για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2011 – ΓΕΛ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Συντονίστριες: Ειρ. Χλέντζου – Μ. Φλώρου.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Το Marketing Β΄.
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Μεταγράφημα παρουσίασης:

για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας ετοιμάσαμε και τις ερωτήσεις για μια Συνέντευξη

στείλαμε ηλεκτρονικά το κείμενο με τις ερωτήσεις απευθυνθήκαμε στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Σερρών «ΟΑΣΙΣ» στείλαμε ηλεκτρονικά το κείμενο με τις ερωτήσεις

ακολουθεί η συνέντευξη

Τι θεωρείται εθισμός στο διαδίκτυο; Απ. : Ερ. 1 Τι θεωρείται εθισμός στο διαδίκτυο; Απ. : «Η ενασχόληση με τον Η/Υ και το Internet για άντληση αισθήματος ικανοποίησης που συνοδεύεται με αύξηση του χρόνου που καταναλώνεται για την άντληση αυτού του αισθήματος».   Οι κύριες κατηγορίες του internet όπου εντοπίζεται ένα είδος εξάρτησης, είναι οι εξής: Cybersex/Cyberporn Online σχέσεις (μέσω msn/chat) Online  τζόγος Online παιχνίδια Συνεχής πλοήγηση Ερ. 2 Ποια είναι τα συμπτώματα του εθισμού; Τα συμπτώματα εθισμού είναι: • Η ανάπτυξη ανοχής (δηλαδή η συνεχώς αυξανόμενη παραμονή στο Διαδίκτυο) • Τα συμπτώματα συνδρόμου απόσυρσης (δηλαδή η θλιμμένη συμπεριφορά, η μειωμένη ανταπόκριση στα εξωτερικά ερεθίσματα, η απώλεια ενδιαφέροντος) • Η αδυναμία τήρησης προκαθορισμένου χρόνου παραμονής στο διαδίκτυο • Η έκπτωση της λειτουργικότητας τους • Το άγχος και η αίσθηση αποδιοργάνωσης εκτός διαδικτύου.

Ποιοι λόγοι ωθούν στον εθισμό;   Άλλα συμπτώματα είναι τα σωματικά: διατροφικές διαταραχές αλλαγή των συνηθειών ύπνου μυοσκελετικές παθήσεις ξηρά μάτια, μυωπία ημικρανίες ακόμη και παραμέληση της προσωπικής υγιεινής. Τα συμπτώματα ποικίλλουν στην ένταση ανάλογα με την προσωπικότητα του ατόμου και το πλαίσιο μέσα στο οποίο ανήκει. Ερ. 3 Ποιες ηλικίες αφορά; Απ. : Ο εθισμός στο διαδίκτυο αφορά τα άτομα όλων των ηλικιών. Συγκεκριμένα σε σχέση με τους ανήλικους συχνότερο είναι το φαινόμενο στα αγόρια στους εφήβους κατά την πρώιμη εφηβεία (10 έως 14 ετών) Ερ. 4 Ποιοι λόγοι ωθούν στον εθισμό; Ένας συνδυασμός παραγόντων οδηγεί στον εθισμό στο διαδίκτυο όπως και σε κάθε άλλη εξάρτηση. Κάθε εξάρτηση συμπεριλαμβανομένης και αυτής στο διαδίκτυο είναι πολυπαραγοντικό φαινόμενο.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους μπορεί κάποιος να εθιστεί στο διαδίκτυο μπορεί να είναι για να καλύψει συγκεκριμένες ψυχολογικές ανάγκες και το διαδίκτυο του παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Ο έφηβος έχει την ανάγκη να εξερευνήσει διάφορες πτυχές της προσωπικότητας του και να δημιουργήσει μια «ιδανική κατάσταση εαυτού» και όταν αυτό δεν μπορεί να το καταφέρει στην πραγματική ζωή πειραματίζεται μέσω διαδικτύου δεδομένου ότι ένα από τα χαρακτηριστικά του μέσου που προκύπτει από τη φύση του είναι ότι μπορεί να δημιουργήσει αυτή τη κατάσταση εαυτού» χωρίς περιορισμούς και συνέπειες. Οι έφηβοι γοητεύονται από την ανωνυμία που προσφέρει το διαδίκτυο. Η μοναξιά, η απουσία ουσιαστικής επικοινωνίας με τους γονείς ή αντίθετα η υπερβολική πίεση και υπερπροστασία είναι από τους βασικούς λόγους οι οποίοι μπορεί να ωθήσουν έναν έφηβο στην εξάρτηση. Ο εθισμός στο διαδίκτυο έχει άμεση σχέση με την ανάγκη του παιδιού να διοχετεύσει κάπου την ενεργητικότητά του. Τα παιδιά που δεν είναι δημοφιλή ή είναι ντροπαλά µε τους συνομηλίκους συχνά καταφεύγουν στο διαδίκτυο για να καλύψουν τα κενά που νιώθουν στις κοινωνικές τους σχέσεις . Υπάρχουν ειδικοί που πιστεύουν ότι από μόνα τους κάποια παιχνίδια µπορεί να προκαλέσουν εθισμό, επειδή ακριβώς έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε κυριολεκτικά να παγιδεύουν το άτομο. Όλοι αυτοί οι λόγοι είναι ενδεικτικοί και δεν ισχύουν για όλους τους εφήβους και φυσικά δεν είναι οι μόνοι.

Ποιες είναι οι συνέπειες του εθισμού; Απ. : Ερ. 5 Ποιες είναι οι συνέπειες του εθισμού; Απ. : η σχολική ή επαγγελματική αποτυχία οι διαταραχές ύπνου κατάθλιψη μειωμένη αυτοεκτίμηση  διαταραχή των διαπροσωπικών σχέσεων με τους φίλους και την οικογένεια μοναξιά  μειωμένη φυσική δραστηριότητα  χαμηλή ποιότητα ζωής η βλάβη της σωματικής και ψυχικής υγείας   Ερ. 6 Ποια μέτρα πρέπει να πάρουν οι άνθρωποι του άμεσου/κοντινού περιβάλλοντος; Το σημαντικότερο είναι να ληφθούν μέτρα πρόληψης δηλαδή πριν υπάρξει εξάρτηση. Τέτοια μέτρα είναι: -η ουσιαστική επικοινωνία μέσα στην οικογένεια -η διαχείριση των συναισθημάτων -η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων -η ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης -η κάλυψη των συναισθηματικών αναγκών των παιδιών και των εφήβων (το σημαντικότερο) Ωστόσο αν υπάρξει εξάρτηση ή υπερβολική ενασχόληση το καλύτερο είναι το περιβάλλον του ατόμου να απευθυνθεί σε έναν ειδικό ψυχικής υγείας. Δεν είναι καθόλου βοηθητικό να περιμένουνε να αντιμετωπίσει από μόνο του το άτομο την εξάρτηση του από το διαδίκτυο. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται υποστήριξη τόσο το ίδιο όσο και το περιβάλλον του.

Τι θεραπεία ακολουθείτε σε ένα εθισμένο παιδί; Απ. : Ερ. 7 Τι θεραπεία ακολουθείτε σε ένα εθισμένο παιδί; Απ. : Η θεραπεία η οποία επιλέγεται εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως  η ένταση του προβλήματος  τα συμπτώματα τα οποία υπάρχουν  τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του παιδιού και της οικογένειας του Συνήθως επιλέγεται κάποια μορφή ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης. Στόχος αυτής της θεραπευτικής παρέμβασης είναι να διερευνηθούν τα αίτια που οδήγησαν τον έφηβο σε αυτή τη στάση, στοχεύοντας στο να ξαναβρεί την εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στη ζωή. Καμιά φορά, αν υποκρύπτεται και άλλη διαταραχή, μπορεί συνοδευτικά με την ψυχοθεραπεία να χρειαστεί και φαρμακευτική υποστήριξη.

ευχαριστούμε την επιστημονική ομάδα του κέντρου πρόληψης Όασις για τη συνεργασία http://kpoasis.gr

παρουσίαση Ζόγκου Ελένη κείμενο Πριάμη Ευγενία