ράβδων) Μαθαίνουν να δημιουργούν συνδέσεις και να μεταφέρονται από δισδιάστατες στις τρισδιάστατες αναπαραστάσεις της μοριακής δομής

Προβολή παραδειγμάτων: Αλκοόλες - Φαινόλες

Προβολή παραδειγμάτων: Αλκοόλες - Φαινόλες

Οφέλη από την Προβολή Παραδειγμάτων Οι μαθητές μέσα από την προβολή παραδειγμάτων: Εξοικειώνονται με τις πολλαπλές χημικές αναπαραστάσεις Εξοικειώνονται με την τρισδιάστατη αναπαράσταση μοριακών δομών στο χώρο

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ 4.2. Λίπη και Έλαια

Λίπη και έλαια Σαπωνοποίηση των τριγλυκεριδίων Λίπη και έλαια Σαπωνοποίηση των τριγλυκεριδίων Υπερσύνδεση (Link) Βίντεο

Βίντεο

Οφέλη από την ενσωμάτωση Βίντεο Σε ένα βίντεο μπορεί να παρουσιαστεί μία πειραματική διαδικασία: Ο χρόνος είναι περιορισμένος για την εφαρμογή του πειράματος σε πραγματικό χρόνο στην τάξη Κάποια από τα απαιτούμενα στάδια μπορεί να είναι περιοριστικά όπως για παράδειγμα ενεργοβόρα ή και επικίνδυνα για πρόκληση ατυχημάτων Το βίντεο μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για συζήτηση σε επίπεδο τάξης: Για τις απλές εφαρμογές της Χημείας στην Καθημερινή Ζωή Για τη σύνδεση του συμβολικού επιπέδου προσέγγισης της Χημείας (χημικές εξισώσεις σαπωνοποίησης των τριγλυκεριδίων) με το μακροσκοπικό επίπεδο (παρασκευή σαπουνιού) Για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των σαπουνιών

Διερευνητική Διαδραστική Εφαρμογή

Οφέλη από τη Διερευνητική Διαδραστική Εφαρμογή Η διαδραστική εφαρμογή βοηθάει τους μαθητές: Να εξοικειωθούν με την ονοματολογία των λιπών και των ελαίων Να κατανοήσουν την αντίδραση υδρόλυσης τριγλυκεριδίων (εστέρες της γλυκερόλης) με διαφορετικά λιπαρά οξέα (μονοκαρβοξυλικά οξέα με μακριά ανθρακική αλυσίδα) σε αλκαλικό περιβάλλον π.χ. NaOH Να εξετάσουν τις μεταβολές στα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες του σαπουνιού μεταβάλλοντας τη σύσταση του

Υπερσύνδεση (Link) στη Βικιπαίδεια

Οφέλη από τη χρήση υπερσυνδέσμων Οι υπερσύνδεσμοί (links/ hyperlinks): Παρέχουν στους μαθητές επιπλέον πληροφορίες για τους χρησιμοποιούμενους χημικούς όρους μέσα στο κείμενο Εξοικειώνουν τους μαθητές με διαδικασίες αναζήτησης πληροφοριών στο διαδίκτυο

Προστιθέμενη Αξία Αποθετήριο πολυμεσικού υλικού (βίντεο, προσομοιώσεις, quiz) σε άμεση διασύνδεση με το υπό διδασκαλία αντικείμενο Τα πειράματα επίδειξης σε βίντεο συνδέουν το μακροσκοπικό και το συμβολικό επίπεδο προσέγγισης της Χημείας Με το παιχνίδι ερωτήσεων μπορεί να γίνει ανακεφαλαίωση-εξέταση με μορφή παιχνιδιού για τους μαθητές Εύκολη πρόσβαση υλικού Διαδραστικών Σχολικών Βιβλίων online