ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Advertisements

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Διδακτική Πληροφορικής
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Περιεχόμενα - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ – Numeric/ Vancouver Citation Style.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Αναζήτηση βιβλιογραφίας Σοφία Ζυγά Επίκουρος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής Παν/μιο Πελ/σου.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Διδακτική της Πληροφορικής
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Ο πολυσύνθετος ρόλος του εκπαιδευτικού
Φύλλα Διδασκαλίας.
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Βιβλιογράφηση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ι

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή ………………………………………………………………...σελ. Οργάνωση και λειτουργία σχολείου ….............................σελ…έως… Το μαθησιακό περιβάλλον της τάξης ….............................σελ…έως… Σχεδιασμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση της διδασκαλίας …σελ … έως. Το παιδαγωγικό και ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης …..σελ ….έως Ο ρόλος του εκπαιδευτικού……………………….................. σελ …έως… Γενικά συμπεράσματα ……………………………………….......σελ ……. Βιβλιογραφικές αναφορές

ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Στην ΕΙΣΑΓΩΓΗ περιγράφουμε το πλαίσιο παρατήρησης (πού, πότε, με ποιόν, για ποιο σκοπό) Σε κάθε ΕΝΟΤΗΤΑ, περιγράφουμε αναλυτικά τις παρατηρήσεις μας οι οποίες θα πρέπει να τεκμηριώνονται και βιβλιογραφικά. Επίσης, κάθε ενότητα θα τελειώνει με ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ για τη συγκεκριμένη ενότητα. Στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ γίνεται μια συνολική σύνοψη και καταγράφουμε κάποιες δικές μας σκέψεις και συναισθήματα από το σύνολο των παρατηρήσεων

ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΑ (American Psychological Association)

Πώς κάνουμε παραπομπές στο σύστημα APA; Το ΑΡΑ χρησιμοποιεί τη μέθοδο συγγραφέας - έτος για τις παραπομπές. Αυτό σημαίνει ότι σε κατάλληλο σημείο εντός του κειμένου εισάγεται το επίθετο του συγγραφέα και το έτος δημοσίευσης της πηγής που χρησιμοποιούμε. Συνήθως, παραπέμπουμε στο τέλος της πρότασής μας (Γκόβαρης, 2013) ή Διαφορετικά… Σύμφωνα με τον Γκόβαρη (2013) Όταν παραθέτουμε ένα συγκεκριμένο, αυτολεξεί απόσπασμα από μία συγκεκριμένη σελίδα της αρχικής πηγής, τότε στην παραπομπή μας συμπεριλαμβάνουμε και τον αριθμό της ακριβούς σελίδας. Αν χρησιμοποιήσουμε ένα αυτολεξεί απόσπασμα μικρότερων 40 λέξεων, τότε το εντάσσουμε στο κείμενό μας, χρησιμοποιώντας εισαγωγικά και μορφοποιώντας το με πλάγιους χαρακτήρες. Αν το αυτολεξεί απόσπασμα έχει έκταση μεγαλύτερη των 40 λέξεων, τότε δεν χρησιμοποιούμε εισαγωγικά και το παραθέτουμε στη ροή του κειμένου μας ως ανεξάρτητο μέρος του, με πλάγιους πάλι χαρακτήρες.

Τι κάνουμε όταν παραθέτουμε αυτολεξεί απόσπασμα από οποιοδήποτε υλικό ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Για παράδειγμα: Ο Fullan(2001:92) αναφέρει ότι: «Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες ειρωνείες: τα σχολεία βρίσκονται στην καρδιά της διδασκαλίας και της μάθησης, αλλά είναι φοβερό το ότι οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτά δεν μαθαίνουν ο ένας από τον άλλον. Εάν ποτέ ανακαλύψουν πώς να το κάνουν, το μέλλον τους θα είναι διασφαλισμένο». ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. (Έτος). Τίτλος βιβλίου. Τόπος: Εκδότης Fullan, M. (2001). Leading in a culture of change. San Francisco: Jossey-Bass.

Παραπομπή σε βιβλίο με έναν συγγραφέα ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (Γκόβαρης, 2013) ή Σύμφωνα με τον Γκόβαρη (2013)... ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. (Έτος). Τίτλος Βιβλίου. Τόπος Έκδοσης: Εκδότης. Ένα παράδειγμα: Γκόβαρης, Χρ. (2013). Διδασκαλία και μάθηση στο διαπολιτισμικό σχολείο. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg.

Παραπομπή με δύο ή περισσότερους συγγραφείς ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (Καψάλης & Βρεττός, 2002) ή Έρευνα των Καψάλη και Βρεττού (2002) έδειξε ότι... ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν οι συγγραφείς είναι περισσότεροι των δύο, μεταξύ των δύο τελευταίων συγγραφέων χρησιμοποιούμε το σύμβολο ‘&’. Στην παραπομπή, από τη δεύτερη φορά που θα παραπέμψουμε στην ίδια πηγή γράφουμε μόνο τον πρώτο συγγραφέα και στη συνέχεια τη συντομογραφία ‘κ.ά.’ ( ή et al. Για ξενόγλωσσο κείμενο). Για παράδειγμα, (Ανδρέου κ.ά., 2006). ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. & Επίθετο, Β. (Έτος). Τίτλος Βιβλίου. Τόπος Έκδοσης: Εκδότης. Για παράδειγμα: Καψάλης, Α. & Βρεττός, Ι. (2002). Μικροδιδασκαλία και άσκηση διδακτικών δεξιοτήτων. Αθήνα: Ατραπός Ανδρέου, Κ., Βέρτης, Ν. & Γαλανός, Α. (2006). Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές στη σχολική τάξη. Πάτρα: Πιεστήριο.

Παραπομπή σε κεφάλαιο βιβλίου με επιμέλεια ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (Keegan, 2001) ή Ο προβληματισμός που θέτει ο Keegan (2001) συμφωνεί με... ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. (Έτος). Τίτλος Κεφαλαίου. Στο B. Επίθετο (Επιμ.), Τίτλος βιβλίου (σελίδες κεφαλαίου). Τόπος Έκδοσης: Εκδότης. Για παράδειγμα: Keegan, D. (2001). Η ευρωπαϊκή πανεπιστημιακή εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην αυγή της τρίτης χιλιετίας. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ.), Απόψεις και Προβληματισμοί για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (σσ. 15-31). Αθήνα: Προπομπός.

Παραπομπή σε άρθρο περιοδικού σε έντυπη μορφή ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Για παράδειγμα: (Βοσνιάδου, Σ., Βαμβακούση Ξ., και Σκοπελίτη Ε., 2008) ή Στην έρευνα των Βοσνιάδου, Σ., Βαμβακούση Ξ., και Σκοπελίτη Ε. (2008) αναφέρεται ... ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. (Έτος). Τίτλος άρθρου. Τίτλος περιοδικού, Αριθμός ετών έκδοσης του περιοδικού (αριθμός τεύχους για το τρέχον Έτος έκδοσης του περιοδικού, αν υπάρχει), αριθμός σελίδων. Βοσνιάδου, Σ., Βαμβακούση Ξ., και Σκοπελίτη Ε. (2008). Το πρόβλημα της εννοιολογικής αλλαγής στη Ψυχολογία, Νόησις, τεύχος 3, Εκδ. Τυπωθήτω, Αθήνα, σελ. 137-138.

Παραπομπή σε Διαδικτυακή πηγή με όνομα συγγραφέα Παραπομπή σε Διαδικτυακή πηγή με όνομα συγγραφέα ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. (Έτος πρόσβασης στην ιστοσελίδα). Τίτλος.Ανακτήθηκε ημερομηνία, από URL Για παράδειγμα: Λύκου Χρ.(2000) Η Συστημική Λειτουργική Γραμματική (ΣΛΓ) του Halliday, ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Γλωσσικός Υπολογιστής, τόμος 2, Ανακτήθηκε 10/12/2017, από http://www.komvos.edu.gr/

Παραπομπή σε Διαδικτυακή πηγή ολόκληρη –όχι ένα συγκεκριμένο μέρος της ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Για να παραπέμψουμε σε μία ολόκληρη διαδικτυακή πηγή, δηλαδή, σε ένα ολόκληρο web site, αρκεί να αναφέρουμε το url εντός παρενθέσεως. Για παράδειγμα: Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (http://greeklanguage.gr/ ) είναι ερευνητικό ίδρυμα ... ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις, μαζί με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mails) και τα δεδομένα συνέντευξης, που σύμφωνα με το ΑΡΑ δε χρειάζεται να καταγραφεί η αναφορά τους στις τελικές Βιβλιογραφικές Αναφορές. Αρκεί η παραπομπή σε αυτά εντός του κειμένου, όπως στο παραπάνω παράδειγμα.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Παραπομπή σε άρθρο περιοδικού που εκδίδεται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στο διαδίκτυο ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ (Πράμας, 2014) ή Ο Πράμας (2014) υποστηρίζει την ‘αποψη... ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. (Έτος). Τίτλος άρθρου. Τίτλος περιοδικού, Αριθμός ετών έκδοσης του περιοδικού (αριθμός τεύχους για το τρέχον Έτος έκδοσης του περιοδικού, αν υπάρχει), αριθμός σελίδων. Ανακτήθηκε ημερομηνία, από URL Για παράδειγμα: Πράμας, Χρ. (2014). “Τα κάναμε ...σαλάτα!”. Διερευνώντας την έννοια και τις ιδιότητες των μιγμάτων στο Δημοτικό, Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση, Τεύχος 2 (No 2), 27-34. Aνακτήθηκε 20 Δεκεμβρίου, 2017, από http://efepereth.wdfiles.com/local--files/fe-in-education/FE_in_Education_Issue_2.pdf

Παραπομπή σε άρθρο συνεδρίου από βιβλίο πρακτικών ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (Καπνιά, 2016) ή Εκείνο που υποστηρίζει η Καπνιά (2016)... ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασική μορφή: Επίθετο, Α. (Έτος). Τίτλος εισήγησης. Στο B. Επίθετο (Επιμ.), Τίτλος συνεδρίου, ημερομηνία διεξαγωγής συνεδρίου (σελίδες άρθρου στο βιβλίο των πρακτικών). Τόπος Έκδοσης: Εκδότης. Για παράδειγμα: Καπνιά, Γρ. (2016). Η σχολική ανανέωση προϋπόθεση για ένα σύγχρονο και δημοκρατικό σχολείο.. Στο Γ. Αλεξανδράτος κ.ά (Επιμ.), 3ο Πανελλήνιο της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμνούλων. Προοπτικές για ένα σύγχρονο και δημοκρατικό σχολείο, 26-28 Φεβρουαρίου 2016 (σσ. 87-99). Αθήνα: ηλεκτρονική έκδοση από http://www.pess.gr/synedria/3-synedrio/praktika-sinedriwn.html .

Παραπομπή σε ηλεκτρονικό βιβλίο Όπως και στην περίπτωση του βιβλίου έντυπης μορφής. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ Βασικές μορφές: Επίθετο, Α. (Έτος). Τίτλος Βιβλίου. Τόπος Έκδοσης: Εκδότης. Ανακτήθηκε ημερομηνία, έτος, από URL Παραδείγματα: Ανθουλιάς, Τ. (1992). Τα προβλήματα διδασκαλίας της πρώτης γραφής και ανάγνωσης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. [eBook version]. Ανακτήθηκε 19/12/2017, από https://free-ebooks.gr

Βιβλιογραφία (Ι) Αναγνωστοπούλου, Μ. (2005). Οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. Ανδρεαδάκης, Ν., Ξανθάκου, Γ. & Κανδιανάκη, Μ. (2006). Εμπειρική μελέτη του επικοινωνιακού πλαισίου της σχολικής τάξης. Στο Χ. Παπαηλιού, Γ. Ξανθάκου & Σ. Χατζηχρήστου (Επιμ.), Εκπαιδευτική σχολική ψυχολογία. Αθήνα: Ατραπός. Αργυρόπουλος, Β. κ.ά. (2013). Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές. Συλλογικός Τόμος, (Επιμ.) Παντελιάδου Σ. και Φιλιππάτου, Δ. Αθήνα: Πεδίο. Βρεττός, Ι. (2003). Μη λεκτική συμπεριφορά εκπαιδευτικού – μαθητή. Αθήνα: Ατραπός. Βρεττός, Ι. (2005). Θεωρίες της αγωγής. Αθήνα: Αυτοέκδοση. Γκόβαρης, Χρ. (2013). Διδασκαλία και μάθηση στο διαπολιτισμικό σχολείο. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg. Γκόβαρης, Χρ. (2011). Εισαγωγή στη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Αθήνα: Διάδραση. Γρόλλιος, Γ. (2011). Προοδευτική εκπαίδευση και αναλυτικό πρόγραμμα. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο Δημητριάδου, Κ. (2016). Νέοι Προσανατολισμοί της Διδακτικής. Αθήνα:Gutenberg Κακανά, Δ. (2008). Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές προοπτικές. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη Καλδή, Στ. & Κόνσολας, Μ. (2013). Διδακτική μέθοδος project και διαθεματικότητα. Θεωρία, έρευνα και πράξη.

Βιβλιογραφία (ΙΙ) Καψάλης, Α. & Χανιωτάκης, Ν. (2015). Εκπαιδευτική αξιολόγηση. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη Kroon, F. & Σοφός, Λ. (2007). Διδακτική των μέσων. Νέα μέσα στο πλαίσιο διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών. (Μεταφρ.) Νούσια, Ε. & Γεμενετζή, Ε. Αθήνα: Ατραπός. Ματσαγγούρας, Η.(2011). Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας Ι. Θεωρία της διδασκαλίας: ΙΙ. Στρατηγικές διδασκαλίας. Αθήνα: Gutenberg. Ματσαγγούρας, Η. (2008). Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Αθήνα: Γρηγόρη. Ματσαγγούρας, Η. (2006). Η σχολική τάξη. Αθήνα: Γρηγόρη. Μυλωνάκου-Κεκέ, Η. (2003). Ζητήματα κοινωνικής παιδαγωγικής. Αθήνα: Ατραπός Πασιαρδής, Γ. (2001). Το σχολικό κλίμα. Θεωρητική Ανάλυση και Εμπειρική Διερεύνηση των Βασικών Παραμέτρων του. Αθήνα: Τυπωθήτω Δαρδανός. Τριλιανός, Θ. (2003). Μεθοδολογία της σύγχρονης διδασκαλίας. Αθήνα: Ατραπός. Τριλιανός, Θ. (2009). Η παρώθηση του μαθητή για μάθηση. Αθήνα: αυτοέκδοση. Τσιπλητάρης, Α. (2004). Ψυχοκοινωνιολογία της σχολικής τάξης. Αθήνα: Ατραπός.