ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Προστασία και εφαρμογή νομοθεσίας των εμπορικών σημάτων
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
MARKETING Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ – Δικηγόρος LL.M Μαλάμης & Συνεργάτες
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Μέθοδοι Υδατοσήμανσης για την Προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Προστασία και εφαρμογή νομοθεσίας των εμπορικών σημάτων
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Project 4o Το φως και το χρώμα στην τέχνη και την επιστήμη
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑ MARKETING - MANAGEMENT Καθηγήτρια: Βλάχβεη Ασπασία Φεβρουάριος 2013 Μαρνέρη Ευγενία.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 6η
Α.Τ.Ε.Ι ΣΕΡΡΩΝ ΣΔΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΡΑΜΠΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
7.4. Ελεύθερη κυκλοφορία εμπορευμάτων
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ! ΘΕΜΑ 2 :: Νομικά Θέματα- Πνευματικά Θέματα, Εμπορικά Σήματα και Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας:   Το παρόν Πρόγραμμα έχει χρηματοδοτηθεί.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Διαχείριση Εταιρικής Ταυτότητας και Επωνυμίας
Καταναλωτής, περιβάλλον και γεωργία στην ΕΕ Δ
Χρήστος Σπ. Χρυσάνθης Επίκουρος Καθηγητής Νομικής Σχολής Αθηνών
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΑΝΟΧΕΣ ΤΙ ΕΝΑΙ ΑΝΟΧΗ ΑΝΟΧΕΣ ΜΗΚΟΥΣ ΑΝΟΧΕΣ ΓΩΝΙΩΝ.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Φορολογικη λογιστικη ι
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

Τι είναι το εμπορικό σήμα Ορισμός: Το σήμα είναι γενικά το σημείο, το γνώρισμα, το σημάδι που χρησιμεύει για την πιστοποίηση μιας έννοιας, μιας κατάστασης ή εκείνο που στηρίζει την αναγνώριση ή και απόδειξη μιας οντότητας και ιδίως της ταυτότητας ενός προσώπου, ζώου ή πράγματος.

Προέλευση του σήματος Ευρώπη: πρώτες εμφανίσεις στα προϊόντα των μεγάλων ευρωπαϊκών εταιρειών των ανατολικών Ινδιών 17ο αι. Αμερική: αρχικά στιγματισμός των ζώων (βοοειδών) με το σήμα των ιδιοκτητών και μετέπειτα πυροσφράγιση βαρελιών με λογότυπους 19ο αι.

Στιγματισμός των ζώων στην Αμερική (branding)

Μορφές σημάτων ανάλογα με την αίσθηση αντίληψής τους Σήματα απεικόνισης Τρισδιάστατα σήματα Σήματα ηχητικά

Σύνθετα σήματα

Διάκριση των σημάτων ανάλογα με τον τρόπο παρουσίασής τους Λεκτικά σήματα Σήματα παράστασης Σύνθετα σήματα

Διακρίσεις των σημάτων με βάση την χρήση τους

Σήματα προέλευσης (ελληνικό σήμα) Σήματα προέλευσης (ελληνικό σήμα) Σήμα εσωτερικού Σήμα εξαγωγών

Διακρίσεις με βάση την εδαφική έκταση προστασίας Εθνικό ελληνικό σήμα Διεθνές σήμα Σήμα της ΕΕ

Σύμβολα αποκλειστικής χρήσης των εμπορικών σημάτων

Ορισμός καταναλωτικής συμπεριφοράς Ως “καταναλωτική συμπεριφορά” εννοείται η συμπεριφορά που εκδηλώνει ο καταναλωτής κατά την επιλογή των προϊόντων ή υπηρεσιών που προμηθεύεται.

Πείραμα για τα λεκτικά σήματα στην Αμερική Αναγνώριση ευκολότερα κατά σειρά: Κοινές λέξεις (sun, home) Λεκτικά σήματα (sony, kodak) Μη πραγματικές (nohiou, gloyts)

Πείραμα για την εγκεφαλική αντίδραση στα εμπορικά σήματα Θετικότερη αντίδραση του εγκεφάλου στην θέα ισχυρών απ’ ότι στην θέα αδύναμων σημάτων

Πείραμα “η πρόκληση της Pepsi” Το ισχυρότερο σήμα της coca-cola επηρέαζε υπέρ της τους εξεταζόμενους στην προτίμησή τους για την επιλογή του αναψυκτικού παρ’ ότι ήταν το ίδιο με αυτό που έφερε το σήμα της Pepsi

Δημοσκοπική έρευνα για τα σήματα ένδυσης και υπόδησης Δείγμα έρευνας: 652 άτομα Έως και 17 ετών 16% 18-34 ετών 35% 35-54 ετών 31% 55 και άνω 17%

Ανάμεσα σε είδη ένδυσης και υπόδησης που φαίνονται όμοια σε εμφάνιση και ποιότητα, ποιά θα πρέπει να είναι η ελάχιστη διαφορά στην τιμή για να επιλέξεις τα άγνωστης μάρκας προϊόντα έναντι των επωνύμων;

Αγοράζεις είδη ένδυσης και υπόδησης με το σήμα γνωστής εταιρείας ακόμη και όταν γνωρίζεις ότι δεν είναι αυθεντικά;

Μεταξύ δύο προϊόντων ένδυσης ή υπόδησης ίδιας ποιότητας και εμφάνισης που έχουν το σήμα της εταιρείας παραγωγής τους σε εμφανές σημείο προτιμάς: περίπτωση 1

Μεταξύ δύο προϊόντων ένδυσης ή υπόδησης ίδιας ποιότητας και εμφάνισης που έχουν το σήμα της εταιρείας παραγωγής τους σε εμφανές σημείο προτιμάς: Περίπτωση 2

Συμπεράσματα δημοσκοπικής έρευνας Μεγάλη η επιρροή των εμπορικών σημάτων στην επιλογή των ειδών ένδυσης και υπόδησης Μεγαλύτερη επιρροή στις νεαρότερες ηλικίες και ιδιαίτερα στους εφήβους

Γενικά συμπεράσματα Το καλό σήμα είναι απαραίτητο στοιχείο για την επιτυχία μιας εμπορικής επιχείρησης Το σήμα εκτός απ΄τον κλασσικό ρόλο του για την διάκριση των προϊόντων χρησιμοποιείται και για την επιρροή των καταναλωτικών αποφάσεων

Ευχαριστώ για την παρακολούθηση