Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα PISA Πιλοτική Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)
Advertisements

PISA 2015 Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό (Released Material)
DILIGENT A DIgital Library Infrastructure on Grid ENabled Technology Proposal/Contract no.: Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
Πρόγραμμα PISA Πιλοτική Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)
Leonardo Pisano ή Fibonacci (1180 – 1250 μ.Χ.)
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Καλές πρακτικές καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Αξιολόγηση μαθητών σε θέματα Φυσικών Επιστημών του PISA: μεθοδολογικά ζητήματα Δρ. Ψαλίδας Αργύριος, Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών, Μονάδα Εκπαιδευτικής.
Τα βιολογικά συστήματα στα θέματα του διαγωνισμού PISA
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτική Ημερίδα Σχολικών Συντονιστών TALIS Ιανουαρίου 2013.
Programme for International Student Assessment PISA.
Πρόγραμμα PISA Κύρια Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2015)
Developing Human Values Through the Cross-curricular Approach.
Πρόγραμμα PISA Κύρια Έρευνα PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2015)
PISA P rogramme for I nternational S tudent A ssessment Ενημέρωση Εκπαιδευτικών.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Θεωρία και Πράξη
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Ή ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ, Δρ ΤΕΕΠΗ, ΔΠΘ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPERIENTIAL MATERIALS Digital stories Virtual toursChildren’s Songs.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ενότητα 13: Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή Θετικών επιστημών.
Πηγές δεδομένων: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ. ΙΤΑΛΙΑ Πρωτεύουσα = Ρώμη Γλώσσα = Ιταλικά Πολίτευμα = Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία Πρόεδρος = Σέρτζιο Ματαρέλα.
Οι παγκόσμιες μελέτες μαθητικής επίδοσης από άποψη ερευνητικής μεθοδολογίας και στατιστικής ανάλυσης.
Άσκηση μοντελοποίησης Χ. Λεμονίδης Μάιος Στόχοι Πρέπει να: Εργαστείτε σε διαφορετικά αυθεντικά έργα, τα οποία βασίζονται στην πραγματικότητα. Αναστοχαστείτε.
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Δρ Γιασεμίνα Καραγιώργη Δρ Αλεξάνδρα Πετρίδου Σοφία Βλάμη
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΡΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
…..finalmente (o alla fine)
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Ιταλία.
Χειρουργική Κλινική <<Γ.Ν.Α ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ>>
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
2η ενότητα: Αναλυτικά προγράμματα σπουδών (ΙΙ)
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Η εκκλησιαστική τέχνη στη Δύση - αρχιτεκτονική -
Programme for International Student Assessment 2018
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Programme for International Student Assessment 2018
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Programme for International Student Assessment 2018
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΤΕΙ Αθήνας- Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων   Τουριστικό Δίκαιο Εισηγητής : Α. Μανιάτης    Γραπτή Εργασία Αξιολόγησης στο Ιταλικό Τουριστικό Δίκαιο Κλινάκη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Η καινούρια σχολική χρονιά αρχίζει… Μερικές σκέψεις και προτάσεις.
Εκπαιδευτική πολιτική (ΕΚ)
«Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ενδοϋπηρεσιακής Κατάρτισης» - Comenius PRATIQUES INNOVANTES DANS L'ENSEIGNEMENT DES LANGUES   (19/03/ /03/2012) Centre de.
«Access and Quality of Education for International Migrant Children»
Σχέδιο Βιώσιμων Αστικών Εμπορευματικών Μεταφορών
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου Δρ Γιασεμίνα Καραγιώργη Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης

Μεθοδολογία Φυσικές Επιστήμες Μαθηματικά Κατανόηση Κειμένου 5573 μαθητές (2762 κορίτσια και 2811 αγόρια) 61% των δεκαπεντάχρονων μαθητών της Κύπρου 127 σχολεία Μάρτιος – Απρίλιος 2015 Φυσικές Επιστήμες Μαθηματικά Κατανόηση Κειμένου

Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση (PISA 2015) Μέσος Όρος: Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση (PISA 2015) Σύγκριση αποτελεσμάτων (PISA 2012 - PISA 2015) ΟΟΣΑ (Διεθνής έκθεση αποτελεσμάτων) Επίπεδα Δεξιοτήτων Βασικές δεξιότητες Ανώτερα επίπεδα Επίπεδο 1α/1β Επίπεδο 1 Επίπεδο 2 Επίπεδο 3 Επίπεδο 4 Επίπεδο 5 Επίπεδο 6 Κατώτερα επίπεδα

Φυσικεσ επιστημεσ

Μέσος όρος Επίδοσης στις Φυσικές Επιστήμες Μέσος όρος Επίδοσης στις Φυσικές Επιστήμες Μέση επίδοση μαθητών Κύπρου: 433 Χαμηλότερη από τον Μέσο Όρο των χωρών της ΕΕ (495), του ΟΟΣΑ (493) και όλων των συμμετεχουσών χωρών (488) με στατιστικά σημαντική διαφορά 488 *ΟΛΕΣ 493 ΟΟΣΑ 495 ΕΕ Επίπεδο 1α/1β Επίπεδο 1 Επίπεδο 2 Επίπεδο 3 Επίπεδο 4 Επίπεδο 5 Επίπεδο 6 433 Κύπρος 556 Σιγκαπούρη 332 Δομινικανή Δημοκρατία

Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση Μεγαλύτερη μέση επίδοση από Κύπρο (Ν = 45) Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Εσθονία, Κινεζική Ταϊπέι, Φινλανδία, Μακάο, Καναδάς, Βιετνάμ, Χονγκ Κονγκ, Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, Κορέα, Νέα Ζηλανδία, Σλοβενία, Αυστραλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία, Ελβετία, Ιρλανδία, Βέλγιο, Δανία, Πολωνία, Πορτογαλία, Νορβηγία, ΗΠΑ, Αυστρία, Γαλλία, Σουηδία, Τσεχία, Ισπανία, Λετονία, Ρωσία, Λουξεμβούργο, Ιταλία, Ουγγαρία, Λιθουανία, Κροατία, Αργεντινή, Ισλανδία, Ισραήλ, Μάλτα, Σλοβακία, Ελλάδα, Χιλή, Βουλγαρία Ισοδύναμη μέση επίδοση με Κύπρο (Ν = 6) Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ουρουγουάη, Ρουμανία, Μολδαβία, Αλβανία, Τουρκία Μικρότερη μέση επίδοση από Κύπρο (Ν = 18) Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Ταϊλάνδη, Κόστα Ρίκα, Κατάρ, Κολομβία, Μεξικό, Μαυροβούνιο, Γεωργία, Ιορδανία, Ινδονησία, Βραζιλία, Περού, Λίβανος, Τυνησία, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, Κόσοβο, Αλγερία, Δομινικανή Δημοκρατία

Μέσος όρος επίδοσης στις Φυσικές Επιστήμες (2012 και 2015) Σταθερή επίδοση

Ποσοστό μαθητών ανά επίπεδο εγγραμματισμού στις Φυσικές Επιστήμες (2012 και 2015)

Μέσος όρος επίδοσης στις Φυσικές Επιστήμες ως προς το φύλο (2012 και 2015) * *

Ποσοστό μαθητών ανά επίπεδο εγγραμματισμού στις Φυσικές Επιστήμες ως προς το φύλο

μαθηματικα

Μέσος όρος Επίδοσης στα Μαθηματικά Μέση επίδοση μαθητών Κύπρου: 437 Χαμηλότερη από τον Μέσο Όρο των χωρών της ΕΕ (493), του ΟΟΣΑ (490) και όλων των συμμετεχουσών χωρών (478) με στατιστικά σημαντική διαφορά 478 *ΟΛΕΣ 490 ΟΟΣΑ 493 ΕΕ Επίπεδο 1α/1β Επίπεδο 1 Επίπεδο 2 Επίπεδο 3 Επίπεδο 4 Επίπεδο 5 Επίπεδο 6 437 Κύπρος 564 Σιγκαπούρη 328 Δομινικανή Δημοκρατία

Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση Μεγαλύτερη μέση επίδοση από Κύπρο (Ν = 43) Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Μακάο, Κινεζική Ταϊπέι, Ιαπωνία, Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, Κορέα, Ελβετία, Εσθονία, Καναδάς, Ολλανδία, Δανία, Φινλανδία, Σλοβενία, Βέλγιο, Γερμανία, Πολωνία, Ιρλανδία, Νορβηγία, Αυστρία, Νέα Ζηλανδία, Βιετνάμ, Ρωσία, Σουηδία, Αυστραλία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Τσεχία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ισλανδία, Ισπανία, Λουξεμβούργο, Λετονία, Μάλτα, Λιθουανία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Ισραήλ, ΗΠΑ, Κροατία, Αργεντινή, Ελλάδα Ισοδύναμη μέση επίδοση με Κύπρο (Ν = 2) Ρουμανία, Βουλγαρία Μικρότερη μέση επίδοση από Κύπρο (Ν = 24) Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Χιλή, Τουρκία, Μολδαβία, Ουρουγουάη, Μαυροβούνιο, Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Ταϊλάνδη, Αλβανία, Μεξικό, Γεωργία, Κατάρ, Κόστα Ρίκα, Λίβανος, Κολομβία, Περού, Ινδονησία, Ιορδανία, Βραζιλία, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, Τυνησία, Κόσοβο, Αλγερία, Δομινικανή Δημοκρατία

Μέσος όρος επίδοσης των μαθητών στα Μαθηματικά (2012 και 2015) Σταθερή επίδοση

Ποσοστό μαθητών ανά επίπεδο εγγραμματισμού στα Μαθηματικά (2012 και 2015)

Μέσος όρος επίδοσης στα Μαθηματικά ως προς το φύλο (2012 και 2015) * *

Ποσοστό μαθητών ανά επίπεδο εγγραμματισμού στα Μαθηματικά ως προς το φύλο

Κατανοηση κειμενου

Μέσος όρος Επίδοσης στην Κατανόηση Κειμένου Μέση επίδοση μαθητών Κύπρου: 443 Χαμηλότερη από τον Μέσο Όρο των χωρών της ΕΕ (494), του ΟΟΣΑ (493) και όλων των συμμετεχουσών χωρών (487) με στατιστικά σημαντική διαφορά 487 *ΟΛΕΣ 493 ΟΟΣΑ 494 ΕΕ Επίπεδο 1α/1β Επίπεδο 1 Επίπεδο 2 Επίπεδο 3 Επίπεδο 4 Επίπεδο 5 Επίπεδο 6 443 Κύπρος 535 Σιγκαπούρη 347 Λίβανος

Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ομαδοποίηση χωρών με βάση την επίδοση Μεγαλύτερη μέση επίδοση από Κύπρο (Ν = 43) Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ, Καναδάς, Φινλανδία, Ιρλανδία, Εσθονία, Κορέα, Ιαπωνία, Νορβηγία, Νέα Ζηλανδία, Γερμανία, Μακάο, Πολωνία, Σλοβενία, Ολλανδία, Αυστραλία, Σουηδία, Δανία, Γαλλία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Κινεζική Ταϊπέι, ΗΠΑ, Ισπανία, Ρωσία, Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, Ελβετία, Λετονία, Τσεχία, Κροατία, Βιετνάμ, Αυστρία, Ιταλία, Ισλανδία, Λουξεμβούργο, Ισραήλ, Αργεντινή, Λιθουανία, Ουγγαρία, Ελλάδα, Χιλή, Σλοβακία Ισοδύναμη μέση επίδοση με Κύπρο (Ν = 1) Μάλτα Μικρότερη μέση επίδοση από Κύπρο (Ν = 25) Ουρουγουάη, Ρουμανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βουλγαρία, Τουρκία, Κόστα Ρίκα, Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Μαυροβούνιο, Κολομβία, Μεξικό, Μολδαβία, Ταϊλάνδη, Ιορδανία, Βραζιλία, Αλβανία, Κατάρ, Γεωργία, Περού, Ινδονησία, Τυνησία, Δομινικανή Δημοκρατία, Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, Αλγερία, Κόσοβο, Λίβανος

Μέσος όρος επίδοσης στην Κατανόηση Κειμένου (2012 και 2015) Μέσος όρος επίδοσης στην Κατανόηση Κειμένου (2012 και 2015) Σταθερή επίδοση

Ποσοστό μαθητών ανά Επίπεδο Εγγραμματισμού στην Κατανόηση Κειμένου (2012 και 2015)

Μέσος όρος επίδοσης στην Κατανόηση Κειμένου ως προς το φύλο (2012 και 2015) * * * *

Ποσοστό Μαθητών ανά επίπεδο εγγραμματισμού στην Κατανόηση Κειμένου ως προς το φύλο

Συνοπτικά Ύπαρξη δύο βασικών ζητημάτων Η Κύπρος εξακολουθεί να είναι αρκετά κάτω από τον μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ, αλλά σταθερή στο ίδιο περίπου επίπεδο σε σύγκριση με το PISA 2012. Ύπαρξη δύο βασικών ζητημάτων Συγκέντρωση μεγάλου ποσοστού μαθητών κάτω από το Επίπεδο 2 Φυσικές Επιστήμες: 42% Μαθηματικά: 42% Κατανόηση Κειμένου: 35% Πολύ μικρή παρουσία μαθητών με ανώτερες γνωστικές δεξιότητες που να τους κατατάσσουν στα Επίπεδα 5 και 6 Φυσικές Επιστήμες: 1,6% Μαθηματικά: 3,2% Κατανόηση Κειμένου: 3%