ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Advertisements

Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντάς Δ/ντής Executive MBA και M.Sc.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Έργα Πληροφορικής και Διαχείριση Έργων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΒΕΤ) & ΠΑΒΕΤ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1.
1 Διδακτικοί Στόχοι & Διδακτικός Σχεδιασμός Παλαιγεωργίου Γιώργος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
«Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας: Φιλοσοφία, στόχοι και υπηρεσίες σε φοιτητές και αποφοίτους του ΤΕΙ Μεσολογγίου» Δρ. Αριστογιάννης Γαρμπής.
Πολιτικές & Διαχείριση Ασφάλειας Δρ. Γιώργος Αγγελινός Επιχειρησιακή Συνέχεια.
Όραμα και η έννοια της εταιρικής αποστολής. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρουλης.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Δημήτριος Κ. Καρδαράς
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Όραμα-Αποστολή Αναγκαιότητα ή Πολυτέλεια
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Η πρόληψη της πτώχευσης Ιδίως η προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης Δημήτρης Κ. Αυγητίδης Αν. Καθηγητής Νομικής Δ.Π.Θ. Κομοτηνή, 2016.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Διαφημιστική εκστρατεία
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Στρατηγικός προγραμματισμός
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
Προδιαγνωστική Μελέτη και Μελέτη Σκοπιμότητας
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
Επιτροπή επιμόρφωσης και επιστημονικής στήριξης (ΕΠΕΠ)
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Αρχεσ διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 6
05/05/2018 Εκτίμηση Κινδύνου-Aντιμετώπιση ατυχημάτων και καταστροφών στο Κλινικό Εργαστήριο Αδαμαντία E. Εγγλεζοπούλου ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, Msc.
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Γεωργία Αϋφαντοπούλου, Συντονίστρια Ομάδας Θ3, ΙΜΕΤ
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Πρόταση Έργου: «Αναπτυξη ΣυστηματοΣ ΑναφοραΣ των Ρευματικων Παθησεων ωΣ Μετρο Ελεγχου τηΣ ΦαρμακευτικηΣ Δαπανησ και τησ ΔΙΑΧΕΙΡιΣΗΣ ΤΩΝ υπηρεσιων υγειαΣ»
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαβούλευση Ελλήνων Πολιτών για το Μέλλον της Ευρώπης
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
Γιορτής ανάδειξης – προώθησης τοπικών προϊόντων
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY) Διδάσκων: Κλειούσης Ε. Ελευθέριος

Κάθε Business Plan περιλαμβάνει απαραίτητα τις ακόλουθες ενότητες: Executive summary (περίληψη για τους λήπτες των αποφάσεων) Αναλυτική περιγραφή της επιχείρησης (π.χ., οργανόγραμμα, ανθρώπινο δυναμικό κ.τ.λ.) Περιγραφή της αγοράς (π.χ., ανταγωνισμός, μέγεθος κ.τ.λ.) Περίληψη της στρατηγικής και του τρόπου εφαρμογής της Χρηματοοικονομική ανάλυση (π.χ., κόστος, πηγές κ.τ.λ.)

Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: Το ιστορικό του κλάδου δραστηριοποίησης της επιχείρησης Το όραμα και την αποστολή Τους στόχους Την τρέχουσα κατάσταση Τα αγαθά που παράγει/τις υπηρεσίες που προσφέρει Την αποδοχή από τους καταναλωτές Την προτεινόμενη στρατηγική Ορισμένα χρηματοοικονομικά δεδομένα

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ιστορική αναδρομή του κλάδου τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αναφέρουμε π.χ., στοιχεία όπως: Ο χρόνος ίδρυσης της επιχείρησης και έναρξης της λειτουργίας της Η μορφή της κατά τα πρώτα στάδια λειτουργίας της Ο τόπος δραστηριοποίησής της κ.ά.

ΟΡΑΜΑ-ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Το όραμα (vision) περιγράφει τι σκοπεύει να κάνει η επιχείρηση. Η αποστολή (mission) καθορίζει τα μέσα για να γίνει το όραμα πραγματικότητα. Αναφέρουμε π.χ., στοιχεία όπως: Τη θέληση των στελεχών να προσφέρουν τον τελειότερο βαθμό ικανοποίησης στους πελάτες. Την ικανότητα των στελεχών να αντεπεξέρχονται με το λιγότερο δυνατό κόστος στις σύγχρονες προκλήσεις που προκύπτουν.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Οι στόχοι (objectives) είναι οι επιθυμίες που πρέπει να γίνουν πραγματικότητα. Η δημιουργία πλεονάσματος είναι ο κύριος στόχος των στελεχών, δηλαδή η δημιουργία κέρδους! ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: π.χ., μεγαλύτερο κέρδος, ανάπτυξη επικοινωνιακής πολιτικής, αύξηση παραγωγής, εκπαίδευση στελεχών κ.ά. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: π.χ., αύξηση της παραγωγής κατά 10% την επόμενη διετία κ.ά.

Σύντομη περιγραφή της επιχείρησης. ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Σύντομη περιγραφή της επιχείρησης. Αναφέρουμε π.χ., στοιχεία όπως: Το είδος της δραστηριότητάς της Τη σημερινή θέση της επιχείρησης σε σχέση με το εξωτερικό περιβάλλον (ανταγωνισμός, μορφή αγοράς κ.ά)

ΑΓΑΘΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Αναφέρεται ο τομέας στον οποίο δραστηριοποιείται (π.χ., εμπόριο, ναυτιλία, ασφάλειες, βιομηχανία κ.ά) Παρουσιάζονται και περιγράφονται τα αγαθά που παράγει και οι υπηρεσίες που προσφέρονται στους καταναλωτές.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ Αναφέρεται η θέση της επιχείρησης σε σχέση με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές (π.χ., 40% των προϊόντων της εταιρείας διοχετεύεται στην αγορά της πρωτεύουσας, καθιστώντας τη δεύτερη μετά την εταιρεία Χ. Το υπόλοιπο 60% διοχετεύεται στο εξωτερικό, γεγονός που μας καθιστά πρώτη εξαγωγική δύναμη μεταξύ των ελλήνων ανταγωνιστών).

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Το είδος της στρατηγικής που προτίθεται να εφαρμόσει η επιχείρηση για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Εμφανίζεται η πορεία των εσόδων και των λειτουργικών κερδών ανά έτος τουλάχιστον για τα δύο τελευταία χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης. Σε περίπτωση που απαιτούνται κεφάλαια, αναφέρονται οι πηγές εξεύρεσής τους (π.χ., χρηματιστήριο, τραπεζικός δανεισμός, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κ.ά.)

ΤΕΛΟΣ