ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο: «Αναβαθμίζοντας το δημόσιο σχολείο»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Διάλεξη 5: Περιβάλλοντα Μάθησης στο Διαδίκτυο Μελέτες Περίπτωσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

  17ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο: «Αναβαθμίζοντας το δημόσιο σχολείο» Ονομ/μο: Ειρήνη Γ. Μαρκάκη Ακαδημαϊκή Ιδιότητα: Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Κρήτης Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας ΠΕ10, MSc. Λευκωσία, 03 Φεβρουαρίου 2018

«ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ» Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Τ.Π.Ε.) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: «ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ»

ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

“ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ”

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ 2 ΘΕΩΡΙΩΝ:

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΔΕΙΓΜΑ 2 Δημοτικά σχολεία του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης: 2 Δημοτικά σχολεία του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης: 46 μαθητές της Γ’ τάξης Δημοτικού 10 αγόρια και 14 κορίτσια (1ο Σχολείο) 10 αγόρια και 12 κορίτσια (2o Σχολείο) Μαθητές ιδίου Κοινωνιογράμματος

ερευνητικη μεθοδολογια Μεικτή Μεθοδολογία: Ποσοτική & Ποιοτική έρευνα Θετικιστική Προσέγγιση Δομημένο Ερωτηματολόγιο Εκπαιδευτικό λογισμικό: «Ο Ξεφτέρης και οι 12 θεοί του Ολύμπου» (Έκδοση 2.1. / PC, CD- ROM) Λογισμικό Πρόγραμμα Στατιστικής Ανάλυσης S.P.S.S. 15.00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Εκπαιδευτικό λογισμικό: «Ο Ξεφτέρης και οι 12 θεοί του Ολύμπου» (Έκδοση 2.1. / PC, CD-ROM) Αιτιολόγηση επιλογής συγκεκριμένου λογισμικού: Προηγμένο προϊόν πολυμέσων που σύμφωνα με όλες τις κριτικές συνδύαζε με επιτυχία τη μάθηση μαζί με την ψυχαγωγία και εξελισσόταν σε ένα διαδραστικό περιβάλλον αρκετά πλούσιο σε ερεθίσματα Βασίζεται στο εξής τρίπτυχο: 1) Έρευνα – Γνώση – Κατανόηση 2) Ενοποίηση (των μαθητών της τάξης μεταξύ τους) 3) Εκτίμηση (Αντίληψη)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ: Επίπεδο στατιστικής σημαντικότητας: p-value = 0, 01 Αφού (p <0,05), τότε: Η παρατηρούμενη επίδραση αντανακλά στην πραγματικότητα τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού, όχι μόνο στο δειγματοληπτικό σφάλμα (+-3%) Αποτέλεσμα: Υπάρχει στατιστική σημαντικότητα

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ:

ΕΡΓΑΛΕΙΑ Τ.Π.Ε. Web 2.0 ΕργαλεΙα: http://learn20.wikispaces.com Web 2.0 Cool tools for schools:  http://cooltoolsforschools.wikispaces.com ΒιβλΙο για Web 2.0 εφαρμογΕΣ απΟ το Ε.ΔΙ.ΒΕ.Α. E- learning Lab του ΠαιδαγωγικοΥ ΤμΗματοΣ ΔημοτιΚΗΣ ΕκπαΙδευσηΣ ΠανεπιστημΙου ΚρΗτηΣ: http://www.edivea.org/web2st.html Wiki Joomla  (Η Εκδοση 3.8.3 μιλΑει ελληνικΑ) Picasa Web Albums (ΦωτογραφΙεΣ Physion (ΔωρεΑν ελληνικΟ πρΟγραμμα εξομοΙωσηΣ ΦυσικΗΣ) Geoboard (by The Math Learning Center) Moodle ΕκπαιδευτικΗ ΤεχνολογΙα & ΨηφιακΑ ΕργαλεΙα ΜάθησηΣ (EφαρμογΕΣ για φορητΕΣ συσκευΕΣ): http://edtech.gr

ΛογισμικΑ ΠαιδαγωγικοΥ ΙνστιτοΥτου: ΕΡΓΑΛΕΙΑ Τ.Π.Ε. ΛογισμικΑ ΠαιδαγωγικοΥ ΙνστιτοΥτου: On line: http://ts.sch.gr/software Για download:  http://www.pi- schools.gr/software/dimotiko ΛογισμικΑ ΥπουργεΙου ΠαιδεΙαΣ: http://www.dyskolies.gr/files/software/ypaithpa.pdf ΕλεΥθερα ΛογισμικΑ / ΛογισμικΑ ΑνοιχτοΥ ΚΩδικα για την ΕκπαΙδευση:  http://opensoft.sch.gr ΕλεΥθερα ΛογισμικΑ / ΛογισμικΑ ΑνοιχτοΥ ΚΩδικα: http://old.ellak.gr/index463c.html?option=com_openwiki &Itemid=103&id=ellak:pinakas_2008_2009

ΕΡΓΑΛΕΙΑ Τ.Π.Ε. ΕλεΥθερα ΛογισμικΑ για διΑφορεΣ εργασΙΕΣ:  http://www.sxoleio.eu ΥποστηρικτικΗ τεχνολογiα για ΑμεΑ, ΛογισμικΑ απΟ το ΠανεπιστΗμιο ΑθηνΩν:  ΠακΕτο λογισμικοΥ ΑΘΗΝΑ και Winbraille για τυφλοΥΣ, βΙντεο με oδηγΙΕΣ εγκατΑστασηΣ και χρΗσηΣ του Winbraille (ελληνικΑ), προσβΑσιμο εκπαιδευτικΟ υλικΟ στηΝ διΕΥθυνση:  http://www.prosvasimo.gr/el (ΥποστηρΙζεται ηχητικΑ) ΛογισμικΑ και προτΑσειΣ απΟ την ΚΥπρο: http://users.sch.gr/ppiliour/ekp_yliko/software.htm

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ - ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ Twiducate - Social Networking & Media For Schools : Education 2.0: http://www.twiducate.com Edmodo - Teach More. Learn More:   http://www.edmodo.com/?language=el ΣυστΗματα ΔιαχεΙρισηΣ ΜΑθησηΣ  (Learning Management Systems - LMS): http://lamscommunity.org/register ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ LAMS:  http://testlams.eap.gr/lams ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ LAMS: http://blogs.sch.gr/groups/lams ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: http://eclass.sch.gr ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: http://www.blendspace.com ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: http://eclass.teipat.gr

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ LEARNING APPS ΕΦΑΡΜΟΓΗ TEACHERKIT: http://www.teacherkit.net Hotpotatoes:  http://hotpot.uvic.ca ClassMarker: http://www.classmarker.com Proprofs: http://www.proprofs.com/quiz-school QuizEgg: http://quizegg.com Quiblo: http://www.quibblo.com  

ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑΤΑ (MOOCS) ITunesU Free Courses: http://www.apple.com/education/itunes- u Harvard Free Courses: http://www.extension.harvard.edu/open- learning-initiative MIT Free Courses: http://ocw.mit.edu/index.htm EdX:  http://www.edx.org

ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ: Note.ly:  http://note.ly/# Lino:  http://en.linoit.com Padlet:  http://el.padlet.com  Edu Glogster:  http://edu.glogster.com

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η εν λόγω έρευνα, έδειξε ότι η χρήση της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) μέσα στην τάξη, επιδρά ευεργετικά στην κατανόηση του μαθήματος της Ιστορίας, εν συγκρίσει με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας. Ένα από τα πιο σημαντικά και αξιόλογα οφέλη που απορρέει από την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στη σχολική τάξη, είναι η δυναμική και η καινοτομία που προσφέρουν αυτές οι τεχνολογίες προκειμένου να επιτευχθεί ένας συνδυασμός της παραδοσιακά καθιερωμένης μορφής διδασκαλίας, μιας και οι παραδοσιακοί τρόποι διδασκαλίας βασίζονται κυρίως δυστυχώς σε συμπεριφοριστικές στρατηγικές μετάδοσης της γνώσης.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ Οι καινοτομίες στην τεχνολογία, παρουσιάζουν έναν πολύ ευρύτερο ορίζοντα, προσφέρουν νέες προκλήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης και επιπροσθέτως, ανοίγουν δυνατότητες για εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας Η έρευνα αυτή παρέχει ανατροφοδότηση για να διεξαχθούν παρόμοιου είδους έρευνες. Θα μπορούσαν να εκπονηθούν ακαδημαϊκές μελέτες μεγαλύτερης κλίμακας, προκειμένου να διερευνηθεί αν η χρήση των Τ.Π.Ε. επιδρά εξίσου ευεργετικά και στα υπόλοιπα μαθήματα του σχολείου

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ