Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε τον έλεγχο του φαναριού. Ο αλγόριθμος μπορεί να περιγραφεί με βήματα ως εξής: Περπάτησε μέχρι την άκρη του πεζοδρομίου. Έλεγξε το σηματοδότη για τους πεζούς. Αν ο σηματοδότης είναι πράσινος, τότε πέρασε προσεκτικά το δρόμο∙ διαφορετικά (δηλ. αν είναι κόκκινος), περίμενε στην άκρη του πεζοδρομίου μέχρι το φανάρι να γίνει πράσινο.

2 ΑνΔιαφορετικά συνθήκη [εντολή 1] [εντολή 2]
Να γραφεί ένας αλγόριθμος που θα μας δίνει την απόλυτη τιμή ενός αριθμού. Αν θυμηθούμε λίγο τα μαθηματικά, η απόλυτη τιμή ενός αριθμού x ισούται με: x, αν x >= 0, -x, αν x < 0. Η εντολή της Logo που χρησιμεύει για την εκτέλεση του παραπάνω αλγορίθμου από τον υπολογιστή είναι η: ΑνΔιαφορετικά συνθήκη [εντολή 1] [εντολή 2] Με την εντολή αυτή ο υπολογιστής ελέγχει αρχικά, αν ισχύει η συνθήκη. Στη συνέχεια ανάλογα με το αν ισχύει (είναι αληθής), εκτελεί την πρώτη εντολή∙ διαφορετικά εκτελεί τη δεύτερη. για απόλυτη :χ ΑνΔιαφορετικά :χ < 0 [Ανακοίνωση (φρ [Η απόλυτη τιμή είναι: ] (-1) * :χ)] [Ανακοίνωση (φρ [Η απόλυτη τιμή είναι: ] :χ)] τέλος

3 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 : ΚΟΥΙΖ Για παιχνίδιΓνώσεων
ερώτηση [Πώς ονομάζεται στα αγγλικά η μνήμη του υπολογιστή, όπου αποθηκεύουμε προσωρινά δεδομένα και εντολές?] ΑνΔιαφορετικά ανήκει? Απάντηση [RAM R.A.M.] [ανακοίνωση [ΜΠΡΑΒΟ!]] [ανακοίνωση [ΛΑΘΟΣ!]] τέλος Εισάγετε ήχο σε κάθε περίπτωση

4 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : ΚΟΥΙΖ + χρόνος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : ΚΟΥΙΖ + χρόνος Για αντανακλαστικά ΑρχικοποίησηΧρονιστή κάνε “αρ1 1 + τυχαίο 100 κάνε “αρ2 1 + τυχαίο 100 ερώτηση (φρ[πόσο κάνει ] :αρ1 “επί :αρ2 “?) ΑνΔιαφορετικά απάντηση = :αρ1 * :αρ2 [ανακοίνωση (φρ[ΜΠΡΑΒΟ! Ο χρόνος σου ήταν ] χρονιστής / 10 “δευτερόλεπτα! ) ] [ανακοίνωση [ΛΑΘΟΣ απάντηση!]] τέλος

5 test Γράψτε μία διαδικασία που θα ανακοινώνει ποιος από τους 2 αριθμούς που δέχεται είναι μικρότερος. Θεωρήστε ότι οι αριθμοί δεν είναι ίσοι.

6 …λύση για Μικρότερος :x :y Ανδιαφορετικά :x < :y
[ Ανακοίνωση [ο πρώτος μικρότερος από τον δεύτερο] ] [ Ανακοίνωση [ο δεύτερος μικρότερος από τον πρώτο] ] Τέλος Κλήση Μικρότερος 10 20 Μικρότερος 5 10

7 άσκηση Γράψτε μία διαδικασία που θα ζητάει από τον χρήστη 2 αριθμούς και θα ανακοινώνει ποιος από τους 2 αριθμούς είναι μικρότερος. Θεωρήστε ότι οι αριθμοί μπορεί να είναι ίσοι.

8 Επίλυση πρωτοβάθμιας εξίσωσης αx+β=0

9 Τώρα μπορούμε να φτιάχνουμε πιο σύνθετα προγράμματα:
Αριθμομηχανή Κυνηγητό σκύλου γάτας


Κατέβασμα ppt "Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google