Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
Advertisements

Σύντομη αρχική παρουσίαση ομάδας. Η ομάδα μας  Εμμανουήλ Μεγαλοοικονόμος  Σχεδιαστής  Κωνσταντινος Φρυδάς  Σχεδιαστής  Ιωάννης- Μάριος Φλωράς  Υπεύθυνος.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS του Σ. Παπαδάκη.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
1 Κεφάλαιο 8 Αξιολόγηση & Επιλογή Στρατηγικής Θα ολοκληρώσουμε την αναφορά μας στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας της «Στρατηγικής Διοίκησης», στην «Επιλογή.
Portfolio εκπαιδευτικών- τα ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ Οι αλλαγές στην εκπαίδευση προτείνουν ανάμεσα στα άλλα και τη διαμόρφωση του επαγγελματικού portfolio του.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Εργασία στο μάθημα Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα με τίτλο: Εκπαιδευτικό Σενάριο στο μάθημα «Τροχαία ατυχήματα, κυκλοφοριακή αγωγή» Καθηγητής: Γιαννούλας.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Ρουμπρικες αξιολογησης
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΕΔ
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Εισαγωγή στη διαχείριση χαρτοφυλακίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
Πώς να φτιάξω το δικό μου
Ατομικός Φάκελος Δεξιοτήτων
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
ως παράγοντας επιτυχημένης μετάβασης Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Μαρία-Άννα Τανάγια.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
مکاتب تئوری های مالی و حسابداری کانال بایگانی فایل های حسابداری
Πρώϊμες μεταβάσεις στην εκπαίδευση
Αξιολογώντας παιδιά από διαφορετικά κοινωνικο- πολιτιστικά και γλωσσικά περιβάλλοντα στο νηπιαγωγείο Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο.
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Marketing για εκπαιδευτικούς
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Λογισμικό Mahara e-portfolio
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ. Αξιολόγηση του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή» Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ. ΚΕΣΥΠ Χανίων Μαρτίκας Δημήτρης Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ σκοπός του μαθήματος είναι να εφοδιάσει το/τη μαθητή/τρια με τις απαραίτητες πληροφορίες, γνώσεις και δεξιότητες που θα επιτρέψουν τη σταδιακή ένταξη σε μια δυναμικά μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας αλλά και στην ενεργό κοινωνική ζωή. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ Στόχοι του Σ.Ε.Π. Αυτογνωσία Πληροφόρηση Λήψη απόφασης Μετάβαση 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τη διάρκεια του έτους ο διδάσκων συνεκτιμά: Τη συμμετοχή του στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία. Την προφορική εξέταση, καθώς επίσης την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα. Τις εργασίες που εκτελεί στο σπίτι ή στο σχολείο. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Οι εργασίες κατανέμονται ως εξής: Α΄ Τετράμηνο Δημιουργία portfolio, οργάνωση Ατομικού Φακέλου εξέλιξης του μαθητή (ατομική εργασία). 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Ατομικός Φάκελος Μαθητή (portfolio) δημιουργείται και οργανώνεται από τον ίδιο τον μαθητή με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, ενημερώνεται από τον ίδιο τον μαθητή ακολουθώντας την προσωπική του πορεία σταδιοδρομίας, φυλάσσεται και διατηρείται με ευθύνη του κατόχου του και σε αυτόν μπορεί να έχει πρόσβαση μόνο όποιος θελήσει ο ίδιος ο κάτοχός του. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Συνιστάται να περιλαμβάνει: Ημερολόγιο προσωπικής πορείας - εξέλιξης, συμπληρωμένα φύλλα ασκήσεων, δομημένων εργασιών κλπ που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος του ΣΕΠ, επιτεύγματα - διακρίσεις του μαθητή, σχολική επίδοση, σχέδιο εκπαιδευτικής σταδιοδρομίας, βιογραφικό σημείωμα κτλ. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ Β΄ Τετράμηνο Ο διδάσκων θα επιλέξει σε συνεργασία με τους μαθητές ένα από τα κάτωθι: α. Συμπλήρωση του portfolio (Ατομικού Φακέλου εξέλιξης του μαθητή) με μία (1) εργασία. β. Συμπλήρωση του portfolio (Ατομικού Φακέλου εξέλιξης του μαθητή) με τη σύνταξη επαγγελματικής μονογραφίας (ατομική εργασία). 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ α. Συμπλήρωση του portfolio (Ατομικού Φακέλου εξέλιξης του μαθητή) με μία (1) εργασία. Ο μαθητής θα εκπονεί στο σπίτι μία (1) εργασία. Η εργασία θα είναι ατομική, γραπτή, έκτασης 5-6 σελίδων (2.500-3.000 λέξεων). Θα έχει θέμα σχετικό με τη σύνδεση του ΣΕΠ με το Περιβάλλον Εργασίας ή με τη σύνδεση του Περιβάλλοντος εργασίας με την Ασφάλεια και Υγιεινή. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ β. Συμπλήρωση του portfolio (Ατομικού Φακέλου εξέλιξης του μαθητή) με τη σύνταξη επαγγελματικής μονογραφίας (ατομική εργασία). Η εκπαιδευτική-επαγγελματική μονογραφία (ΕΕΜ) είναι η συστηματική παρουσίαση επαγγελματικών, κοινωνικών και εκπαιδευτικών πληροφοριών που αφορούν ένα συγκεκριμένο επάγγελμα και ενίοτε μια μικρή οικογένεια επαγγελμάτων. Μέσα από τις πληροφορίες που παρέχει, η εκπαιδευτική-επαγγελματική μονογραφία δίνει την δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να γνωρίσει έμμεσα τον κόσμο των επαγγελμάτων και να τον προσεγγίσει θεωρητικά. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ Η εν λόγω μονογραφία μπορεί να περιλαμβάνει τους παρακάτω θεματικούς άξονες: Ι. Μέρος: Εισαγωγή Σύντομη εισαγωγική παρουσίαση- περιγραφή επαγγέλματος (στοιχεία, τα οποία δίνουν μια πρώτη, γενική ιδέα για το επάγγελμα). Ιστορική θεώρηση της εξέλιξης του επαγγέλματος (το στίγμα του επαγγέλματος στο χώρο και στο χρόνο). Κοινωνική προσφορά του επαγγέλματος. Παραδοσιακές μορφές- σύγχρονες εξειδικεύσεις. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

ΙΙ. Μέρος: ανάλυση επαγγέλματος, φύση και περιεχόμενο Τυπικά προσόντα-τρόποι εισόδου στο επάγγελμα. Περιγραφή απαραιτήτων σπουδών. Περιγραφή του επαγγελματικού αντικειμένου/ επαγγελματικών δραστηριοτήτων. Απαραίτητες επαγγελματικές δεξιότητες (τι είναι ικανός να κάνει ο επαγγελματίας) Στοιχεία προσωπικότητας. Εργασιακές συνθήκες (ωράριο, αποδοχές, μονιμότητα, είδος απασχόλησης κ.ά.) Ειδικός εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για την άσκησή του. Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Χώροι επαγγελματικής απορρόφησης. Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος. Υπάρχουσα κατάσταση στην αγορά εργασίας- δυναμικό επαγγέλματος- μελλοντικές τάσεις ανάπτυξης. Πρωτογενείς πηγές πληροφόρησης για το επάγγελμα (επαγγελματικές, συνδικαλιστικές και επιστημονικές οργανώσεις, αρμόδιες υπηρεσίες, τα επιστημονικά επαγγελματικά έντυπα και βιβλία για την ειδικότητα αυτή) 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

ΙΙΙ. Μέρος: Παραρτήματα ενδεικτικά μπορεί να περιλαμβάνουν: συνεντεύξεις επαγγελματιών, πληροφοριακό υλικό ενώσεων, θεσμικό πλαίσιο κ.ά.) 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ Χρήσιμες Ιστοσελίδες • Διαδικτυακή πύλη εφήβων (ΕΟΠΠΕΠ): http://www.eoppep.gr/teens/ • Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού: http://www.oaed.gr • Ινστιτούτο Εργασίας ΓΕΣΕΕ: http://www.inegsee.gr/ • Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας: http://www.gsevee.gr/ • Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας & Ανθρωπίνου Δυναμικού: http://www.eiead.gr/ 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ Το μάθημα αξιολογείται-βαθμολογείται ανά τετράμηνο, αλλά δεν είναι γραπτώς εξεταζόμενο. 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! 19/9/2018 Μαρτίκας Δημήτρης- Υπεύθυνος ΣΕΠ