Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η Προσέγγιση Εκμάθησης Γλώσσας και Περιεχομένου (CLIL) στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας στις Η.Π.Α. Σταυρούλα Τσούτσα & Θάλεια Χατζηγιάννογλου.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Ελένη Λοΐζου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΑΚΙΔΑ - Μάρτιος 2016 Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Το συνεχές της μαθησιακής πορείας.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα Γρίβα Κώστας Κασβίκης

Its fun to learn with CLIL!!! Για την υλοποίηση του project μας χρησιμοποιήσαμε τη μέθοδο CLIL (Content & Language Integrated Learning), δηλαδή την ταυτόχρονη εκμάθηση γλώσσας και περιεχομένου. Its fun to learn with CLIL!!!

Η μέθοδος αυτή είναι ευρέως διαδεδομένη στο εξωτερικό, με πολλές εφαρμογές σε Αμερική, Καναδά και Ευρώπη. Τα αποτελέσματα αυτών των εφαρμογών ήταν εξαιρετικά και έδωσαν το στίγμα για περαιτέρω εφαρμογές στο μέλλον και σε άλλες χώρες. Γι’ αυτό το λόγο και εμείς σκεφθήκαμε να εφαρμόσουμε το δικό μας project και να το προσαρμόσουμε στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της ελληνικής πραγματικότητας.

Βασικός στόχος μας: Να μάθουν οι μαθητές κάποια βασικά γεγονότα που αφορούν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (με ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο της Ελλάδας) μέσα από αποσπάσματα ταινιών (είτε ελληνικού, είτε ξενόγλωσσου κινηματογράφου) μέσα από την αγγλική γλώσσα, βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο τις γνώσεις τους και στην ξένη γλώσσα και στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας ταυτόχρονα.

Βασικό μέσο ήταν ο κινηματογράφος, όπου χρησιμοποιήθηκαν πολλές ελληνικές και ξενόγλωσσες ταινίες, Κάποιες από αυτές ήταν: Ο πιανίστας Περλ Χάρμπορ Η λίστα του Σίντλερ Το ξυπόλητο τάγμα Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά

Ως επιμέρους στόχοι: Οι μαθητές να αναπτύξουν τις τέσσερις γλωσσικές δεξιότητες. Οι μαθητές να καλλιεργήσουν τις γνωστικές και μεταγνωστικές τους ικανότητες και τις κοινωνικές δεξιότητες Οι μαθητές να συμμετέχουν δημιουργικά και ενεργά στη διαδικασία της μάθησης.

ΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ Το ξέσπασμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στην Πολωνία Το ολοκαύτωμα των Εβραίων Το ελληνοϊταλικό έπος Η γερμανική επίθεση στην Ελλάδα & η τριπλή κατοχή Η ζωή στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της κατοχής 1941-1944 Η εθνική αντίσταση Η απόβαση στη Νορμανδία και η μάχη του Βερολίνου Η επίθεση στο Περλ Χάρμπορ-Ατομικές Βόμβες σε Χιροσίμα και Ναγκασάκι- Τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου

Το project υλοποιήθηκε σε 10 διδακτικά δίωρα και το κάθε μάθημα είχε την εξής δομή: Προστάδιο Κυρίως στάδιο Μετα-στάδιο

1 Προστάδιο Α) επεξεργασία κειμένου - σχετικό με την ιστορική γνώση του εκάστοτε μαθήματος Β) προβολή παρουσίασης Power Point – συζήτηση στην γλώσσα στόχο και διευκρίνιση βασικών σημείων του μαθήματος

Κείμενο της δηλωτικής γνώσης του ιστορικού περιεχομένου του μαθήματος Επεξηγηματικό λεξιλόγιο για τη διευκόλυνση κατανόησης του παραπάνω κειμένου Κατάλληλο φωτογραφικό υλικό με επεξηγηματικές λεζάντες

Πλούσιο εικονογραφικό υλικό, με χάρτες, σκίτσα και φωτογραφίες της εποχής

2 Κυρίως στάδιο Α) προβολή ενός βίντεο με αποσπάσματα διάφορων πολεμικών ταινιών Β) διάφορες δραστηριότητες - είτε σε φύλλο παρατήρησης, είτε άλλου τύπου δραστηριότητες (όπως δημιουργία καλλιτεχνημάτων, παιχνίδια ρόλων κλπ).

Δραστηριότητες κλειστού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού/Λάθους, συμπλήρωσης κενών κλπ)

Παιχνίδια ρόλων

Εναλλακτικού τύπου δραστηριότητα Ανοιχτού τύπου δραστηριότητα

Σύνδεση της ιστορικής γνώσης με τις Νέες Τεχνολογίες (εύρεση πληροφοριών στο διαδίκτυο)

Εξαγωγή ιστορικής γνώσης μέσα από πηγή (ανάλυση στατιστικού πίνακα)

3 Μεταστάδιο Α) εμπέδωση των όσων διδάχθηκαν την συγκεκριμένη μέρα, μέσα από εναλλακτικού και επικοινωνιακού τύπου δραστηριότητες Β) επανάληψη και μεταφορά της γνώσης σε νέα πλαίσια, με την αυτενέργεια και την προσωπική προσπάθεια του ίδιου του μαθητή.

Επανάληψη-εμπέδωση της γνώσης μέσα από ‘’τηλεπαιχνίδι’’

Δημιουργία καλλιτεχνημάτων, πινάκων με λέξεις/ζωγραφιές/κείμενα σχετικά με την θεματική που επεξεργάζονταν κάθε φορά οι μαθητές

Δημιουργία εικαστικών έργων με βάση την κατανόηση του περιεχομένου του βίντεο και απόδοση τίτλου

Η αποτίμηση του project Χρησιμοποιήθηκαν τα εξής εργαλεία: Γλωσσικά τεστ & τεστ πάνω στο γνωστικό αντικείμενο, αλλά και ερωτηματολόγια (μαθησιακών αναγκών, στιλ μάθησης, ικανοποίησης) Προέλεγχος Μετέλεγχος Ημερολόγιο

Συμπερασματικά . . . 1. Το project είχε μεγάλη επιτυχία και τα αποτελέσματα ήταν πολύ ικανοποιητικά σε συνάρτηση με τον χρόνο που ήταν διαθέσιμος για την υλοποίησή του. 2. Το project αποτέλεσε μια πολύ ευχάριστη εμπειρία, τόσο για τον εκπαιδευτικό, όσο και για τους μαθητές. 3. Τα τόσο θετικά αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας δίνουν το έναυσμα για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πολλών άλλων τέτοιων project σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα όλων των τάξεων (δεδομένου ότι θα ληφθούν και τα κατάλληλα μέτρα για την εκάστοτε περίπτωση)

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας !