Fyzika 6. ročník.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
Advertisements

Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Fyzika a chemie společně CZ/FMP/17B/0456 SOUBOR VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ FYZIKA + CHEMIE ZŠ A MŠ KAŠAVA ZŠ A MŠ CEROVÁ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διατροφολογίας Πρακτική άσκηση στην Κοινότητα Δημοτικό Γυμναστήριο Πετρούπολης Ελεάνα Νικολάου Α.Μ
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
Το Αντικείμενο του Λογικού Σχεδιασμού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ επεμβατικεσ πραξεισ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Το να γίνεις ευτυχισμένος
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Εργασία Φυσικής.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Εισαγωγικές γνώσεις.
Η έννοια Άνωση.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Οι φυσικές καταστάσεις.
SNOWBOARDING & SKIING michaela krafčíková 1.D
UHOL - úvod Vypracovala: S. Vidová.
Zákon sily Kód ITMS projektu:
Medzinárodná sústava jednotiek SI
5. Podľa uvedenej chemickej rovnice : 2 Na + Cl2  2 NaCl vypočítajte,
Mechanická práca Kód ITMS projektu:
Mechanická práca na naklonenej rovine
Uhol a jeho veľkosť, operácie s uhlami
Rovnobežky, kolmice.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
TLAK V KVAPALINÁCH A PLYNOCH
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Gymnázium sv. Jána Bosca Bardejov
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Tijela i tvari Otto Miler Matulin, 7.a.
Kako određujemo gustoću
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
Pohyb hmotného bodu po kružnici
Υφή και Δομή του Εδάφους
Téma: Trenie Meno: František Karasz Trieda: 1.G.
VALEC Matematika Geometria Poledník Denis.
Zašto neka tijela plutaju na vodi, a neka potonu?
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Αγαπημένο μου παιδί....
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Fyzika 6. ročník

HUSTOTA LÁTKY Výpočet hustoty látky

Čím sa líšia a čo majú spoločné telesá na obrázku? Vidíme, že telesá z rozličných látok s objemom 1 cm3 majú rozličné hmotnosti. Telesá z tej istej látky s objemom 1 cm3 majú rovnakú hmotnosť. Meď 1cm3 Hliník 1cm3 Železo 1 cm3 Olovo 1 cm3 2,7 g 7,8 g 8,9 g 11,3 g Meď 1 cm3 Meď 1 cm3 Meď 1 cm3 8,9 g 8,9 g 8,9 g

Z našich pokusov vyplýva: Hmotnosť 1 cm3 látky je pre každú látku iná, ale pre tú istú látku je rovnaká. Túto vlastnosť látok opisujeme fyzikálnou veličinou hustota látky, označujeme ju písmenom gréckej abecedy ρ (čítaj ró).

Jednotky hustoty látky: g gram na kubický centimeter, značka — cm3 kg kilogram na kubický meter, značka — m3 Zapamätáme si: 1 kg/m3=0,001 g/cm3 1 g/cm3=1000 kg/m3

Hodnoty hustoty niektorých látok môžeme zapísať takto: hliník 2,7 g/cm3 = 2700 kg/m3 meď 8,9 g/cm3 = 8900 kg/m3 železo 7,8 g/cm3 = 7800 kg/m3

Ako vypočítame hustotu látky?

Príklad: Zlatý náramok s objemom 1,2 cm3 má hmotnosť 23,16 g. Vypočítajte hustotu zlata v jednotkách: g/cm3 Výpočet:

Otázky: Ako označujem fyzikálnu veličinu – hustota látky? Aké sú jednotky hustoty látky? Ako vypočítame hustotu látky?

Použitá literatúra: Janovič, J. a kol.: Fyzika pre 6. ročník ZŠ. Bratislava: SPN, 2002. ISBN 80-08-03455-6 Rástocká, E.: Fyzikálny zošit pre 6. ročník ZŠ. Bratislava: MAPA Slovakia, 2001. ISBN 80-8067-051-X

Ďakujem za pozornosť