«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης» «Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης» Χατζηνικόλας Μιχαήλ http://users.sch.gr/mchatzinik http://youtube.com/mchatzinik
ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Ο διδάσκον δεν κάνει αποκλειστική χρήση του πίνακα Εξοικονομεί χρόνο κατά την παράδοση του μαθήματος Αυξάνει το χρόνο διδασκαλίας που αναλογεί στη συμμετοχή των μαθητών Προσεγγίζει με σύγχρονο τρόπο τη διαδικασία της μάθησης Ενισχύει με οπτικό υλικό τον προφορικό του λόγο
ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Το μάθημα παρουσιάζεται τμηματικά Οι μαθητές διατηρούν το ενδιαφέρον τους και συμμετέχουν ενεργά Αφομοιώνουν με κατάλληλο τρόπο τις διδασκόμενες έννοιες Τους προτείνεται λίστα ιστοσελίδων για εμβάθυνση και διεπιστημονική εξακτίνωση
ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Τροποποίηση της Διδασκαλίας Από Δασκαλοκεντρική σε Μαθητοκεντρική Οι τροποποιημένες παρουσιάσεις θα παρουσιάζονται σε κάθε ομάδα παράλληλα, Προβολή μικρού film για την κάθε ενότητα Η αξιολόγηση των μαθητών θα μπορούσε να γίνει με τη χρήση φύλλου εργασίας (τόσο ομαδικά όσο και ατομικά)