Κλειούσης Ε. Ελευθέριος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Κεφάλαιο 13 Μεγιστοποίηση κέρδους και προσφορά
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Alexander Moore.
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Κατηγορίες κινδύνων Μικροβιολογικοί, Χημικοί, Φυσικοί
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Γραμμικός Προγραμματισμός
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σχεδιασμός διαδικασιών
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Τι είναι Χρηματοδοτική Διοίκηση;...τομέας των χρηματοοικονομικών ο οποίος ασχολείται κυρίως με τη διοίκηση μιας επιχείρησης Βασικές Χρηματοοικονομικές.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ Η ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Προγραμματισμός έργων
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Χρονικός Προγραμματισμός Έργου Μάθημα : Οργάνωση και Διοίκηση Εργοταξίου Τσιτσιφλής θάνος 2011.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Το κόστος Ποιότητας    
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ 10/12/2015
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλειούσης Ε. Ελευθέριος ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Διδάσκων: Κλειούσης Ε. Ελευθέριος

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ Η ορθολογική διαχείριση των λειτουργιών της επιχείρησης. Μέσω του λειτουργικού σχεδίου οι εισροές της επιχείρησης (πρώτες ύλες, κεφάλαιο, ανθρώπινο δυναμικό, εκπαίδευση, εξοπλισμός, εγκαταστάσεις κ.ά) μετασχηματίζονται σε εκροές.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Τα στελέχη που εκπονούν το λειτουργικό σχέδιο χρησιμοποιούν τεχνικές προγραμματισμού των εργασιών της επιχείρησης. Οι πιο δημοφιλείς τεχνικές προγραμματισμού είναι οι: Η τεχνική Gantt Chart (Διάγραμμα Gantt) Η τεχνική CPM (Critical Path Method- Μέθοδος της κρίσιμης διαδρομής) Η μέθοδος PERT (Program Evaluation and Review Technique- Τεχνική αξιολόγησης και επανεξέτασης του Προγράμματος).

Παρουσιάζεται χρονολογικά η ροή των διαδικασιών. Η ΤΕΧΝΙΚΗ GANTT CHART (ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ GANTT) Παρουσιάζεται χρονολογικά η ροή των διαδικασιών. Οι εργασίες εμφανίζονται στον ένα άξονα και η χρονική τους σειρά στον άλλο.

(CRITICAL PATH METHOD) (ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΡΙΣΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ) Η ΤΕΧΝΙΚΗ CPM (CRITICAL PATH METHOD) (ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΡΙΣΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ) Είναι πιο εξειδικευμένη μέθοδος με την οποία αντιμετωπίζονται πολύπλοκα σχήματα παραγωγής που απαιτούν συντονισμό πολλών εργασιών.

Ανάλυση του συστήματος στις επιμέρους δραστηριότητες που το συνθέτουν. Η ΜΕΘΟΔΟΣ PERT (PROGRAM EVALUATION AND REVIEW TECHNIQUE) (ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ) Η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός της τεχνικής PERT ακολουθεί τρεις συγκεκριμένες φάσεις: Ανάλυση του συστήματος στις επιμέρους δραστηριότητες που το συνθέτουν. Χρονική αλληλουχία των επιμέρους δραστηριοτήτων σε σχέση με τη μέθοδο της εκτέλεσής τους. Σχεδιασμός του δικτυώματος.

ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ/ LOGISTICS Το «logistics management είναι η λειτουργία της επιχείρησης που ασχολείται με το σχεδιασμό, τον έλεγχο, και την εκτέλεση της ροής των προϊόντων που ξεκινά από τους προμηθευτές, περνά από την παραγωγή και την επιχείρηση και καταλήγει στους τελικούς καταναλωτές /πελάτες». Οι λειτουργίες του logistics στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση κατά τη συγγραφή του λειτουργικού σχεδίου: Η αγορά των πρώτων υλών. Η μεταφορά τους. Η αποθήκευσή τους. Τα αποθέματα των τελικών προϊόντων. Η διανομή τους.

Η EOQ έχει ισχύ στην περίπτωση που η ζήτηση είναι σταθερή. Στο λειτουργικό σχέδιο επιλέγεται η στρατηγική που οδηγεί στην εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης με το χαμηλότερο κόστος αποθεμάτων. Οι κυριότερες είναι: Just – in – Time (JIT): Δεν υπάρχει υπερβολικός αριθμός αποθεμάτων στην επιχείρηση, παρά μόνο όσα είναι απαραίτητα. Η τεχνική αυτή απαιτεί τους προμηθευτές πλησίον των εγκαταστάσεων της επιχείρησης. Προγραμματισμός των Απαιτούμενων Υλικών (Material Requirements Planning-MRP): Προσδιορίζεται ο αριθμός των υλικών, των πρώτων υλών και των ημερών που απαιτούνται για την παραγωγή ενός τελικού προϊόντος. Είναι χρήσιμο για επιχειρήσεις που παράγουν μεγάλη γκάμα προϊόντων. Ποσότητα οικονομικής παραγγελίας-EOQ: Βοηθά στον προσδιορισμό της άριστης ποσότητας των αποθεμάτων με σκοπό την ελαχιστοποίηση του χρόνου αποθήκευσης των πρώτων υλών και των τελικών προϊόντων. Δίνεται από τον τύπο: Q’ = Η άριστη ποσότητα παραγγελίας R= η ετήσια ζήτηση Q= Το κόστος παραγγελίας C= Το κόστος διατήρησης μιας μονάδας αποθέματος ανά συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Η EOQ έχει ισχύ στην περίπτωση που η ζήτηση είναι σταθερή.

ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες στην παγκόσμια οικονομία επέβαλαν την προσαρμογή των επιχειρήσεων, ώστε να εξασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων τους. Ο Garvin αναφέρεται στις 8 διαστάσεις της ποιότητας: Η λειτουργικότητα του προϊόντος. Η ικανοποίηση που προσφέρει στον καταναλωτή. Η αξιοπιστία του. Η υιοθέτηση υψηλών προτύπων κατασκευής. Η διάρκεια ζωής. Η ευκολία επισκευής. Η αισθητική. Η φήμη της εταιρίας.

ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΕΝΏ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ; Κέρδη που προέρχονται από την έμφαση στις ανάγκες της αγοράς. Τα κέρδη αυξάνουν διότι η ποιότητα προσδίδει μια νέα εικόνα στο προϊόν. Κέρδη που προέρχονται από τη μείωση του κόστους, μέσω της ελαχιστοποίησης των ελαττωματικών προϊόντων. Συνεχής βελτίωση της ποιότητας Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης Μείωση των ελαττωματικών προϊόντων Υψηλότερη τιμή Αύξηση του μεριδίου της αγοράς Μείωση του λειτουργικού κόστους Των κερδών Των εσόδων Μείωση του κόστους Έμφαση στις ανάγκες της αγοράς

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ Η έλλειψη ποιότητας προκαλεί διορθωτικό κόστος, ενώ η εξασφάλιση της είναι αποτέλεσμα του προληπτικού κόστους. Το διορθωτικό κόστος διακρίνεται σε : Κόστος εσωτερικής αποτυχίας: δεν έχει βγει από την επιχείρηση και δεν έχουν φθάσει στον καταναλωτή, άρα δεν υπάρχουν οδυνηρές συνέπειες. Κόστος εξωτερικής αποτυχίας: έχει βγει από την επιχείρηση και έχει φθάσει στον καταναλωτή, άρα υπάρχουν οδυνηρές συνέπειες. Κόστος ποιότητας διορθωτικό κόστος προληπτικού κόστους Κόστος εξωτερικής αποτυχίας εσωτερικής αποτυχίας Το προληπτικό κόστος: προστατεύει τη παραγωγή, ελαχιστοποιεί τα ελαττωματικά προϊόντα, μειώνει το κόστος που προέρχεται από άστοχες ενέργειες και κρατά το κύρος της εταιρίας.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Πρόκειται για ποσοτικές τεχνικές και βοηθούν στον εντοπισμό παρεκκλίσεων από το αρχικό σχέδιο. Βοηθούν: Στη βελτίωση της ποιότητας των παραγομένων προϊόντων. Στην αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας. Στη μείωση των χρονικών υστερήσεων. Στην ελαχιστοποίηση των ελαττωματικών προϊόντων Στη βελτίωση της θέσης της επιχείρησης στην αγορά. Στον εκσυγχρονισμό και αριστοποίηση των διαδικασιών.

ΤΕΛΟΣ