ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Μια πόλη για τους πεζούς
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Παρουσίαση θέματος από τη νηπιαγωγό
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Διδασκαλία Εφαρμογές ΙI Πρακτική Άσκηση των φοιτητών Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Διδακτική της Πληροφορικής
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Μουσική - Θέατρο
Κρυστα ρακαλλιδου.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί» Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων-Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί» Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών: Τάχιας Ι. Φρίξος Α.Μ: 4768 Μωυσιάδου Ελισάβετ Α.Μ: 4659 Εξάμηνο: H’ Νηπιαγωγείο: 2ο Νηπιαγωγείο Ανατολής Νηπιαγωγός: Φωτεινή Βλάχου Μαθητές: 16

Γενικοί στόχοι Επιδιώξαμε στο τέλος της μαθησιακής ενότητας τα παιδιά: Να γνωρίζουν τα βασικά σήματα κυκλοφορίας (π.χ. stop, διάβαση πεζών) Να γνωρίζουν τους βασικούς κανόνες σωστής συμπεριφοράς για ασφαλή κυκλοφορία τόσο στο δρόμο ως πεζοί όσο και ως επιβάτες στα οχήματα και Να γνωρίσουν τις διαφορετικές ανάγκες των ανθρώπων με προβλήματα μετακίνησης, αλλά και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται με στόχο τη διευκόλυνσή τους: ειδικές πλάκες πεζοδρομίου ηχητικά σήματα στις διαβάσεις

Επιμέρους Μαθησιακές Ενότητες Νέα Μάθηση Επιμέρους Μαθησιακές Ενότητες Σήματα Κυκλοφορίας - Φωτεινοί σηματοδότες Συμπεριφορά στο δρόμο Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο/λεωφορείο/ποδήλατο Γνωριμία με τα οχήματα της πόλης Διαφορετικότητα

Νέα Μάθηση Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Νέο Κατάλληλα Δημιουργικά Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά

Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Καθυστερημένη έλευση στο σχολείο λόγω...ατυχήματος Γνωρίζετε κάποια σήματα; Τι ξέρετε για τα φανάρια; Νέο Βιβλίο: «Καλώς τον κο ΚΟΚ» Βιβλίο: «Στο Δρόμο- cd με συμβουλές του μικρού λύκου Κατάλληλα Περίπατο στο τετράγωνο γύρω από το σχολείο Δημιουργικά Παιχνίδι με το Σταμάτη και το Γρηγόρη Κατασκευή φαναριών Κατηγοριοποίηση σημάτων Φύλλα εργασίας Μακέτες Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των νέων όρων που εισήχθησαν- αντιγραφή λέξεων Θεωρία Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών DVD με το Μικρό Νικόλα και τον ΚΟΚ Λειτουργικά Εικόνες με παιδιά να περνούν σε διάβαση και εκτός διάβασης, με «Γρηγόρη» αλλά και με «Σταμάτη» Κριτικά Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια

Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Καθυστερημένη έλευση στο σχολείο λόγω...ατυχήματος Γνωρίζετε κάποια σήματα; Τι ξέρετε για τα φανάρια; Νέο Βιβλίο: «Καλώς τον κο ΚΟΚ» Βιβλίο: «Στο Δρόμο»- cd με συμβουλές του μικρού λύκου Κατάλληλα Περίπατο στο τετράγωνο γύρω από το σχολείο Δημιουργικά Παιχνίδι με το Σταμάτη και το Γρηγόρη Κατασκευή φαναριών Κατηγοριοποίηση σημάτων Φύλλα εργασίας Μακέτες Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των νέων όρων που εισήχθησαν- αντιγραφή λέξεων Θεωρία Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών DVD με το Μικρό Νικόλα και τον ΚΟΚ Λειτουργικά Εικόνες με παιδιά να περνούν σε διάβαση και εκτός διάβασης, με «Γρηγόρη» αλλά και με «Σταμάτη» Κριτικά Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια

Σήματα κυκλοφορίας / Φανάρια Βιώνοντας Νέο Κύριος ΚΟΚ: Μπαμπάς του Σταμάτη και του Γρηγόρη Στόχοι: Κατανόηση βασικών αρχών συμπεριφοράς στο δρόμο Υιοθέτηση βασικών συμβάσεων ανάγνωσης Βελτίωση και εμπλουτισμός του προφορικού λόγου Εκμάθηση διήγησης/αφήγησης/ εκ περιτροπής επιχειρηματολόγησης Σύνδεση γραπτού λόγου με αφήγηση και κατανόηση φοράς ανάγνωσης Αξιολόγηση: Συμμετοχή των παιδιών Πλήθος ιστοριών κείμενο, βίντεο. Σήματα κυκλοφορίας / Φανάρια

Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Καθυστερημένη έλευση στο σχολείο λόγω...ατυχήματος Γνωρίζετε κάποια σήματα; Τι ξέρετε για τα φανάρια; Νέο Βιβλίο: «Καλώς τον κο ΚΟΚ» Βιβλίο: «Στο Δρόμο- cd με συμβουλές του μικρού λύκου Κατάλληλα Περίπατο στο τετράγωνο γύρω από το σχολείο Δημιουργικά Παιχνίδι με το Σταμάτη και το Γρηγόρη Κατασκευή φαναριών Κατηγοριοποίηση σημάτων Φύλλα εργασίας Μακέτες Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των νέων όρων που εισήχθησαν- αντιγραφή λέξεων Θεωρία Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών DVD με το Μικρό Νικόλα και τον ΚΟΚ Λειτουργικά Εικόνες με παιδιά να περνούν σε διάβαση και εκτός διάβασης, με «Γρηγόρη» αλλά και με «Σταμάτη» Κριτικά Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια

Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών Σήματα κυκλοφορίας-Φανάρια Εννοιολογώντας Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών http://www.youtube.com/watch?v=Sz4p VPRjWYs http://www.youtube.com/watch?v=umvi dnKqms4 http://www.youtube.com/watch?v=LAm1 TbddWQ4 Επιπλέον Στόχοι: Να ταυτίσουν τον Η/Υ με μια μηχανή που βοηθά τον άνθρωπο Να γνωρίσουν τη σωστή χρήση ΚΑΙ του υπολογιστή για τη δική τους ασφάλεια Να γνωρίζουν σωστή στάση σώματος Αξιολόγηση: Γνώριζαν τον Η/Υ Δε γνώριζαν γα τη στάση σώματος-απόσταση Σήματα κυκλοφορίας-Φανάρια Αξιοποίηση Δυνατοτήτων Διαδικτύου

Σήματα κυκλοφορίας-Φανάρια Εννοιολογώντας Στόχοι: Νοηματοδότηση της ύπαρξης κανόνων κυκλοφορίας Ένταξη των νέων πληροφοριών σε ένα ευρύτερο θεωρητικό πλαίσιο, αυτό της εύρυθμης συνύπαρξης μέσα σε μία πόλη Αξιολόγηση: Τα νήπια γνώριζαν όλα το Μικρό Νικόλα, κανένα δεν είχε δει την ταινία. Διασκέδασαν και διδάχτηκαν μέσα από κάτι τόσο γνώριμο και οικείο Σήματα κυκλοφορίας-Φανάρια Τα νήπια παρακολουθώντας το Μικρό Νικόλα στον ΚΟΚ

Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Καθυστερημένη έλευση στο σχολείο λόγω...ατυχήματος Γνωρίζετε κάποια σήματα; Τι ξέρετε για τα φανάρια; Νέο Βιβλίο: «Καλώς τον κο ΚΟΚ» Βιβλίο: «Στο Δρόμο- cd με συμβουλές του μικρού λύκου Κατάλληλα Περίπατο στο τετράγωνο γύρω από το σχολείο Δημιουργικά Παιχνίδι με το Σταμάτη και το Γρηγόρη Κατασκευή φαναριών Κατηγοριοποίηση σημάτων DVD με το μικρό Νικόλα και ΚΟΚ Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των νέων όρων που εισήχθησαν- αντιγραφή λέξεων Θεωρία Βιβλίο: «Κυκλοφοριακή Αγωγή για Παιδιά» Λειτουργικά Εικόνες με παιδιά να περνούν σε διάβαση και εκτός διάβασης, με «Γρηγόρη» αλλά και με «Σταμάτη» Κριτικά Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια

Σήματα κυκλοφορίας – φανάρια Αναλύοντας Λειτουργικά Στόχοι Να ελεγχθεί το κατά πόσο τα παιδιά έχουν εμπεδώσει τις έννοιες που έχουν αναλυθεί και αν είναι σε θέση να αναλογιστούν τις επιπτώσεις της μη τήρησης των κανόνων που υποδεικνύουν τα σήματα και τα φανάρια Αξιολόγηση Τα παιδιά δε συνάντησαν ιδιαίτερες δυσκολίες Ζήτησαν τα ίδια να χρωματίσουν την εικόνα – Τους καλέσαμε να ζωγραφίσουν με πράσινο τις σωστές συμπεριφορές και με κόκκινο τις λανθασμένες Μπορείτε να φανταστείτε τι μπορεί να συμβεί;

Σήματα κυκλοφορίας - Φανάρια Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Καθυστερημένη έλευση στο σχολείο λόγω...ατυχήματος Γνωρίζετε κάποια σήματα; Τι ξέρετε για τα φανάρια; Νέο Βιβλίο: «Καλώς τον κο ΚΟΚ» Βιβλίο: «Στο Δρόμο- cd με συμβουλές του μικρού λύκου Κατάλληλα Περίπατο στο τετράγωνο γύρω από το σχολείο Δημιουργικά Παιχνίδι με το Σταμάτη και το Γρηγόρη Κατασκευή φαναριών Κατηγοριοποίηση σημάτων Φύλλα εργασίας Μακέτες πόλης Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των νέων όρων που εισήχθησαν- αντιγραφή λέξεων Θεωρία Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών DVD με το Μικρό Νικόλα και τον ΚΟΚ Λειτουργικά Εικόνες με παιδιά να περνούν σε διάβαση και εκτός διάβασης, με «Γρηγόρη» αλλά και με «Σταμάτη» Κριτικά Σήματα κυκλοφορίας - Φανάρια

Εφαρμόζοντας (κατάλληλα) Σήματα κυκλοφορίας - Φανάρια Δραστηριότητα Περίπατος στο τετράγωνο το νηπιαγωγείου για αναγνώριση σημάτων / προτεραιοτήτων Στόχοι Αναγνώριση σχημάτων Απαρίθμηση Ταξινόμηση Αξιολόγηση Τα παιδιά και εμείς χαρήκαμε τη διαδικασία Εύκολη διαδικασία Σήματα κυκλοφορίας - Φανάρια

Εφαρμόζοντας (δημιουργικά) Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια Δραστηριότητα Κατασκευή σημάτων – φαναριών με χαρτόνι, πλαστελίνη, γλωσσοπίεστρα Στόχοι Λεπτή κινητικότητα Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων Μέτρηση Αξιολόγηση Τα παιδιά κατανόησαν και χάρηκαν τη διαδικασία Συνεργάστηκαν πολύ καλά Δε δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα στο χειρισμό του ψαλιδιού με εξαίρεση ενός νηπίου Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια

Εφαρμόζοντας (δημιουργικά) Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια Στόχοι Ταξινόμηση – καλλιέργεια αμφιπλευρικότητας Μέτρηση Σύγκριση Αξιολόγηση Σε ό,τι αφορά την κατηγοριοποίηση των σημάτων σε απαγορευτικά, υποχρεωτικά, προειδοποιητικά δεν υπήρχαν δυσκολίες Προβληματάκια ανέκυψαν με την αμφιπλευρικότητα σε μερικά νήπια Καταφύγαμε στην ανάπτυξη άλλης δραστηριότητας Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια

Καλλιέργεια αμφιπλευρι-κότητας Εφαρμόζοντας Δραστηριότητα Χεράκι προσευχής Χεράκι ζωγραφικής Κολάζ με αυτοκίνητα Στόχοι Καλλιέργεια αμφιπλευρικότητας Αξιολόγηση Βελτίωση της κατανόησης του «δεξιά» και του «αριστερά», όχι όμως τέλειο αποτέλεσμα Κολάζ με αυτοκίνητα: Κολλάμε μαζί τα αυτοκίνητα που «κοιτούν» δεξιά και χωριστά αυτά που «κοιτούν» αριστερά Καλλιέργεια αμφιπλευρι-κότητας

Εφαρμόζοντας (δημιουργικά) Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια Δραστηριότητα: Φύλλα εργασίας Επιπλέον Στόχοι: Αναγνώριση σχημάτων Απαρίθμηση Ταξινόμηση Αξιολόγηση: Τα παιδιά και εμείς χαρήκαμε τη διαδικασία Εύκολη διαδικασία Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια

Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια Εφαρμόζοντας Δραστηριότητα: Πήραμε έτοιμη Μακέτα Τοποθετήσαμε τα σήματα κυκλοφορίας και τα φανάρια Στόχοι: Να είναι σε θέση να αναγνωρίσουν σημαντικά σημεία πχ διαβάσεις πεζών, διασταυρώσεις Αξιολόγηση: Τα παιδιά μπερδεύτηκαν από τις πολλές πληροφορίες Πιο δύσκολη διαδικασία από ό,τι περιμέναμε Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια

Εφαρμόζοντας (δημιουργικά) Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια Δραστηριότητα: Κατασκευή της «δικής» μας πόλης Επιπλέον Στόχοι: Αναγνώριση σχημάτων Απαρίθμηση/ Ταξινόμηση Μέτρηση Σκέψη Επικοινωνία Συνεργασία Αξιολόγηση: Αρχική δυσκολία Τα παιδιά και εμείς χαρήκαμε τη 1η φάση Τελική φάση διαδικασία Σήματα κυκλοφορίας/ φανάρια

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ / ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ/ΠΟΔΗΛΑΤΟ Νέα Μάθηση ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ / ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ/ΠΟΔΗΛΑΤΟ Σκοπός: Να μάθουν τα παιδιά τη σωστή συμπεριφορά μέσα/πάνω σε ένα όχημα

Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Άντληση πληροφοριών: για τη θέση στο αυτοκίνητο για γνώση κανόνων συμπεριφοράς Νέο Συζήτηση για τους κανόνες συμπεριφοράς Ειδικό καθισματάκι Ζώνη ασφαλείας Πίσω κάθισμα Κατάλληλα Δημιουργικά Κατασκευή αυτοκινήτου με καρεκλάκια Κατασκευή χάρτινων αυτοκινήτων με καταγραφή κανόνων συμπεριφοράς Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των όρων που χρησιμοποιήσαμε στη συζήτησή μας Παιδικό κάθισμα Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο

Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Άντληση πληροφοριών: για τη θέση στο αυτοκίνητο για γνώση κανόνων συμπεριφοράς Νέο Συζήτηση για τους κανόνες συμπεριφοράς Ειδικό καθισματάκι Ζώνη ασφαλείας Πίσω κάθισμα Κατάλληλα Δημιουργικά Κατασκευή αυτοκινήτου με καρεκλάκια Κατασκευή χάρτινων αυτοκινήτων με καταγραφή κανόνων συμπεριφοράς Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των όρων που χρησιμοποιήσαμε στη συζήτησή μας Παιδικό κάθισμα Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο

Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Άντληση πληροφοριών: για τη θέση στο αυτοκίνητο για γνώση κανόνων συμπεριφοράς Νέο Συζήτηση για τους κανόνες συμπεριφοράς Ειδικό καθισματάκι Ζώνη ασφαλείας Πίσω κάθισμα Κατάλληλα Δημιουργικά Κατασκευή αυτοκινήτου με καρεκλάκια Κατασκευή χάρτινων αυτοκινήτων με καταγραφή κανόνων συμπεριφοράς Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των όρων που χρησιμοποιήσαμε στη συζήτησή μας Παιδικό κάθισμα Αντιγραφή και ζωγραφική νέων όρων Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο

Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Άντληση πληροφοριών: για τη θέση στο αυτοκίνητο για γνώση κανόνων συμπεριφοράς Νέο Συζήτηση για τους κανόνες συμπεριφοράς Ειδικό καθισματάκι Ζώνη ασφαλείας Πίσω κάθισμα Κατάλληλα Δημιουργικά Κατασκευή αυτοκινήτου με καρεκλάκια Κατασκευή χάρτινων αυτοκινήτων με καταγραφή κανόνων συμπεριφοράς Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των όρων που χρησιμοποιήσαμε στη συζήτησή μας Παιδικό κάθισμα Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο

Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο Εφαρμόζοντας Δραστηριότητα Κανόνες συμπεριφοράς στο αυτοκίνητο ως επιβάτες Κατασκευή χάρτινων αυτοκινήτων Επιπλεόν Στόχοι Λεπτή κινητικότητα Έκφραση Αξιολόγηση Τα παιδιά και εμείς χαρήκαμε τη διαδικασία Εύκολη διαδικασία- θυμούνταν τους κανόνες Ανατροφοδότηση από το Νίκο Συμπεριφορά στο αυτοκίνητο

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Νέα Μάθηση ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Σκοπός: Να γνωρίσουν τις διαφορετικές ανάγκες των ανθρώπων με προβλήματα μετακίνησης, αλλά και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται με στόχο τη διευκόλυνσή τους

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Άντληση πληροφοριών: για τρόπο μετακίνησης ΑΜΕΑ Νέο Συζήτηση για τις διευκολύνσεις μετακίνησης Ηχητικά σήματα Πλάκες πεζοδρομίων Κατάλληλα Δημιουργικά Δραματοποίηση περάσματος διάβασης πεζών με ηχητική διευκόλυνση Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση νέων όρων: -Μπαστούνι τυφλών -Ηχητικό σήμα -Πλάκες πεζοδρομίου Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Άντληση πληροφοριών: για τη θέση στο αυτοκίνητο για γνώση κανόνων συμπεριφοράς Νέο Συζήτηση για τους κανόνες συμπεριφοράς Ειδικό καθισματάκι Ζώνη ασφαλείας Πίσω κάθισμα Κατάλληλα Δημιουργικά Δραματοποίηση περάσματος διάβασης πεζών με ηχητική διευκόλυνση Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση νέων όρων-αναγραφή στον πίνακα: -Μπαστούνι τυφλών -Ηχητικό σήμα -Πλάκες πεζοδρομίου Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ Βιώνοντας Εφαρμόζοντας Γνωστό Άντληση πληροφοριών: για τη θέση στο αυτοκίνητο για γνώση κανόνων συμπεριφοράς Νέο Συζήτηση για τους κανόνες συμπεριφοράς Ειδικό καθισματάκι Ζώνη ασφαλείας Πίσω κάθισμα Κατάλληλα Δημιουργικά Δραματοποίηση περάσματος διάβασης πεζών με ηχητική διευκόλυνση Εννοιολογώντας Αναλύοντας Ορολογία Ανακεφαλαίωση των όρων που χρησιμοποιήσαμε στη συζήτησή μας Παιδικό κάθισμα Θεωρία Λειτουργικά Κριτικά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ Εφαρμόζοντας Δραστηριότητα: Μετακίνηση τυφλών συμπολιτών μας Ηχητικά φανάρια Επιπλέον Στόχοι: Χωρικός Προσανατολισμός Ευαισθητοποίηση Αποδοχή της διαφορετικότητας Αξιολόγηση: 2/16 παιδιά αρχικά αρνήθηκαν τη συμμετοχή Στο τέλος, δέχτηκαν με την προ- ϋπόθεση να είμαστε δίπλα τους ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΑ

Απονομή αναμνηστικών διπλωμάτων Εφαρμόζοντας Δραστηριότητα: Απονομή αναμνηστικών διπλωμάτων Στόχοι: Ανάδειξη σημαντικότητας της όλης προσπάθειας Να χαρούν τα παιδιά για την κατάκτηση της νέας γνώσης Απονομή αναμνηστικών διπλωμάτων

2ο Νηπιαγωγείο Ανατολής Ιωαννίνων Ευχαριστούμε! 2ο Νηπιαγωγείο Ανατολής Ιωαννίνων Μωυσιάδου Ελισάβετ Τάχιας Φρίξος