Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Logo Κεφάλαιο 6.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Π λ ύ γ ω ν α Γρηγόρης Τάσιου.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ.
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Με το LEGO Mindstorms NXT
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Εξάσκηση στα Γεωμετρικά Σχήματα Δημιουργήθηκε από την Πασχαλίνα Γκρούγια κάντε κλικ για συνέχεια.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
Δημιουργία Λογαριασμού
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΟΛΥΓΩΝΑ 02/17 Καραγιάννη Φωτεινή Β1.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
Σχεδιάστε μια σκακιέρα
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο.
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ψ=αχ+β 2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Συντελεστής διεύθυνσης
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κεφάλαιο 2 Logo - MicroWorlds Pro Σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης Κάντε κλικ για έναρξη…

Η χελώνα μετακινείται και σχεδιάζει Η χελώνα της Logo Πατώντας το εικονίδιο «Δημιουργία χελώνας» και κάνοντας κλικ στη σελίδα εμφανίζεται η χελώνα Η χελώνα στη σελίδα Η χελώνα μετακινείται και σχεδιάζει

Εντολές κίνησης της χελώνας Κινείται μπροστά κατά x pixels Π.χ. μπ 20 Μπροστά (μπ) x Κινείται πίσω κατά x pixels Π.χ. πι 20 Πίσω (πι) x Στρίβει δεξιά κατά y μοίρες Π.χ. δε 20 Δεξιά (δε) y Στρίβει αριστερά κατά y μοίρες Π.χ. αρ 20 Αριστερά (αρ) y Σε παρένθεση είναι η συντόμευση της εντολής. Να έχετε υπόψη ότι μπορείτε να δώσετε τις εντολές χωρίς τόνους και με μικρά γράμματα Π.χ. μπροστα x Όμως, προτιμούμε τη συντόμευση μπ x

Εντολές γραφικών της χελώνας Όταν κινείται η χελώνα θα σχεδιάζει Π.χ. στκ Στυλόκάτω (στκ) Όταν κινείται η χελώνα δεν θα σχεδιάζει Π.χ. στα Στυλόάνω (στα) Σβήνει τα γραφικά της σελίδας κι επαναφέρει τη χελώνα στο κέντρο Π.χ σβγ ΣβήσεΓραφικά (σβγ) Σε παρένθεση είναι η συντόμευση της εντολής Να έχετε υπόψη ότι μπορείτε να δώσετε τις εντολές και χωρίς τόνους και με μικρά γράμματα Π.χ. μπροστά x Όμως, προτιμούμε τη συντόμευση μπ x

Παράδειγμα 1 : Σχεδίαση τετραγώνου στκ μπ 100 δε 90 δε 90 Σχεδιάζει τετράγωνο με πλευρά 100 pixels Tip : Τί θα γίνει αν δώσουμε πρώτα μία κλίση στη χελώνα με την εντολή δε 45 ;

Παράδειγμα 2 : Σχεδίαση σκάλας στκ μπ 50 δε 90 μπ 50 αρ 90 Σχεδιάζει σκάλα με πλάτος και ύψος 50 pixels στκ μπ 50 δε 90 μπ 50 αρ 90 μπ 50 δε 90 μπ 50 Το ίδιο αποτέλεσμα δίνει. Μπορούμε να βάλουμε πολλές εντολές σε μία γραμμή

Εντολή επανάληψης επανάλαβε Δείτε το παράδειγμα 1. Παρατηρείτε ότι οι εντολές μπ 100 δε 90 επαναλαμβάνονται 4 φορές; Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εντολή επανάλαβε, όπου λέει στον υπολογιστή να επαναλάβει μία ομάδα εντολών όσες φορές θέλουμε. στκ μπ 100 δε 90 δε 90 Σχεδιάζει τετράγωνο με πλευρά 100 pixels στκ επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] Έχει το ίδιο αποτέλεσμα! γράφεται Η εντολή επανάλαβε έχει την εξής μορφή : επανάλαβε αριθμός_επαναλήψεων [εντολές]

Σχεδίαση πολυγωνικών σχημάτων Για σχεδίαση πολυγωνικού σχήματος (τριγώνου, τετραγώνου, πενταγώνου κ.ο.κ..) θα πρέπει η χελώνα να στρίβει σωστά. Για να υπολογίσουμε πόσες μοίρες θα στρίβει ακολουθούμε την εξής σκέψη : Σχήμα με ν πλευρές Η χελώνα πρέπει να στρίβει κατά 360 / ν μοίρες (π.χ. για εξάγωνο ν=6, η χελώνα πρέπει να στρίβει 360 / 6 = 60 μοίρες) στκ επανάλαβε 6 [μπ 50 δε 60] Σχεδιάζει εξάγωνο με πλευρά 50 pixels. Μετά από κάθε βήμα η χελώνα στρίβει δεξιά κατά 360 / 6 = 60 μοίρες. Αν πριν την επανάλαβε είχαμε δώσει δε 30, η χελώνα πριν ξεκινήσει θα έπαιρνε μία ελαφρά κλίση.

Παράδειγμα 3 : Σχεδίαση οκταγώνου με μήκος πλευράς που δίνει ο χρήστης Παράδειγμα 3 : Σχεδίαση οκταγώνου με μήκος πλευράς που δίνει ο χρήστης Στο παράδειγμα αυτό θα σχεδιάσουμε ένα οκτάγωνο (ν=8) όπου το μήκος της κάθε πλευράς θα είναι παραμετρικό, δηλαδή θα καθορίζεται από την τιμή που θα δίνει ο χρήστης. σβγ στκ ερώτηση [Δώσε το μήκος της πλευράς του οκταγώνου] κάνε "μήκος απάντηση επανάλαβε 8 [μπ :μήκος δε 360 / 8] Σχεδιάζει οκτάγωνο με πλευρά παραμετρική (την τιμή θα την εισάγει ο χρήστης με την εντολή ερώτηση). Την τιμή (απάντηση) που δίνει χρήστης την αποθηκεύουμε σε μία μεταβλητή με όνομα «μήκος» και την χρησιμοποιούμε στην επανάλαβε. Tip : Μπορείτε να κάνετε παραμετρική και τη γωνία κλίσης; Εδώ ο χρήστης έδωσε για το μήκος πλευράς τιμή 100

Παράδειγμα 4 : Σύνθετο σχήμα σβγ στκ κάνε "α 1 επανάλαβε 9 [κάνε "α :α + 10 επανάλαβε 4 [μπ :α δε 90]] Σχεδιάζει 9 φορές ένα τετράγωνο αλλά η πλευρά κάθε φορά αυξάνεται κατά 10 pixels. Αυτό καθορίζεται στη μεταβλητή α. Σε κάθε επανάληψη η τιμή της πλευράς α αυξάνεται κατά 10 και σχεδιάζεται το αντίστοιχο τετράγωνο. Οι τιμές της πλευράς a σε κάθε επανάληψη είναι : 11, 21, 31 κ.ο.κ.

Ασκήσεις Δώστε τις εντολές να σχεδιάσει η χελώνα το παρακάτω σχήμα : (Βάλτε ό,τι μήκος θέλετε στις γραμμές). (Βάλτε ό,τι μήκος θέλετε στις γραμμές. Θα χρειαστείτε την εντολή στα για να πάει δίπλα χωρίς να σχεδιάσει).

Ασκήσεις Πώς θα καθοδηγήσετε τη Logo να εμφανίσει το όνομά σας 200 φορές; Δώστε την εντολή να σχεδιαστεί ένα πεντάγωνο. Γράψτε ένα πρόγραμμα όπου ο χρήστης θα δίνει το μήκος μίας γραμμής και η χελώνα της Logo θα τη σχεδιάζει. Δώστε τις εντολές να σχεδιάσει η χελώνα το παρακάτω σχήμα : (Πρόκειται για ακτίνες. Καθορίστε μήκος ακτίνας 50 pixels και γωνία κλίσης 30 μοίρες) Τροποποιήστε το παραπάνω ώστε ο χρήστης να δίνει τη γωνία κλίσης Δώστε τις εντολές όπου η χελώνα θα σχεδιάσει τα γράμματα Τ και Κ. Το ύψος των γραμμάτων θα το δίνει ο χρήστης.