Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έτσι κάνουμε εμείς τα κορίτσια όταν
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Στο διάλειμμα.
Σ.Κ.Α.Β.Ε.. Έπαθα Σ.Κ.Α.Β.Ε.; Πολύ φοβάμαι ότι, αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στα παρακάτω, όπως εγώ, τότε είτε χρειάζεστε διακοπές, είτε μια σύνταξη.
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Έτσι κάνουμε εμείς τα αγόρια όταν θέλουμε να ουρήσουμε!
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΙΤΑ ΤΗΣ ΤΑΕΙΣΟ
Το δοντάκι μου χάλασε.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΤΑΞΗ Γ-2 17ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Θέατρο σκιών.
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Στην τάξη μου.
Οδηγίες Εισαγωγής Ανακοινώσεων στο site του ΤΜΕΥ Με το F5 αρχίζει το animation.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
(Παλιά εποχή της πέτρας)
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
Κοκ : μαμά είναι έτυμη η πίτα να την πάω στην γιαγιά?
Η γαλοπούλα.
Η γαλοπούλα.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
Ηλιάνα Κοντογεώργη. Τα Χριστούγεννα όλοι στολίζουν δέντρα…
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Επισκέψεις τα Χριστούγεννα προσαρμογή από: Χριστίνα Γκριτζιώτη
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Greek II Revision MRS DOXA EFSTATHIOU. Nominative and accusative case in singular.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Talking about future plans
Future events (revision) Health and body
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
At a restaurant Talking about future plans
Topic and Grammar Past simple
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Το Αγαπημένο Μου Μέρος Άγγελος-Πέτρος Δ
Describing past events Interview At a restaurant
Βδομάδα 3_ Making appointments and suggesting days, place and time
Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ … ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Βδομάδα 12_13/6/16 Θέλω να…..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
δε μας αρέσει η προστακτική
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να ….

Υποτακτική – Subjunctive Θέλω να παίξω....

Subjunctive (υποτακτική) θέλω, πρέπει, μπορώ, ελπίζω, προτιμώ, λέω, προσπαθώ, έχω, πάω, χρειάζομαι, καλό είναι, κανονίζω, προτείνω

Τώρα Μπορώ Παίζω να παίξω

Τώρα Μπορώ ζωγραφίζω να ζωγραφίσω

Τώρα Μπορώ γράφω να γράψω

Τώρα Μπορώ μαγειρεύω να μαγειρέψω

Τώρα Μπορώ φτιάχνω να φτιάξω

Τώρα Πρέπει φτάνω να φτάσω

Τώρα Πρέπει ξυπνάω να ξυπνήσω

Τώρα Πρέπει φορώ να φορέσω

Τώρα Μπορεί πεινώ να πεινάσω

Ρωτώ - Απαντώ Τι πρέπει να κάνεις σήμερα; Τι πρέπει να κάνεις απόψε; Τι πρέπει να κάνεις αύριο το πρωί; Τι πρέπει να κάνεις την άλλη βδομάδα; Τι πρέπει να κάνεις τον άλλο μήνα; Τι πρέπει να κάνεις του χρόνου; Τι θέλεις να κάνεις αύριο; Τι θέλεις να κάνεις τον άλλο μήνα; Που λες να πάμε για καφέ;

Τώρα θέλω βλέπω να δω

Τώρα θέλω Πηγαίνω/ πάω να πάω

Τώρα Θέλω τρώω να φάω

Τώρα Θέλω πίνω να πιω

Τώρα Θέλω φεύγω να φύγω

Τώρα Πρέπει να δώσω δίνω

Τώρα Πρέπει στέλνω να στείλω

Τώρα Πρέπει πλένω να πλύνω

Τώρα Είναι καλό βάζω να βάλω

Τώρα Πρέπει να βγάλω βγάζω

Τώρα Θέλω παίρνω να πάρω

Τώρα Λέω μπαίνω να μπω

Τώρα Λέω βγαίνω να βγω

Τώρα Πρέπει να ανεβώ ανεβαίνω

Τώρα Θέλω να κατεβώ κατεβαίνω

Τώρα Πρέπει να περιμένω περιμένω

Ακούτε το κείμενο δύο φορές και βάζετε σταυρό (+) στο σωστό ή στο λάθος.

Εργασίες για το σπίτι Γράφω ένα γράμμα σ’ ένα φίλο/ μια φίλη και περιγράφω την οικογένειά μου. Τηλεφωνώ σ’ ένα φίλο και του λέω να βγούμε έξω