Εκπαιδευτικά λογισμικά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Advertisements

ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Οι θέσεις της ΕΤΠΕ για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Βασικές κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικά λογισμικά Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Η έννοια και οι κατηγορίες Εκπαιδευτικών Λογισμικών - Περιβαλλόντων 2 2

Στόχοι της Παρουσίασης: Γνωριμία με τις βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού και περιβαλλόντων γενικότερα καθώς και με τα κριτήρια κατηγοριοποίησης τους Εισαγωγή στο γενικότερο θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται η κατηγοριοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού

Εκπαιδευτικό λογισμικό Χαρακτηρίζεται κάθε λογισμικό (εφαρμογή, σύστημα ή περιβάλλον), το οποίο υποστηρίζει τη διδασκαλία ή και τη μάθηση Μπορεί να είναι: Εκπαιδευτικό λογισμικό με σαφή μαθησιακό και διδακτικό σκοπό, σε μορφή DVD, δικτυακού τόπου, υπολογιστικών νεφών και άλλα Λογισμικό γενικής χρήσης, όπως κειμενογράφος, λογιστικά φύλλα, βάσεις δεδομένων και άλλα, το οποίο χρησιμοποιείται ως γνωστικό εργαλείο (cognitive tool)

Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Το βασικό ζητούμενο στην κατηγοριοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού είναι η ομάδα των κριτηρίων που θα επιλεχθεί Ενδεικτικά κριτήρια: Το ποιος έχει τον έλεγχο (μαθητής ή διδάσκοντας) της χρήσης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος Κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της διεπαφής ή τεχνικά χαρακτηριστικά περιβάλλοντος Τους προτεινόμενους διδακτικούς στόχους Τους τρόπους «συνάρθρωσης» του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με την εκπαιδευτική διαδικασία Τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Ένα λογισμικό μπορεί να αντιστοιχεί σε περισσότερες από μια κατηγορίες

Βασικές Ομάδες Κριτηρίων Οι δύο πιο διαδεδομένες ομάδες κριτηρίων είναι: Κατηγοριοποίηση με βάσεις τις υποκείμενες θεωρίες μάθησης και τις συνεπαγόμενες διδακτικές πρακτικές Κατηγοριοποίηση με βάση τις τεχνολογίες ανάπτυξης και τα παιδαγωγικά ρεύματα

Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού με βάση τις Θεωρίες Μάθησης και τις συνεπαγόμενες διδακτικές πρακτικές Υπολογιστικά Περιβάλλοντα για τη Διδασκαλία & την Ανθρώπινη Μάθηση Λογισμικά καθοδηγούμενης διδασκαλίας, tutorials, πρακτικής και εκγύμνασης Θεωρία του Συμπεριφορισμού Θεωρία Επεξεργασία της Πληροφορίας Λογισμικά καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης Κοινωνικοπολιτιστικές Θεωρίες Μάθησης Λογισμικά έκφρασης, επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργίας Κονστρουκτιβιστικές Θεωρίες Μάθησης

Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού με βάση τις Τεχνολογίες ανάπτυξης και τα παιδαγωγικά ρεύματα Υπολογιστικά Περιβάλλοντα για τη Διδασκαλία & την Ανθρώπινη Μάθηση Λογισμικά στα οποία το πληροφορικό σύστημα λειτουργεί ως «δάσκαλος» Λογισμικά στα οποία το πληροφορικό σύστημα λειτουργεί ως «μαθητής» Λογισμικά στα οποία το πληροφορικό σύστημα λειτουργεί ως «συνεργάτης» του μαθητή ή ως εργαλείο μάθησης

Βασικές κατηγορίες λογισμικών Α. Λογισμικά/ περιβάλλοντα γνωστικών αντικειμένων Β. Λογισμικά και συστήματα γενικής χρήσης Γ. Συστήματα διδασκαλίας και μάθησης και συσκευές σύνδεσης με το περιβάλλον

Α. Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Λογισμικών για τις Φυσικές Επιστήμες Λογισμικά εξάσκησης και πρακτικής Υπερκείμενα και ηλεκτρονικά βιβλία πολυμέσων Συστήματα προσομοιώσεων Ανοικτά περιβάλλοντα διερεύνησης Συστήματα μοντελοποίησης Λογισμικά οπτικοποίησης Προγραμματιζόμενα περιβάλλοντα Ελεύθερο λογισμικό ανάπτυξης δημιουργικότητας

Λογισμικά Εξάσκησης και Πρακτικής: Αποτελούν τις πρώτες διαδεδομένες εφαρμογές στις Φυσικές επιστήμες Αναφέρονται σε συγκεκριμένα βιβλία και αναλυτικά προγράμματα Παρέχουν προβλήματα και ασκήσεις που περιλαμβάνουν στοιχεία της αντίστοιχης θεωρίας καθώς και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής Κλειστού τύπου ερωτηματολόγιο στο Λογισμικό του ΠΙ «Βιολογία Α’ – Β’ Γυμνασίου» Κλειστού τύπου ερωτηματολόγιο στο Λογισμικό του ΠΙ «Χημεία Β’ – Γ’ Γυμνασίου»

Υπερμέσα και Ηλεκτρονικά Βιβλία Πολυμέσων: Αποτελούν λογισμικά που συνδυάζουν εικόνες, γραφικά, ήχο, βίντεο, απλό κείμενο και υπερσυνδέσεις σε μη γραμμική οργάνωση πληροφοριών και του περιεχομένου Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος Λογισμικό Χημείας Ενιαίου Λυκείου ''ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ''

Συστήματα Προσομοιώσεων: Στις προσομοιώσεις προσφέρεται η δυνατότητα μεταβολής της τιμής μεταβλητών σε διακριτές τιμές ή σε ορισμένο εύρος Προσομοίωση του PhET για την «Πυκνότητα» Προσομοίωση του PhET για τις «Ιδιότητες Αερίου»

Ανοιχτά Περιβάλλοντα Διερεύνησης Ανοικτά υπολογιστικά περιβάλλοντα κατασκευής και διερεύνησης της συμπεριφοράς των αντικειμένων και των νόμων ενός εικονικού περιβάλλοντος Στην κατηγορία των ανοικτών περιβαλλόντων ανήκουν τα εικονικά εργαστήρια Τα εικονικά εργαστήρια επιτρέπουν τη διεξαγωγή πειραμάτων μέσα από χειρισμούς στην οθόνη του Η/Υ Σύνθετο Εργαστηριακό Περιβάλλον (Σ.Ε.Π.) Εικονικό εργαστήριο Χημείας Irydium Vlab

Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης: Επιτρέπουν στο χρήστη να προχωρήσει σε απλοποιημένη αναπαράσταση ενός συστήματος που εστιάζεται κυρίως σε συγκεκριμένα παρατηρούμενα χαρακτηριστικά ή συνιστώσες όπως σε ιδέες, αντικείμενα, γεγονότα, φαινόμενα ή διαδικασίες Δραστηριότητα για την εκφόρτιση πυκνωτή στο περιβάλλον “Modellus”

Λογισμικά Οπτικοποίησης: Animation για την οπτικοποίηση ηλεκτρομαγνητικού κύματος. Τα διανύσματα του ηλεκτρικού πεδίου (κόκκινου) είναι παράλληλα στον άξονα Υ, τα διανύσματα του μαγνητικού πεδίου (μπλε) είναι παράλληλα στον άξονα Ζ. y z x Animation για την οπτικοποίηση των δονήσεων τάσης και κάμψης του μη γραμμικού μορίου του νερού (H2O).

Μικρόκοσμοι – Προγραμματιζόμενα Περιβάλλοντα: Εργαλεία δημιουργίας μικρών εξειδικευμένων εφαρμογών Το περιβάλλον εργασίας του ”MicroWorlds Pro” Προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH του Media Lab (M.I.T)

Ελεύθερο λογισμικό ανάπτυξης δημιουργικότητας Πρόγραμμα σχεδίασης συντακτικών μοριακών τύπων Chemsketch της ACD/Labs Πρόγραμμα σχεδίασης γραφικών παραστάσεων Graphmatica 2.4

Β. Λογισμικά και συστήματα γενικής χρήσης Βασικά λογισμικά γενικής χρήσης Επεξεργαστής κειμένου - Λογισμικό παρουσίασης Λογιστικό φύλλο - Βάση δεδομένων Ελεύθερα λογισμικά Λογισμικά ηλεκτρονικής αξιολόγησης Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης Συστήματα στο Διαδίκτυο Ψηφιακές Εγκυκλοπαίδειες (π.χ. Wikipedia) Φυλλομετρητές, μηχανές αναζήτησης, εκπαιδευτικές πύλες Ιστοσελίδες, blogs, WebQuests (Ενδεικτικές Ιστοεξερευνήσεις) και wikis Καταγραφή και επεξεργασία ήχου, εικόνας, βίντεο Ελεύθερο λογισμικό καταγραφής/αναπαραγωγής και οργάνωσης ψηφιακών εικόνων (ζωγραφιές, φωτογραφίες, κλπ.) Ελεύθερο λογισμικό καταγραφής/αναπαραγωγής και οργάνωσης ήχου (μουσική, ηχητικό υλικό, κλπ.) Ελεύθερο λογισμικό καταγραφής, αναπαραγωγής & οργάνωσης βίντεο

Ηλεκτρονική αξιολόγηση - δημιουργία ασκήσεων και σταυρολέξων Δημιουργία ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων (quiz) με διαφόρων τύπων ερωτήσεις, ασκήσεων και σταυρολέξων στο ελεύθερο λογισμικό Hot Potatoes

Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης Το περιβάλλον εννοιολογικής χαρτογράφησης Cmap. Το παράδειγμα του εννοιολογικού χάρτη «Οργανικές ενώσεις»

Γ. Συστήματα διδασκαλίας και μάθησης και συσκευές σύνδεσης με το περιβάλλον Συνεργατικά περιβάλλοντα (π.χ. περιβάλλον δημιουργίας wiki, webspiration, GoogleDocs) Ιστολόγια (blog) (π.χ. ιστολόγιο που δημιουργείται από κάθε επιμορφούμενο μέσω χρήσης υπηρεσίας σχολικού δικτύου ή ισοδύναμου) Σύστημα διαχείρισης διδασκαλίας και μάθησης στο Διαδίκτυο (π.χ. Moodle, BlackBoard) Μικρόκοσμοι - Συστήματα Ρομποτικής τύπου Logo – Lego π.χ. Beeboot, LegoWedo, κλπ. (όπου είναι διαθέσιμα) Συσκευές και εφαρμογές σύνδεσης με το περιβάλλον (π.χ. διαδραστικός πίνακας, GPS σε κινητό τηλέφωνο)

Ιστοσελίδες με εκπαιδευτικό λογισμικό: e-yliko.gr National Library of Virtual Manipulatives (NLVM) PhET - Interactive Simulations Pixton - Δημιουργία κόμικς στο διαδίκτυο Webspiration Online Visual Thinking Tool | mywebspiration.com Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών σε Προγράμματα Π.Ε. (Κ.Π.Ε. Καστοριάς) Αποθετήριο Τεχνικής Στήριξης ΣΕΠΕΗΥ (για Linux) Εκπαιδευτικό Λογισμικό Δημοτικού (Π.Ι.) …